1 reakcí na tento příspěvek Nové duše - všechny ztrácí tlak
Jak si představuješ montáží poškozenou duši, která ujde po půl roce? Buď je v ní díra, a nebo jí nic není. Dotáhni si ventilky, cvrnkni do nich, ať pořádně dosednou do sedel.
4 reakcí na tento příspěvek Nové duše - všechny ztrácí tlak
berry78 píše: Ta jsem rád že v tom nejsem sám … a než tam naleju plnotučný mlíko (což se prý dříve dělávalo) jsem chtěl vědět jestli na to je nějaká lepší metoda :o)
Pozor, to s tým mliekom to už nefunguje. Tak , ako aj tie duše , tak aj to mlieko už nie je ako bývalo a netesní to. Radšej tam nalej ten bordel na lepenie duší čo písal mirapulec.Naposledy editováno 09.11.2020 12:15:33
E: aha, druhej. Vlastně třetí. No, prostě budeš muset někde na pastvě podojit krávu, jinak to fungovat nebude.
Naposledy editováno 09.11.2020 12:08:25
1 reakcí na tento příspěvek Nové duše - všechny ztrácí tlak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové duše - všechny ztrácí tlak
V_i_c_i píše: Já kupuji jen zesílené a nemám s tím problém. Dofukuji před sezónou a tak jednou v průběhu sezóny.
Mám ty tlustostěnné MX duše a platí, to co jsem psal.
1 reakcí na tento příspěvek Nové duše - všechny ztrácí tlak
Maxipes_Fík píše: Mám ty tlustostěnné MX duše a platí, to co jsem psal.
Tak já mám nějaké zesílené Barumy nebo Continentaly, které jsem kupoval někdy 2012. Od té doby je maximálně zalepím, když ji někde píchnu. Od té doby jsem asi duši nekupoval, tak nevím jestli nenastala nějaká změna.
1 reakcí na tento příspěvek Nové duše - všechny ztrácí tlak
to, co napsal Mirapulec - neboli cáknout sajrajtu na opravu defektů - pokud myslel sprej - pěnu - bych asi moc nedoporučoval. Letos v září jsem měl defekt na kole na mašině, kde je i duše, vystříkal jsem do ní celý sprej, který však moc nepomohl, protože díra byla celkem dost velká. Když jsem byl v pneuservisu v Blansku, tak mi na můj dotaz, zda se duše dá zalepit a znovu použít mechanik řekl, ať ji vyhodím, protože ten bordel ji lehce naleptá - i když zevnitř - ale díky tomu nemusí záplata na duši dobře držet, tak nevím...
1 reakcí na tento příspěvek Nové duše - všechny ztrácí tlak
Dělám ve fabrice na kola, je to úplně to samý. Zákazníci to mají ve skladu a po půl roce nadávají že mají prázdná kola, ale je to otázka jaký si na to nechají dát matroš.
Jsou to tisíce kusů a jedině Schwalbe, Conti, Pirelli udrží tlak. Ostatní jsou cca za půl roku na ráfkách.
Říkám jim, že se to dá utěsnit jedině penězma