globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vůle v kotouči
 
12.5.2008 v 14:59
Ahoj,

Při manipulaci jsem začal cítit vůly v řidítkách (jakoby od krku) a slyšel jsem hlasitý cvakaní.
zdálo se mi že mám napřed vůly v krku (to jsem vyloučil), pak ve vidlicích a ejhle zřejmě to dělá vůle mezi vnitřní a vnější částí kotouče. Vnější část kotouče má vůči vnitřnímu v podelném směru vůly.

Je to normální????

PS: na druhým ktouči to není, tam to bejvalej majitel na dvou místech přibodnul.

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 15:08 | Nahoru | #1
dvoudilne kotouce se delaji s urcitou vuli kvuli teplotni roztaznosti ale takova aby se ti to hejbalo za studena asi neni zdrava...

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 15:12 | Nahoru | #2
toranaga bud maj kotouce moc nalitano a nebo jsou bourane narazene... Jinak nemuzou tak litat...A jestli to vadi na funkci nevim...

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 15:16 | Nahoru | #3
Cvakání je normální,a to že ten druhej někdo bodnul,no tak to byl idiot

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 15:18 | Nahoru | #4
Cvakani teda normalni neni. Plovouci kotouce maji mit axialni vuli nekolik desetin mm, typicky 3-4. Vule v pootoceni by mela byt nepatrna, jestli to cvaka, jsou na vymenu.

To pribodovani je teda prasecinka vystavni :o

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 15:20 | Nahoru | #5
Dawe02> Dělala to nová motorka,když vemeš za brzdu a strkáš do ní tak trochu prostě cvajkaj

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 15:23 | Nahoru | #6

VlaHa>Dawe02> Dělala to nová motorka,když vemeš za brzdu a strkáš do ní tak trochu prostě cvajkaj


Nevim ktere cvakani a kterou motorku mas na mysli, ale dobre kotouce proste necvakaj

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 15:32 | Nahoru | #7
tak jo

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 22:02 | Nahoru | #8
všechno je možný, ale že by byla bouraná tomu moc nevěřím.
A jestli jo, je všechno vyměněný za nový (nebo relativně nový) , nikde není ani známka jakýkoliv opravy atd.
Tak mi nejde do hlavy že by někdo měnil půl předku a kotouče by tam nechal...

Kotouče do strany nehází, jsou sice sjetý ale do limitu podle výrobe ještě něco mají. Při brzdění se nic zvláštního neděje.
Teda po pravdě teď nevím, co jsem to zjistli ještě sem nejel :D

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 22:11 | Nahoru | #9

toranaga>všechno je možný, ale že by byla bouraná tomu moc nevěřím.
A jestli jo, je všechno vyměněný za nový (nebo relativně nový) , nikde není ani známka jakýkoliv opravy atd.
Tak mi nejde do hlavy že by někdo měnil půl předku a kotouče by tam nechal...

Kotouče do strany nehází, jsou sice sjetý ale do limitu podle výrobe ještě něco mají. Při brzdění se nic zvláštního neděje.
Teda po pravdě teď nevím, co jsem to zjistli ještě sem nejel :D


Ahoj, já jsem měl vůli na monsteru cca 1-2 mm, cinkalo to jako kráva ale na fukci to vliv nemělo. Myslel sem že to nechám přenejtovat, ale je to raketa, tak sem sehnal jiný.

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 22:18 | Nahoru | #10
co to je za motorka??? třeba u banditů a gsxr se to stávalo často a chodilo to hoodně moc. hýbat se to má, ale suzuki mají asi nejhorší kotouče. asi ne všechny, jen co sem viděl bandit 12 96, SRÁČ 750, 97 myslím... u ostatních značek sem takové vůle neviděl.

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 22:37 | Nahoru | #11
mám u gsxr cca 1mm vule za studena.je to bolístka u většiny suzin.nemá to žádný veliký vliv.jen ten pocit je blbej.

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 22:49 | Nahoru | #12
Dolík ....+ Fido5 - je to suzuki

Vůle v kotouči

12.5.2008 v 22:50 | Nahoru | #13
toranaga> tak to si f prdely. lol

Vůle v kotouči

16.5.2008 v 12:26 | Nahoru | #14
Dolík ....> tak já budu věřit že je to ok, ale jestli si rozbiju hubu, tak si mně nepřej

Vůle v kotouči

16.5.2008 v 17:46 | Nahoru | #15
Zdroj : k1400.cz
Mýty a rozšířené polopravdy
Velice často se setkávám se špatným pochopením slova plovoucí (samozřejmě ve vztahu k brzdiči a brzdovému kotouči). Je totiž zcela běžný takovýto výklad : například při kupování
stroje v bazaru vás překvapí, že brzdový kotouč se velice snadno (na středu ke kterému je upevněn nýty) pohybuje nejen příčně (má boční posun), ale i kolem své osy. Jinými slovy má takovou vůli, že cestuje naprosto volně ve všech směrech. Pokud na to prodávajícího upozorníte zatváří se většinou tak útrpně - jak by zmíněný stroj prodával úplnému hňupovy a řekne vám s gestem naprostého "machra" v oboru : to tak být musí, protože ten kotouč je plovoucí. Omyl. Plovoucí kotouč je slovní obrat který neříká, že by vám kotouč měl putovat všemi směry. Slovo plovoucí je tedy používáno proto, že kotouč je zkonstruován s možností nepatrného bočního pohybu což eliminuje nerovnoměrný tlak pístků. Plovoucí kotouče od pevných rozeznáte snadno, neboť jejich pracovní plocha je spojená s unášecí částí pomocí velmi pevných, přesných a výměnných "nýtů".
Přenýtování brzdového "věnce" je však práce, kterou je nutné svěřit odborné dílně neboť v běžných podmínkách a bez speciálního zařízení toto se zárukou kvality provést nelze.

Vůle v kotouči

16.5.2008 v 22:00 | Nahoru | #16
dedek new> další věc je ,že kotouče ohřátím "pracují"a při své malé tlouštce by se vlnily

Vůle v kotouči

17.5.2008 v 08:41 | Nahoru | #17

sajosa>dedek new> další věc je ,že kotouče ohřátím "pracují"a při své malé tlouštce by se vlnily



to by musely být plovoucí všechny ne??

Naposledy editováno 17.05.2008 08:41:37

Vůle v kotouči

17.5.2008 v 08:47 | Nahoru | #18

Lada.s>sajosa>dedek new> další věc je ,že kotouče ohřátím "pracují"a při své malé tlouštce by se vlnily

to by musely být plovoucí všechny ne??


To uz je pak ale uplne jina kategorie - tzv. "plovouci motocykl" lol
Pribodnuty trmen je prasarna nejtezsiho kalibru...

Toranaga> pokud jen "veris", ze motka nebyla bourana, jsi idealni skupina kupujicich.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist