Při manipulaci jsem začal cítit vůly v řidítkách (jakoby od krku) a slyšel jsem hlasitý cvakaní.
zdálo se mi že mám napřed vůly v krku (to jsem vyloučil), pak ve vidlicích a ejhle zřejmě to dělá vůle mezi vnitřní a vnější částí kotouče. Vnější část kotouče má vůči vnitřnímu v podelném směru vůly.
Je to normální????
PS: na druhým ktouči to není, tam to bejvalej majitel na dvou místech přibodnul.
A jestli jo, je všechno vyměněný za nový (nebo relativně nový) , nikde není ani známka jakýkoliv opravy atd.
Tak mi nejde do hlavy že by někdo měnil půl předku a kotouče by tam nechal...
Kotouče do strany nehází, jsou sice sjetý ale do limitu podle výrobe ještě něco mají. Při brzdění se nic zvláštního neděje.
Teda po pravdě teď nevím, co jsem to zjistli ještě sem nejel :D
toranaga>všechno je možný, ale že by byla bouraná tomu moc nevěřím.
A jestli jo, je všechno vyměněný za nový (nebo relativně nový) , nikde není ani známka jakýkoliv opravy atd.
Tak mi nejde do hlavy že by někdo měnil půl předku a kotouče by tam nechal...
Kotouče do strany nehází, jsou sice sjetý ale do limitu podle výrobe ještě něco mají. Při brzdění se nic zvláštního neděje.
Teda po pravdě teď nevím, co jsem to zjistli ještě sem nejel :D
Ahoj, já jsem měl vůli na monsteru cca 1-2 mm, cinkalo to jako kráva ale na fukci to vliv nemělo. Myslel sem že to nechám přenejtovat, ale je to raketa, tak sem sehnal jiný.
Mýty a rozšířené polopravdy
Velice často se setkávám se špatným pochopením slova plovoucí (samozřejmě ve vztahu k brzdiči a brzdovému kotouči). Je totiž zcela běžný takovýto výklad : například při kupování
stroje v bazaru vás překvapí, že brzdový kotouč se velice snadno (na středu ke kterému je upevněn nýty) pohybuje nejen příčně (má boční posun), ale i kolem své osy. Jinými slovy má takovou vůli, že cestuje naprosto volně ve všech směrech. Pokud na to prodávajícího upozorníte zatváří se většinou tak útrpně - jak by zmíněný stroj prodával úplnému hňupovy a řekne vám s gestem naprostého "machra" v oboru : to tak být musí, protože ten kotouč je plovoucí. Omyl. Plovoucí kotouč je slovní obrat který neříká, že by vám kotouč měl putovat všemi směry. Slovo plovoucí je tedy používáno proto, že kotouč je zkonstruován s možností nepatrného bočního pohybu což eliminuje nerovnoměrný tlak pístků. Plovoucí kotouče od pevných rozeznáte snadno, neboť jejich pracovní plocha je spojená s unášecí částí pomocí velmi pevných, přesných a výměnných "nýtů".
Přenýtování brzdového "věnce" je však práce, kterou je nutné svěřit odborné dílně neboť v běžných podmínkách a bez speciálního zařízení toto se zárukou kvality provést nelze.
Lada.s>sajosa>dedek new> další věc je ,že kotouče ohřátím "pracují"a při své malé tlouštce by se vlnily
to by musely být plovoucí všechny ne??
To uz je pak ale uplne jina kategorie - tzv. "plovouci motocykl" lol
Pribodnuty trmen je prasarna nejtezsiho kalibru...
Toranaga> pokud jen "veris", ze motka nebyla bourana, jsi idealni skupina kupujicich.