Pořídil jsem si kawasaki ER6 s jistou představou o tom co od moto očekávám.
Znenadání však jízda na motorce chytla i mou drahou polovičku a teď nemám na výběr než ji brát s sebou.
To by nebyl problém, ale chceme podnikat delší výlety, do kempů zahraničí atp.
Hodil by se na to sice cesťák ale to teď nepřipadá v úvahu.
Takže ačkoli to může být jakkoli ošklivé na naháči jsem nucen pořídit nějaká zavazadla na moto.
Otázkou však je jaká...
Mou představou je že s sebou potahnu stan a dva spacáky (vše co nejmenší) + hadry na převlečení. Ale nwm jestli si koupit top case a zbytek tam chytit nějak na pavouka nebo brát boční brašny textil/plast, nebo všechno naráz.
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti nebo možnost mi poradit?
At už přímo k ER6 nebo obdobném naháči?
nejlacinější řešení a ženská batoh na záda
www.novelmoto.cz/Motovalec-Louis-cerny-50-litru-d26.htm
a na nádrž
www.novelmoto.cz/Tankvak-Louis-16-25L-magneticky-remenovy-tankvak-na-motorku-d1.htm
Naposledy editováno 10.08.2020 23:00:40
Naposledy editováno 11.08.2020 00:11:05
Celé nové to stalo asi 18 tisíc Kč = hodně.
Ale - cestování ve dvou bylo úplně v pohodě i se stanem, spacáky, ... a dokonce i s ploutvema pro potápění. Dojela třeba pod Boku Kotorskou se spaním výhradně ve vlastním stanu atd.
Jediný problém ER-6N je nulová ochrana před počasím, jinak super.
Brašny jsem s radostí vyměnil za boční kufry ještě s otvíráním horní části víka na číselný zámek. Můžu za jízdy vyndávat a vracet věci, bez nutnosti kufr sundávat, místa milion a falešný pocit jistoty, že jsou věci zabezpečené víc než v brašnách. Je to prostě pohodlnější jen při příjezdu/odjezdu kufry vy/cvaknout a hotovo.
Ono totiž pár věcí na převlečení znamená něco jiného když to řekne chlap a když to řekne ženská.
Nejspíš skončíš u toho, že stejně koupíš topcase, i boční brašny a budeš rád, když Ti na tvoje věci zbude aspoň půlka jedné brašny.
Naposledy editováno 11.08.2020 09:36:40
2 reakcí na tento příspěvek Kufry / brašny - cestování - poraďte
OT: Fakt nechápu, co tahají ti chlapy na těch cestovních endurech, co valí s kamošama a za zádama 3 obrovské kufry....
Naposledy editováno 11.08.2020 12:23:26
1 reakcí na tento příspěvek Kufry / brašny - cestování - poraďte
... a těžiště se dostane hrozně nahoru a dozadu. Za jízdy si zvykneš a lze se přizpůsobit. Ovšem postavení motorky na policajta v kempu pak často končí pádem mašiny (stojánek se zapíchne a to vysoké těžiště překvapivě brzo mašinu překotí).
Doporučuji boční kufry nebo brašny a do nich těžké věci dolů.
A topcase radši moc nenakládat.
Naposledy editováno 11.08.2020 22:31:15
1 reakcí na tento příspěvek Kufry / brašny - cestování - poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry / brašny - cestování - poraďte
Kaabo píše: JardelT> A kam dá manželku....?
moje manželka má vlastní moto , ale kdybych chtěl, tak karimatka a stan by se dal dát na víko kufru, já skrz pohodlí si nebral tankvak, abych nemusel při každém čepování ho sundávat plus taky jsem si bral pár zbytečných věcí, jak jsem psal, že by to šlo zmenšit, ale pokud chceš jet pohodlně ve dvou, tak tě boční kurfy( brašny) neminou, záleží, jak chceš takto často cestovat a taky jak dlouho ti tato motorka zůstane, pokud ji plánuješ si nechat déle a cestovat pravidelně, šel bych do bočních kufrů, pokud plánuješ jeden dva výlety a budeš měnit moto, tak bych šel do bočních brašen a podpěry pod ně si uděláš sám, pokud jsi trochu šikovný
Na Kawě ER-6N ve 2 jezdil jen syn s přítelkyní - v té době oba štíhlí studentíci, co měli fůru času a minimum peněz.
Tak si vzali mašinu, kterou samozřejmě neplatili, věci na kempování (= obrovské množství věcí) a odjeli "na Lipno". A každý večer volali, že jsou OK - nejdříve z Lipna, pak z Glockneru, pak najednou z Istrie, Dalmácie, Bosny, ... Prostě měli s sebou vše potřebné, těch pár peněz na jídlo taky, a tak jeli dál a dál ...
Za rok to samé, jen jsem už věděl, že určitě neskončí na Balatonu ...(táhli to Bosnou do Monte Negro ...)
Když máš mašinu s 3 kufry, lze jezdit Evropou úplně v pohodě i ve dvou. A i na naháči, jako je ER-6N.
www.motorkari.cz/tema/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |