Máte někdo zkušenosti s Pepou a s Mirou? Vybírám kurz na příští rok a zvažuju ke komu.. Zatím mi z toho vychází akorát to, že Pepa je na individuál 2x dražší, ale za to má instruktora na každého člověka... Mira ma 2 instruktory na 4 lidi..
Za jakékoliv rady budu rád
Varianta vezmu si kouče se taky dělí na několik skupin, kdy funguje TV , FB a web masáž kdy si x myslí ze to co umí “trenér “ přejde na ně a za ten den je to zlepšení vystřelí do vesmíru ....což částečně funguje pokud tam jsou dispozice kdy ten kouč to umí vysvětlit a žák má dispozice to přijmout
Docela dost při rozhodování kam jít fungují prvotní zrakové vjemy , marketing- fotky i zpracované videa kam se můžeš “posunout “ děla slušnou práci .
Ve finále každý má nějakou hranici kam až se muže dostat, jinak by tady bylo 100000 jezdců MGP
Pokud by se Abaja nestyděl si říci - mohl to někam v MS GP dotáhnout .
Ve 2017 jel s námi v teamu vytrvalostní endurance seriál CRC WM SSP 2017 Hořičák P. Coppa. Rok na to ve 2018 zkusil Pierr požádat o divokou kartu MS SSP v Brně a divokou dostal!
Jeho účast - na poprvé (s velmi omezenými zdroji) za nás amatéry - nebyla vůbec špatná. Ostudu nám neudělal (dojel do cíle, nebyl poslední, neupadl, na nic se nevymlouval, od vítěze nedostal kolo! Z mého pohledu odvedeným výkonem na 4 roky starém stroji vyhrál .
Jak tu již padlo - důležitý / až nejdůležitější - bývá způsob předání zkušenosti, aby přijímajícímu zůstala v rukou a paměti!
Míra L. má ostruhy a duch velkého závodníka Československé historie (tuším 7x mistr Evropy a myslím, že i světa /bývalý tovární jezdec JEŠTĚ FUNGUJÍCÍ továrny JAWA...ad.). Jednoznačně tuzemská legenda!
Přes to zůstal stále skromným klukem / jako před ….x-lety, když on mydlil šlapačky a já motokros (no, spíše až nyní je skromnější a pokornější).
Také jeho blízké lze jednoduše okomentovat = "jezdí a učí celá rodina" (Mirka, Verča, Nikola. Jeho nevlastního syna Patrika jsme loni přibrali s Parmičem do teamu - a stejně jako Pierrem ve 2017 ani loni nepřerušili sérii a počtvrté vyhráli vytrvalostní seriál CEC WM SSP 2019 ).
Patrik už z minulosti od mala sám školil. Kromě individuálů, malých o, kruhů a pitbiků -----přidal letos zkusmo i tuzemské velké okruhy (včera proběhl Most-Motoriders).
Pro příští rok 2021 už připravuje rozšířit dosavadní jizdy, kurzy a školení - nově také vícenásobně také na velkých okruzích, včetně vsuvky === doplnění seriálem krátkých cupových závodů + endurance.
Paťas "Lesapán" ("Tahej zle") je z části takový Pepek v o generaci mladším provedení = mladicky trhlej, pokérovanej frája, který se rychle učí, občas přehání, ale co se dalšího naučí ihned předá dále komerční cestou. Na "zobáka" má ten kluk obrovský záběr .
Pepa Š. pro změnu prošel cestou obdobnou osudu více z nás (také mojí), kdy se v minulosti blbnutím na silnici 90.tých let málem zabili.
On po vyléčení udělal z motorky street a hopsáním po letišti se dokázal vyšroubovat na světový rekord v jízdě po předním kole. Také pěkná práce!
Následně se postupně - soudě také dle TV - dobře komerčně prodal a dostal v tuzemsku do povědomí jako takový extravagantní "drsnej drzej motofrája".
Jinak je to ale jemná poetická duše také od nás ze západu (prostě jako Lišák), nebo vzdor vrozené skromnosti také moje maličkost .
Nabídka a možnosti výběru jízd u různých subjektů je bohatá ---ať již na vlastním, vypůjčeném stroji (nebo Pitbiku - od Pierra)---na velkém okruhu, malém, polygonu, letišti (elektribike na Zličíně v hale)….atd. je nepřeberná.
Podle chuti každého ---- a každý a jeden by měl odjíždět z kurzu s pocitem, že nevyhodil prachy z okna!
A pak-----vždy a za všech okolností ve zdraví dojet do cíle!
3 reakcí na tento příspěvek Lisý nebo Sršeň
BTW dnešní ceny jsou výrazně vyšší než dříve a přesto mají oba výše jmenovaní vše obsazené.
Pěkný víkend všem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lisý nebo Sršeň
Franta2776 píše: Učí někdo jízdu na těžkém cruiseru??
Autoškola
Spazik píše: Hele a dozví se tam za tu desítku nebo kolik to stojí člověk něco lepšího než "jedu jen tam kam vidim, a tak abych stihnul zastavit"?
Mi přijde když si člověk zajede na nějakou volnou plochu, může si možnosti svojí motorky - náklony, krizové brždění atp. vyzkoušet sám. A čtení provozu se člověk těžko naučí za odpoledne :)
Hmm taky jsem si to myslel akorat jsem zjistil, ze sam jsem se nic svetobornyho na ty volný plose nenaučil
1 reakcí na tento příspěvek Lisý nebo Sršeň
Ono to není příliš odlišné - alespoň já mám rád všechny stroje.
Velký Cruiser co se týče jak a kam koukat není rozdílný od SS. Vede se také nohama jako kůň a ono praní se s gyroskopickým momentem rotujících kol a hmotou, vyvažováním + vysoký kroutící moment na spojce === to má také svoje kouzlo.
Nebál bych se na Tvém místě zavítat třeba na polygon do Mostu (nikoli závodní okruh - i když ve středu bral jízdy syn 17 kamaráda na KTM Duke 125, takže.... / tak proč ne s velkým silným cruiserem...
2 reakcí na tento příspěvek Lisý nebo Sršeň
https://www.motoskola-landa.cz/
jezev píše: Byl jsem u Lisého a u Landy a podle mě je lepší Landa.
https://www.motoskola-landa.cz/
Oba učí jiny systém, krom toho všimni si kolik jiných motoskol krom Lisy Srsen a bývalý jezdci Mgp a jiných závodníků by jsi bez PR zaznamenal kdyby se neobjevily témata o nich tady