1 reakcí na tento příspěvek Kolena Jawa 350 OHC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolena Jawa 350 OHC
milor píše: A s tou Jawou to vytrhneš. Jestli nakonec ten Romet nebude lepší, hezčí je určitě.
Zřejmě jsi mne nepochopil.Nepsal jsem že je Jawa lepší.Napsal jsem že Romet je polský...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolena Jawa 350 OHC
kokoška. píše: sekáčmagor> Radši Polský Romet než ten paskvil za Jawy
Čau, ten Romet je tak Polský, ako je tá Jawa Česká. Dnes je to aj tak všetko križovatka, ja mám Švédsku Husqvarnu, vyrobenú v Taliansku, vlastníkom bolo vtedy Nemecké BMW, a motor je vyrobený v Číne.
Pro hledání na eBay je asi nejlíp hledat přímo na Mash. Hladký kolena existujou, třeba: Svody+vyfuk
Naposledy editováno 20.07.2020 18:34:13
1 reakcí na tento příspěvek Kolena Jawa 350 OHC
1 reakcí na tento příspěvek Kolena Jawa 350 OHC
a) existoval a asi ještě existuje orihinál Shineray v karburátorové verzi pro země, které nevyžadují tak náročné emisní normy... nicméně tato kolínka budou bez vývodu na lambdu
b) s těmito koleny laboroval svého času Mates motoservis, měl je dokonce na nějaké výstavě, ale jak daleko to s nimi dotáhl, to netuším...
Nicméně z mého pohledu, pokud vynecháš katy, tak můžeš mít problém právě s lambdou. Lambda pracuje pouze za vysoých teplot (vícedrátové mají předehřev) a ten kat také, tj. aby lambda dobře fungovala, tak by jí ten kat měl udržovat ve správné provozní teplotě. Pokud ho vyndáš, tak spaliny půjdou z výfuku rychleji pryč a nebude se podle mě ta lambda tolik ohřívat, protože známé přísloví zní, že cca 50 % (rozuměj v řádech vyšších desítek %) ztrátového tepla odchází z motoru se spalinami výfukem.
Ve výsledku by to mohlo znamenat, že po odstranění katů bude lambda špatně pracovat (za studena) a navíc se budou koncovky výfuků více ohřívat, což jim nebude určitě dělat dobře (chromům).
Nejsem na danou problematiku odborník, nechť se vyjádří povolanější, ale zhruba taková je fyzikální vazba mezi jednotlivýmí procesy a katem... a proto nejde kat je tak "beztrestně" vyjmout bez ohledu jen na emise.
Howgh!
Vtipný si číst jak vetsina lidi doporučuje indickou motorku s 50let starou konstrukci proti nove jawe (z ciny) protoze je kvalitnější
Naposledy editováno 21.07.2020 10:55:56
Ale - Mash ze starší produkce, bez lamdy atd má kolena pěkná http://www.mash-mot...red-500cc-2017.html, a i v provedení dva do jednoho u scramblera http://www.mash-mot...mbler-400cc-efi.html no ale tou už by potom nebyla ta Jawa s dvouma výfukama
Sorry - nevšiml jsem že Mash už je kousek výš zmíněný
Naposledy editováno 25.07.2020 21:31:46
Pánové,
nedejte na to, co píše pan Sofia - von tomu, s největší pravděpodobností, moc nerozumí a jenom dělá chytrýho - takový jsou nejhorší!
Proč jsou a co je na tom nejhorší? Plete si odstranění katalyzátorů s odstraněním lambd sondy, což souvisí, asi jako vylití vaničky i s dítětem nebo bez něj!
Vostatní sou kecy, asi jako dybysme se zamejšleli nad tím, co by vylitý dítě mohlo dokázat někdy v budoucnosti, žejo ...
P. S.: Dokonce si myslím, že by pan Sofia moh' bejt vůl...! No, uvidíme, snad.
Pardon, přehlíd' sem to: máš tam překlepy - správně je to "SCHWEINEREI"!
To ovšem platí jen v případě, že je ten motor naprosto nekvalifikovaně přebastlenej v Jawě (a za podpory podplacenejch ČESKEJCH úřadů homologovanej - proč myslíš, že na motoru a i papírech je uvedene Jawa jako VÝROBCE a ne dovozce!).
Původní "stará dobrá" HONDA dostala chudák vstřikování (byť kvalitní DELPHI), tudíž i katalyzátory, lambda sondu (kerá pravidelně minimálně každej rok vodejde) a pro jistotu i ostudně nízkou kompresi (i před 30 lety ji měl originál vyšší) a eště maj tu drzost k tomu jako "zvláštní výbavu" nabízet tzv. nakopávačku. Člověk, kerel by na jedenapůl zdvihu pístu nakopnul studenej jednoválec se vstřikováním (a eště k tomu Jawa) podle mě neexistuje. Přesto je to paskvil!! Proč?
No, vono nestačí to splácat podobně jako to udělali ROMET, MASH, ELSTAR a dokonce i soudruzi z Austrálie pod značkou NEMESIS. Vono se tomu musí alespoň TROCHU rozumět a ne se spoléhat na to, že tam "prdnu" dvoudobej motor, kerej víc eště k tomu vyráběli v ČZ Strakonice, že s tim udělám díru do světa a eště bejt drzej!!!
Nechápu že DNESKA furt eště existujou "chytráci" kerý si to koupěj, přikoupěj "nakopávačku (a pak se divěj...) ale sou schopný se nepoučit (já sem si "to" teda taky před třema rokama koupil, no, ale vod tý doby sem prozřel) a eště "SCHWEINEREI- JAWA" chválit!
Komu není rady, tomu není vzájemné hospodářské pomoci.
Českým soudruhům v Jawě (v Číně se už poučili): ČEST PRÁCI!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
shánění a cena plynu do céóčka Jawa 350 OHC | Johny_Servis | 20 | 18.12.2023 v 12:35 MilanR1 |
Jawa 350 OHC, Special - zkusenosti [1 ... 7, 8] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... | Smradson | 216 | 24.7.2023 v 09:04 Dolin |
,Jawa 350 OHC na jakou hodnotu je n... Jawa 350 OHC | jarda24 | 19 | 12.10.2022 v 11:00 smitth |
Jawa 350ohc Čína strajkuje Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... | fsesto | 8 | 4.8.2022 v 18:10 fsesto |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |