má tady někdo zkušenosti s MOSFET regulátorem dobíjení.
Právě jsem zjistil, že mi odchází VAPE R106-2 (pouze 12V na výstupu) po necelých 4 letech,
Stator je cajk (bez zapojeného regleru 20V+), loni měněný, měl updalý drát na cívce...
Zaujal mě tenhle obchod: https://www.regulat...ulatory/?filtr=3-fet
Jsem ochoten zaplatit za to nejlepší co je na trhu, jen ať už mám kurva pokoj.
Naposledy editováno 15.07.2020 11:03:54
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
Kazdopadne bych este promeril to vinuti pred tim nez koupis neco za 3,5 Kc. Jinak za trochu lepsi prachy mam vicmu, ale cim to uvnitr regulujou fakt netusim.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
ramlik píše: Není 20V na statoru málo? Jak si to měřil?
24V je na volnoběh mezi fázemi (i s 5w žárovkou), při 5 000 rpm dává 70+V ale regler "pouze" 12,4V
Měřit umím, tohle téma díky mému štěstí řeším každý rok.
Naposledy editováno 03.07.2020 17:09:15
(reakce na) Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
Eze píše: 24V je na volnoběh mezi fázemi (i s 5w žárovkou), při 5 000 rpm dává 70+V ale regler "pouze" 12,4V
Měřit umím, tohle téma díky mému štěstí řeším každý rok.
Když nad tím tak přemýšlím tak z regleru nejpíš nejde vůbec nic nebo jen něco málo, těžko posoudit, když ho nemůžu odpojit od baterky.
Měřit umíš, tak zkontroluj jak jsou na tom usměrňovací diody a jestli máš po ruce regulovatelnej zdroj tak můžeš ověřit i napětí kdy spínaj jednotlivý tyristory. Pak bych teprve scháněl jinej regler (mmj - mosfet je sice "cool" řešení ale jestli tam odcházej usměrňovače tak to nic neřeší).
Naposledy editováno 03.07.2020 22:21:51
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
Baterka nabitá doplna; 13.2V
Se zaplou spínačkou (a světly); 12.2V
Nastartováno; 12.2V na baterce;
12.6 na regleru (někde se mi strácí ~0.4V na kostře ( ověřeno měřením (-) pól regler vs (-) pól baterka multimetrem), ale mám to na čokoládce z diagnostických důvodu, takže to připisuju tomu, kontatky jsou očištěny)
Při 5 000 ot/min 12.4V na baterce, pro měření na regleru mám málo ruk.
Jinak ptal jsem se ve VAPE na nějakou možnost pozáruční opravy, řekli mi, že dělají jen diagnostiku za 200,-
Lukrativní nabídka, za dvěstě mi řeknou že to nefunguje
Origo regler stojí 8,2 k, takže asi zkusím pana Mareše, mi se VAPE neosvědčilo.
Je to už třetí regler co na speeda kupuju, tak snad to tentokráte vyjde.
A už jsem tak paranoidní, že jsem si z ebaye objednal toto: link, ať mám napětí pořád na očích.
Naposledy editováno 10.07.2020 11:56:29
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
Nechavame u nej previjet, a top prace
(reakce na) Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
Lannius píše: Jak ti hřeje regulátor, má možnost se při jízdě chladit? Mě se hřál pekelně, ruku jsem na něm neudržel ani sekundu, když jsem na něj plivnul, jen zasyčel. Přes zimu jsem udělal chladič ze 4 mm hliníku, použil teplovodnou pastu a teď je pouze teplý.
To je otázka, na Speedu je umístěn úplně na piču za motorem...
Tímto bych se chtěl VAPE omluvit a jdu se oběsit.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
tech +- 20V musis namerit mezi vsema fazemi (na volnobeh)
pri 5000 otackach bys tam mel kolem 60V
jestli jsi tam dal nejakej cinskej, tak je dost mozny ze dava malo. (setkal jsem se s tim u kamose...chtel usetrit )
edit: uz ctu, ze jsi to uz meril a hodnoty mas v cajku.
tak bud draty v prdely nebo KO baterka
Naposledy editováno 14.07.2020 15:27:53
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
Zapojil jsem druhou baterku na čistě jen na regler. Tzn.: z jedné jsem nastartoval a druhou dobíjel.
Výsledek 14,6 V takže dobíjení funguje pokud není připojeno do elektroinstalace od motorky, někde mám asi nějaký černý odběr... fantazie.
Přepni voltmetr pod zátěží na střídaveja pokud ukazuje cosik blízko nule, tak MOSFETY jsou vpořádku.
(reakce na) Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
Eze píše: Drama nabralo nečekaný zvrat.
Zapojil jsem druhou baterku na čistě jen na regler. Tzn.: z jedné jsem nastartoval a druhou dobíjel.
Výsledek 14,6 V takže dobíjení funguje pokud není připojeno do elektroinstalace od motorky, někde mám asi nějaký černý odběr... fantazie.
Nemusí to tak být. Ono zapalování bere docela dost, čím větší otáčky, tím větší odběr, a pak se může stát že v kombinaci s nějakým přechoďákem absolutní napětí na baterce poklesne. Ale když tam je v max. otáčkách 14,4 místo 14,6 je regler vadnej.
(reakce na) Zkušenosti s mosfet regulátory dobíjení / diagnostika nízkéh...
Eze píše: Drama nabralo nečekaný zvrat.
Zapojil jsem druhou baterku na čistě jen na regler. Tzn.: z jedné jsem nastartoval a druhou dobíjel.
Výsledek 14,6 V takže dobíjení funguje pokud není připojeno do elektroinstalace od motorky, někde mám asi nějaký černý odběr... fantazie.
Nemusí to tak být. Ono zapalování bere docela dost, čím větší otáčky, tím větší odběr, a pak se může stát že v kombinaci s nějakým přechoďákem absolutní napětí na baterce poklesne. A když tam je v max. otáčkách 14,4 místo 14,6, to nemusí být závada.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |