S čím laborovat, karburátor, nebo předstih?
Díky za jakoukoli radu.
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení plynu Jawa 639
Voľnobeh máš dobrý, či je tak nízky že sa sotva prevaľuje?
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení plynu Jawa 639
Naposledy editováno 01.07.2020 10:21:11
Už matně vzpomínám, ale starší motory bez clonky za karbecem mají hlavní trysku 92 a motory s clonkou (montována někdy od počátku 90. let kvůli hluku) má trysku 100. Osobně jsem měl podobné problémy, když jsem měl motor bez clonky a trysku 100.
Toto doporučuji zkontrolovat.
Howgh!
I snímač mám podle návodu montáže přesazenej vůči zobáčku na rotoru.
Mě přijde, že za studena je to dobrý, ale po zahřátí, při stání na křižovatce se chci rozjet a právě tady mi to prostě přijde líný při rozjezdu. Jak se rozjede, tak to jde.
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení plynu Jawa 639
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
Jak máš předstih a bohatost ty? A jehlu a trysky? Vím, že to to každej motor jinak, ale jen pro info, jestli jsem podobně, nebo úplně jinak.
Naposledy editováno 01.07.2020 20:10:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
Když jsem kdysi kupoval novej karbec na čtveru, musel jsem jehlu vyměnit za starou, protože to furt dělalo nějakou neplechu... (ne že by to teď fungovalo idealne za kazdyho pocasi )
Už si přesně nepamatuju co to dělalo, ale tím že se ti to děje v přechodové fázi, hledal bych nejdřív tam...
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení plynu Jawa 639
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
Teď jsem se byl na karb podívat, směs mám necelých 1,5 otáčky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení plynu Jawa 639
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
petruMRD píše: Ono stačí koupit jinej filtr a hned je všechno jinak. Na mz jsem musel dát větší trysku po změně filtru bo to furt detonovalo a na třech půlkách bych s otevřeným filtrem měl mít ht 118 a bylo tak brutálně uchcaný, že jsem skončil na ht 102. Jinak seřízená hladina je základ, jestli to trochu přetejká, tak se s tim budeš srát a nepujde to moc rozumě nastavit.
Potvrzuju... Měl jsem jakejsi maďarskej růžovej na 640ce a jelo to jak drak s dellorto karbem. Od té doby, co jsem dal českej žlutej (myslím) a je to takový línější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
Kromě toho vsadím fusekle, že stav sériovýho vzduchovýho filtru nemá na volnoběh a přechod z něho prakticky vůbec žádnej vliv, leda by byl totálně zatemovanej - a to by ten motor měl v první řadě trable s jakoukoli jízdou, volnoběh by bylo to poslední, co by ho trápilo...
Naposledy editováno 02.07.2020 19:59:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
Díky všem.
Hanes211 píše: Deyva> Co jsi měl za Dellorto karbec? Tady ten (http://moto.klanica.cz/servis-doplnky/jawa-350639-dellorto-phbh-28)? Nemá ho náhodou někdo, že bych to vyzkoušel?
Díky všem.
Jj PHBH28FD z Hondy NSR 125 tam mám. https://www.motorka...etail&ddid=65927
Musíš se dívat na bazošu na zhuntovaný NSR 125 na díly a nebo si objednat novej, ale to je myslím kolem 6K Kč. Kolega jawař z Polska nechtěl jetej, tak si ho koupil novej odsud myslim - https://www.dellort...r_Honda_125_NSR.html
U mě to s tím jede parádně, ale další kolega jawař to má na 639 a nějak to nemůže pořádně doštelovat pořád a to si s tím hraje fakt dost (vytiskl si na 3d tiskárně i klapku sání mezi filtrbox a karbec atd.)
Edit: a jestli máš FB, přidej se k nám https://www.faceboo...ps/1212826225415393/
Naposledy editováno 03.07.2020 11:55:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
Hanes211 píše: Wenca24> Jehlu mám originál, co v karbcu byla. Kupoval jsem nový, ten originál Jawa za cca 1600Kč. Takže jehla by měla být OK.
Kontroloval jsi hladinu u toho nového karbanátku? Já s ním měl také problémy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
Kolik ta hladina vlastně je?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení plynu Jawa 639
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení plynu Jawa 639
Napřed jsem měl směs asi 1 otáčku a po zahřátí ji ještě povolil o 1/2 otáčky, což bylo asi nejlepší. Ale dělá mi to furt to samý, zastavím na křižovatce, čekám, dám zajedna a chci se rozjet, ale za tím plynem se jí moc nechce, jak se rozhýbe, tak pak už to celkem jede. A kolečko mám 18z s 52z rozetou.
A v karburátoru mám jehlu na prvním zářezu zeshora, tj. co nejníž.
Mám doma ještě dva další karburátory, takže bych je mohl zkusit prohodit, jak to půjde.
Jinak už nevím, s čím hýbat, aby to prostě po tom stání na křižovatce šlo za plynem hned.
Nazdar!
Zato 18-zub už je tak na hranici. Mal som aj ja, viem čo myslíš. Aj pomalé rozjazdy.
Ono to v konečnom dôsledku dá aj 130kmh,ale ja to nepotrebujem.
Teraz mám 16-zub, čo dodať... je to... veselšie. Tých cca. 120 kmh, čo by dalo aj viac nevyužívam, 100-110 max. tak akurát. Mám druhý zárez, trysky ako ty.
Ale hovorím, to som ja.
A bohatosť by som na tvojom mieste skúsil ešte o 1/2 povoliť.
Naposledy editováno 05.07.2020 11:59:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |