1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350/450/500
Naposledy editováno 27.03.2020 21:33:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350/450/500
PS: zas kamoš a aj ja máme na cestu cestné motorky, endurá máme na značkách , ale obuté na špuntoch, po ceste len na presun.
Naposledy editováno 28.03.2020 06:56:17
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350/450/500
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350/450/500
Naposledy editováno 28.03.2020 10:58:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350/450/500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350/450/500
Loki píše: PETARDAK> Chci novou, takže rok 19/20.
To je jiná jezdím i na EXC500/19 a je to neskutečně obratný "duál" má 108kg a výkon je krásně dávkovatelný jen si to chce pohrát s převodem "dle mého užití", pro to co popisuješ výše, bych začal na 14/50(48), vřele doporučuji a po XT600, se ti nálož krouťáku bude moc líbit opravdu se není čeho bát.Na mou radu má EXC500/19 jako duál-moto i Mig_35 a myslím, že je velmi spokojen, klidně mu prubni napsat...
https://www.motorkari.cz/profil/?uid=145765
Ale ak si rozhodnutý, choď do toho.
Naposledy editováno 31.03.2020 17:49:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350/450/500
Norous123 píše: Ahoj, ja jsem jezdil roky na ceste zx-10r i okruhy a jak prechazel na enduro jsem taky pokukoval jen 500 nebo 450 aby to pro me nebylo slabe. Nakonec jsem vzal exc 450 a odjezdil 2 sezony. Ted jsem presel na exc 350. Ta 350 ma mensi spodek (jde resit ladakem a prevodem) ale vrch jede jako blazen. Moto je hravejsi pocitove lehci. Ja uz bych zpet do 450 nesel. Vazim 97 a merim 185. Vykonu ma 350 na rozdavani. Samo pokud budes jezdit jen louky a zadny trochu extrem tak klidne kup 500. Pokud se chces ucit a zlepsovat urcite 350
Tento názor se mi ze všech líbí nejvíc !
V tomto trochu "mrtvém" období aktivit si o tom můžeš povídat,času je na to dost,ale ve 3 větách ti rozhodně nikdo neporadí na 100% spokojenosti.
Kdo se na těchto motorkách vozí delší čas (roky) tak většinou mění a experimentuje. Správnou radu hledej spíš u někoho kdo tě zná jak si vedeš a jaké máš ambice. Anonymní lidi napříč republikou to za tebe nevyberou. Těch argumentů pro výběr může být spousta a ke každému obsahu bude mít dotyčný rádce pravdu.
Pokud se budeš chtít v terénu něco naučit,bude lepší když budeš mít nad motorkou navrch,nebo aby motorka neměla moc navrch nad tebou. tzn. za mě 500 tak akorát do pouště,ale pokud na tom budeš přisedávat a jezdit na kochačku kolem farmy tak klidně,ale jako začátečníka v technickém terénu tě ztrestá.
Norous 123
to tu popsal dobře,
Hlavně aby si to ve zdraví přežil a za 2 roky můžeš vyměnit. Pokud tě to chytne a bude bavit,tak slabší obsah bude zábavnější a klidně to může být i 250
Pokud ti bude stačit dopravovat se přes drny z bodu A do bodu B je to jedno,ale jestli natrefíš na kamarády a vezmou tě s velkým obsahem do technického terénu nebude ti to dělat dobře. Neplést si silnici s terénem.Na silnici když se vyjezdíš na 600ccm je na místě jít s obsahem nahoru.
Pokud se vyjezdíš v terénu,s menším obsahem to může být zábavnější a dost možná i zrychlíš (pokud ti o to půjde)
Kup,vyzkoušej,vyměň,pojezdi a zjistíš co ti vyhovuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350/450/500
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350/450/500
Loki píše: JARDA-001> V terénu když počítám fichtly, předělané fichtly, předělané Jawy a ČZ potom Japonské šestistovky jsem strávil 12 let .
klidně se usmívej,ale tohle co uvádíš a terén v pravém slova smyslu = zkušenost 0
kdyby to tak nebylo,měl by si jasno a nemusel by si se ptát co si koupit.
Tak jako se vším,platí to i tady: chybami se člověk učí. Pokud si trvale neublížíš nebude na škodu,když si vyzkoušíš motorek (obsahů) více a poznáš co ti nejlépe vyhovuje. Při tvém věku když tě to bude v terénu bavit,tak u jedné motorky nezůstaneš.
------------
Můj případ: po silničních endurech 600,750,1000ccm jsem v blátě začal nesmyslným obsahem japonskou 650kou (Honda XR650) hrozná bestie v lesním terénu stačilo jedno Rumunsko a ani né po roce jsem prodal kámošovi - ten si na ní v Rumunsku otočil loket na druhou stranu - dost hnusný,doktoři opravili titanovými kloubky.
Koupil jsem exc450 a cítil jsem se skvěle,měl jsem ji pár let,na hobby ježdění bych řekl dobrý,ale na závodech po 1-2 hodinách už jsem nejel já na motorce,ale motorka jela se mnou a já byl grogy - ale jak píšu na hobby jízdu snad dobrý.
Potom začali vyrábět exc 350 a po svezení,vyzkoušení mi sedla ještě lépe a tento obsah mám dodnes. Mám 185/95 výkonu v terénu tři prdele a vodí se mi krásně.
Loni na podzim a letos v únoru jsem zkusil 4T exc250 a jedním slovem BOMBA.Jestli říkám že 350 se mi vodí krásně,tak o 250 jsem řekl TO CHCI !
Ale bohužel zatím zůstanu u 350 protože je to takový univerzál,pěkně se na ní jezdí a dobře se prodává a už jezdím jenom pro radost (tím spíš bych chtěl 250)
Jenom to tak shrnu,začal jsem u astronomického obsahu a točil 1/4 plynem,ale ta pravá zábava v terénu je pro mě s téměř třetinovým obsahem a takto to funguje líp.
Ale mě tenkrát nikdo nic nevysvětlil,neporadil
U svých synů o tom ale rozhoduji,vybírám a financuji sám,protože jsem si tím prošel , je potřeba aby měl jezdec nad motorkou navrch a pak je to radost z jízdy - výsledkem je že něco ve 12letech umí,pojezdí celé pole dospělých a titul mistra republiky.
Ale nebude to na škodu si projít více obsahama,více zkušenostma,hlavně ve zdraví a ono se to vytříbí.Každý obsah má něco do sebe,jenom snad na 500 bych nezačínal a další poznatek 250ka a 500vka se následně trochu hůř prodávají.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350/450/500
Pokud se někdo rozhodne vodit v terénu bestii tak 450 stačí. Bavit se s laikem co s tělem jezdce dělá přebytek výkonu nemá cenu,když to nezažil na vlastní kůži.
Každé přidání / ubrání plynu s tebou jebne dozadu /dopředu, až to takhle bude dělat hodinu,do toho to párkrát bude zvedat ze země bude grogy a ujede mu i droboučká holčina na 250. By jsem několikrát u toho když se borci po 20 minutách odpojili že jim to takto stačí (ve finále se déle oblékali než jezdili)
Argument koupit ten největší obsah co se vyrábí a umravňovat ho mapou a převodama svědčí jenom o tom že na ten výkon nemám. To že bestie váží jenom o 5-8 kg víc než střední obsah není jenom o katalogové váze,ale o těch hmotách uvnitř co se roztočí a které jezdce ženou vpřed (aniž si s tím ví rady) a následně je krotit při brzdění. Kdo to zná tak ví,laik neví o čem je řeč.
Ale jak už tady zaznělo koupit,zkusit,vyměnit - tyto poznatky se budou hodit,ale bude to i něco stát.
Zkusit se projet někde na předváděčce taky nic neřeší,pár minut za den nestačí. Potřeba celý víkend až 20mh
A jsme zpátky u toho , pokud nad sebou nemáš někoho kdo tě odhadne musíš zkoušet. Hlavně dobrou výstroj ve zdraví a raději nikdy sám
Pokud to je z A do B v sedě a není to můj kluk ... tak je to jedno
Pokud by bylo že jeden můj syn to bude brát sportovně a druhý hobby i tak si pořád nedovedu 500 v garáži představit.
2 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350/450/500
A kdyz uz teda je tu rec o tom jak co radi laik... tak na dakaru nejedou 500 protoze to nedovoluji pravidla, na motardy se predelavaji krosky, za prve je vetsina kategorii opet omezena objemem a za druhe 500 enduro proti 450 mx je zdechlina, gumovej prubeh motoru...
motardem jsem měl na mysli právě exc s SPZ co u nás jezdí hoši volnočasově v provozu
Nemyslel jsem motard jako sportovní disciplínu. Ať se jedná o jedno nebo o druhé nemám zkušenost - kdyby mě cokoli zajímalo ptal bych se kolegy v práci.
-----------
Zpět k enduru:
přesně jsem čekal kdy někdo vytáhne příklad 250 / 300 ve 2T
První co z koho vypadne jsou řeči o krouťáku 300, do roka do dvou už jede 250 (většinou zrychlí) a vede rozhovor jiným směrem než když jel 300 (mluvím o závodech a sportovním nasazení)
Toto se ale netýká tématu a ani já nemám s 2T osobní zkušenost
Názor k exc 4T jsem popsal včetně toho čím jsem si prošel a je mi naprosto jedno co si Loki vybere.
V hodně věcech bych se opakoval. Jenom snad dodám že lepší radu by dostal od někoho kdo ho zná,odhadne jeho schopnosti než od anonymních lidí na fóru.
Měl jsem osobní zkušenost s lidmi co se přihlásili do Rumunska,na fóru toho popsali hodně moc a ve skutečnosti nepřejeli polní cestu napříč.To doslova.
Celý týden pak jezdili asfalt po vesnici od značky ke značce - ale za to plnej plyn.
Ale proč si na druhou stranu nepopovídat,času je v současnosti o trochu víc.
Naposledy editováno 01.04.2020 11:40:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350/450/500
NA TOTO:Ono vetsinou vetsi objem neznamena, ze to jede zas o tolik vic, spickovej výkon je dost podobnej, jen to proste dole taha vic jak traktor a ve spicce je to takovy jalovejsi.
JSEM ODPOVÍDAL TADY:Každé přidání / ubrání plynu s tebou jebne dozadu /dopředu, až to takhle bude dělat hodinu,do toho to párkrát bude zvedat ze země bude grogy a ujede mu i droboučká holčina na 250.
ALE LOKI TO NA ZÁVODĚNÍ NEMÁ,NUŽE AŤ SE ROZHODNE
je mi taky fuk co si vybere. ja jsem mel trikilo, zjistil jsem, ze se v lese nic nenaucim a musim zacit na trati, prodal jsem Enduro a poridil MX.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 350/450/500
pokud se bavíme o exc (enduru) tak kde se chceš naučit víc než v lese ???
Mx je doma na trati
dvě rozdílné kategorie,dva rozdílné sporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350/450/500
JARDA-001 píše: Záleží co si se chtěl naučit...
pokud se bavíme o exc (enduru) tak kde se chceš naučit víc než v lese ???
Mx je doma na trati
dvě rozdílné kategorie,dva rozdílné sporty
treba projet zatacku. hejbat se na motorce, ovladat plyn a spojku. na trati jde natrenovat zatacku v pohode, protoze ji jedes porad dokola, vyzkousis si co delat s tezistem atd… v lese jedes stejnou zatacku v podstate jednou a nemas prostor na chyby. protoze stromy.
pokud nekdo umi mx, tak uz se to co se jezdi na enduru nauci za odpoledne.
znam i dost kluku co se mrdaji po lese a jezdi jakoze Enduro, ve vyjezdech hamtaj kolem sebe nohama - ve vyjezdech kde ten clovek co ma techniku z MX neda nohy ze stupacek.
at se kazdej uci co chce a jak chce. ja mam Mezi kamaradama lidi co jezdi dobre MX a kdyz se rozhodnou zkusit Enduro tak prijedou na zavody a temer vzdy skonci na bedne. to mi jako dukaz staci. ja sam jsem se snazil neco naucit na enduru v lese a vysledek nula. zacal jsem jezdit mx a kdyz ted prijedu do lesa, zajedu 10x tolik co driv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 350/450/500
... no tak to je skvělé né,
hlavně že ses našel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
WR250F x EXC500 hlučnost, vibrace Yamaha WR 250F, KTM EXC 500 F | ZdendaZB | 4 | 22.10.2024 v 16:49 ZdendaZB |
Zkušenosti s 500EXC KTM EXC 500 F | Propiska7 | 13 | 22.10.2024 v 13:48 ZdendaZB |
EXC 500, CRF 300 L coby cestovní st... [1 ... 13, 14] KTM EXC 500 F, Honda CRF 300L, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 392 | 7.10.2024 v 13:52 ZdendaZB |
TET Srbsko KTM EXC 500 F | erbe | 5 | 6.10.2024 v 09:43 erbe |
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 132 | 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB |