Naposledy editováno 19.03.2020 19:20:12
1 reakcí na tento příspěvek Slabé napětí za tepla
Týždeň stál v -10 C° ale sme si sadli, sytič, drc, a ideme. Prešli tak 80-100 km, na krivožatke zdochol, a už sme nenaštartovali.
Volako sme roztlačili, došli za tretím kamošom, baby, hudba, pokec, ideme domov.
Jasné, vychladol, naskočil.
Problém nie je v baterke, volaktorá elektrická kktina relé, cievka, kondenzák, je na(I)
To ale už ty musíš nájsť ktorá.
Eastrider píše: Čau, počúvaj, tak 25 rokov dozadu !!! toto robil kamošov Žigulák.
Týždeň stál v -10 C° ale sme si sadli, sytič, drc, a ideme. Prešli tak 80-100 km, na krivožatke zdochol, a už sme nenaštartovali.
Volako sme roztlačili, došli za tretím kamošom, baby, hudba, pokec, ideme domov.
Jasné, vychladol, naskočil.
Problém nie je v baterke, volaktorá elektrická kktina relé, cievka, kondenzák, je na(I)
To ale už ty musíš nájsť ktorá.
Tiež mi to Žigulák robil vymenil som štartér a bolo po probléme.
1 reakcí na tento příspěvek Slabé napětí za tepla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé napětí za tepla
hycomat píše: Ahoj, popíšem ti môj problém z minulosti: Hornet studený naštartoval, výlet 50 km, po vypnutí nenatočil. Roztlačenie, chytil. Výlet ďaľších 50 km, po vypnutí nenatočil, ale bol som na zraze (Trabantov ), kašlal som na to, po troch hodinách natočil. Po odmeraní dobíjania som zistil, že problém je v regulátore. Aj bez merania si to overíš tak, že dáš cca 30 km nonstop jazdu BEZ SVETIEL, vrátiš sa domov a ak je problém v regulátore naštartuješ aj teplý motor.
Na R1 jdou vypnout světla? Stačí to poměřit na místě, kolik to dává. Nám přestal dobíjet altík asi tak po 5 minutách běhu. Jak se trošku začal ohřívat tak přestal dobíjet..
2 reakcí na tento příspěvek Slabé napětí za tepla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabé napětí za tepla
http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html
Deziik píše: 1100Virago> 14,2v
OK, takže měřák ukazuje dobře. Blbé je, že to napětí je nízké a proto to nemá sílu startovat. Přebíjení pravděpodobně poškodilo akumulátor - ty bezúdržbové jsou na přebíjení dost háklivé.
Zkus jako první zkontrolovat ukostření regulátoru. Pokud vyrezne styčná plocha nebo má ukostřovací kablík špatný kontakt, napětí se zvýší i když je regulátor v pořádku. Můžeš nejdříve třeba zkusit propojit chladič regulátoru s kostrou motorky startovacím kabelem a kouknout na voltmetr, jestli se napětí změní. Pokud klesne, je chyba v ukostření a máš po čem pátrat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Včera v 17:47 Kamikadze-Ace |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |