V Tom Rumunsku to byl ten bílí Alp co Qwert postavil, ale už s jiným pilotem.
Já osobně jsem si alpa nechal z důvodu ovladatelnosti, nemá moc výkonu což jednomu přijde občas trochu líto, ale zase táhne krásně plynule a velice nezákeřně, vím, že když ho budu chtít chytit pod krkem tak budu cvičit já s ním, měl jsem i Kačenu 950 a tu pod krkem chytit nešlo, protože už na půlku jejího potenciálu cvičila ona se mnou, což je třebas moje chyba, že neumím jezdit, ale bylo to tak.
Pokud jsi zaměřený víc na silnici tak bych ti tu změnu doporučil, kór na přesuny je ten Alp velmi slabí, když jsem jel s Kačenama do Rumunska tak jsem měl nejvyšší spotřebu, protože jsem na jejich pohodové tempo tahal jak magor v vykloubeným zápěstím..
Vepředu si na to narveš jakékoliv vidle z endurka chceš, jde jen o to, aby měla větší středový trn na brýlých, to ale má snad každá, přecejen je to u těch více terénních motorek dimenzované už i na skoky a podobně, zadek to je trochu oříšek, protože jsi limitován délkou tlumiče, osvědčené řešení nabízí plně stavitelný tlumič YSS.
Jen pamatuj, že z Alpa brutální motorku neuděláš, můžeš ho vylepšit na lepší úroveň, bude to ale pořád Transalp. Tohle si uvědom, pak buď tuň nebo kup jiné :)