renocar_duben



DETAIL SKUPINY
Moto skupina majitelé XV 1600

majitelé XV 1600

Otevřená skupina majitelů Yamaha XV 1600 Wildstar
- vstup, piš, ptej se, ale hlavně s námi jezdi

Skupina má 115 členů a byla založená 04.10.2012 08:46
Správci skupiny

Mašer.  |  Matesynka


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/majitele-xv-1600


Co jsem dělal v zimě

26.03.2016 14:07
Zdravím vás pánové. Zima byla dlouhá a tak jsem se pustil do několika uprav,které jsem už delší dobu plánoval. Začal jsem už vlastně vloni v létě, kdy jsem u jednoho zdejšího člena nechal přetryskovat karburátor s následným odladěním s dodatečně namontovanou lambdasondou tak aby byly opravdu hodnoty, jaké mají být a né asi dobrý. Už po tomhle zásahu byl nárůst výkonu opravdu výrazný. Dostal jsem i pár rad jak pokračovat dál k ještě lepšímu výsledku. Začal jsem tedy sáním. Je dobré ho demontovat a upravit ostré hrany uvnitř sacího potrubí a zabroušením dosedacích ploch a novýma gumičkami k perfektnímu utěsnění a zabránění případnému přisávání falešného vzduchu. Když už jsem měl sundanou nádrž tak mě delší dobu trápilo, že při studeném startu jsem měl občas nepříjemné zvuky (klepání). Po delším laborování a neustálém seřizování ventilu jsem zjistil, že problém je v hydroštelech. Protože orig. Hydra od Yamahy stojí raketu dopátral jsem se, že tam pasují hydry z V8 Chraysleru. Objednal jsem si je v USA a vyšli mě všechny 4 i s poštovným za cenu jednoho od Yamahy. Po výměně je start jako šepot lučního kvítí . Na US stránkách jsem se také dozvěděl, že u Wildstru je problém s praskajícím pohonem olej čerpadla a následnou destrukcí vaček,hydroštelu a když člověk nezastaví tak i motoru. Yamaha o tomto problému ví, ale nezařadila ho do servisní akce jako problém s převodovkou. Doporučuji ho vyměnit, hlavně kdo má najeto přes 50tisíc km a víc. Kolečko stojí sice 2000kč+těsnění500kč,ale případná oprava po prasknutí se vyšplhá do 10 tisíců. Je to práce tak na 3-4hodky a zvládne ji každý trochu zručný motorkář. Roadstar 1700 už měl kolo zesílené a tam problém nebyl. A protože Wilda nemá žádnou informaci o mazání tak jsem se rozhod vyrobit držák s manometrem, abych věděl, jestli Wilda maže. Protože jsem koupil Wildu od majitele, který byl tak trochu prase a opravil zadní prasknutý blatník svářečkou a nastříkal černým sprejem tak jsem sundal zad blatník pořádně vystužil a nechal nastříkat u lakýrníka tak jak to má být. Po nandání blatníku jsem zjistil, že motorka bez sedačky batůžku vypadá parádně, tak jsem sehnal zadní nosič nechal udělat u kamaráda strojaře držáky na blatník a madlo místo opěrky spolujezdce. Výsledek si myslím, že je parádní. Ještě mám v plánu vyvést ovládání šroubu bohatosti pod vzruch filtr. Je to kvůli případnému ladění. Problém je v tom, že když chce člověk štelovat bohatost musí sundat vzduchoví filtr s karburátoru a výsledek pak je jiný, když filtr vrátí zpátky. Komponenty mám připravený, jen čekám na novou trysku, abych jí mohl upravit. Musím říct, že po přetiskování a úpravě sání s pořádným utěsněním je výkon Wildy opravdu famozní. Prostě se to se sériovou motorkou nedá vůbec srovnávat. Možná jsem dal někomu inspiraci nebo typ na předejití případného problému, možná vás to nezajímá, ale chtěl jsem se s vámi podělit o mé zkušenosti. Přeji příjemnou sezonu 2016 a hlavně se všichni vraťte pořádku domu. Radek
Pár fotek























































Předchozí
1 2
Následující

Co jsem dělal v zimě

26.03.2016 16:25 | Nahoru #1
Shoj Radku...paradni prace! Jedte me napada, co ladeny vyfuk k tomu pretryskovani a filtru?!:) chci se zeptat, do ceho jsi zapojil ten "meric" mazani?!;)

Co jsem dělal v zimě

26.03.2016 16:48 | Nahoru #2
Ahoj, výfuk je kuchlej aby byl zvuk tak akorát. Doma mám ještě jeden originál, kdyby bylo potřeba . Jinak ladák je dobrej tak na zvuk a výkon na něm pocítíš až u vyšších otáček. Dole je to jedno tam kde člověk jezdí nejčastěji. Měřák jsem nejprve připojil k trubce, co jde na mazání do hlavy, ale nelíbila se mi ta hadička okolo motoru, tak jsem to přepojil dolu pod motor kde je kontrolní měření tlaku oleje

Co jsem dělal v zimě

26.03.2016 20:09 | Nahoru #3
Super...to jsem si myslel s tim merakem...jeste bych potreboval prosim poslat odkaz, kde jsi kupoval:) nemuzu za boha zadnej dobrej najit:) ty jo...ty vyfuky by se mi hodily, aspon pujcit:) budu muset na technickou a nevim jak projdu;)

Co jsem dělal v zimě

26.03.2016 20:28 | Nahoru #4
Ten budík s držákem mi dělal kamarád strojař.Je to na zakázku. Taky jsem hledal,ale nenašel takovej co by se mi hodil.

Co jsem dělal v zimě

28.03.2016 16:23 | Nahoru #5
Dobrá, pěkná a jistě i inspirující práce. Děkujeme za příspěvek a jen tak dál

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 09:44 | Nahoru #6
co přesně za zvuk ti dělali ty hydrostely ? Já jak nastartuju za studena je slyšet zvuk jako z navijaku na prutu na ryby a postupně to odezní cca do dvaceti sekund

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 11:19 | Nahoru #7
Hydroštěl asi moc kraválu neudělá, ale když je špatnej, tak ti začnou klapat ventily a to nepřeslechneš

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 11:59 | Nahoru #8

Mašer. píše: Hydroštěl asi moc kraválu neudělá, ale když je špatnej, tak ti začnou klapat ventily a to nepřeslechneš

ešte mě napadlo ze by to mohlo bejt olejove čerpadlo ale to jen tipuju

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 13:43 | Nahoru #9
Já bych to neřešil, závada se musí projevit

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 16:41 | Nahoru #10

Mašer. píše: Já bych to neřešil, závada se musí projevit

no hned sem klidnější

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 17:45 | Nahoru #11
Čau, hydra když jsou, vřítí tak je to jako kovadlinka. Jak píše Mašer to nepřeslechneš, ale nepodceňoval bych to, jak jsem psal muže to udělat pěknou paseku. To bzučení je z největší pravděpodobností přepouštěcí ventil oleje. Dost často to dělá, když je chladnější počasí a ještě ke všemu tam máš olej 20W50. A jak popisuješ postupně se to ztrácí jak se olej ohřívá. Zrovna u toho olejového čerpadla bych byl s tím počkáním, až se závada projeví, byl opatrnější. Fakt to není nic vyjímečnýho a pak to stojí opravdu ranec v řádu 10 tisíců.

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 18:20 | Nahoru #12
[quote=machal22]Čau, hydra když jsou, vřítí tak je to jako kovadlinka. Jak píše Mašer to nepřeslechneš, ale nepodceňoval bych to, jak jsem psal muže to udělat pěknou paseku. To bzučení je z největší pravděpodobností přepouštěcí ventil oleje. Dost často to dělá, když je chladnější počasí a ještě ke všemu tam máš olej 20W50. A jak popisuješ postupně se to ztrácí jak se olej ohřívá. Zrovna u toho olejového čerpadla bych byl s tím počkáním, až se závada projeví, byl opatrnější. Fakt to není nic vyjímečnýho a pak to stojí opravdu ranec v řádu 10 tisíců.[/quoteten ventil by to mohl bejt akorát nevím jestli je to na závadu nebo je to normální .dělá to celou dobu čo wildu mám asi 4 roky a 40 tisíc km]

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 18:37 | Nahoru #13
Myslíš ten přepouštěcí ?

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 19:14 | Nahoru #14

machal22 píše: Myslíš ten přepouštěcí ?

přesně ten

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 19:20 | Nahoru #15
Toho bych se nebál. Je to vlastnost něktrých kusu. Jaký máš olej? A co vlétě dělá to taky?

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 20:06 | Nahoru #16

machal22 píše: Toho bych se nebál. Je to vlastnost něktrých kusu. Jaký máš olej? A co vlétě dělá to taky?

20w50 dělá to asi furt ale úplně vypozorovany to nemám a pouze při studeným startu

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 21:09 | Nahoru #17
Prostě jestli to opravdu kovově neťuká a jenom bzučí tak je to přepouštěcí ventil a z toho bych si hlavu nedělal. Ale jak říkám a tady je to slyšet, ten olej je hustej a čerpadlo tlačí tolik, že nestačí olej téct tak rychle, takže musí jít přes redukční ventil. Tady právě je ten problém že je tam velkej tah na pohon olej. čerpadla a po nějaké delší době proste, rupne a je vymalováno. Proto Yamaha udělala inovaci a hřídel zesílila. Nechci sýčkovat, ale ten problém tu je a Yamaha o něm dobře ví, ale v Evropě dělá mrtvého brouka. V Americe snad při servisní akci na převodovku měnili servisy i pohon čerpadla.

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 22:10 | Nahoru #18
machal22> nemáš někde uložený odkaz na ty hydroštely, že bys ho sem dal...

Jezdim taky 20W-50, asi mě donutíte víc poslouchat mašinu

Mě zase jdou z výfuků zvuky jako z VW Brouka - takovej cvrček, ale jenom při lehký zátěži(natrženej plyn). Volnoběh, střední i plný výkon je cajk, při deceleraci je to taky OK. Asi to dělá odjakživa(u mě osmou sezonu), ale vnímám to o nějakej rok míň. Moc jsem to neřešil a když, tak jsem na nic nepřišel.

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 22:17 | Nahoru #19
myslíš na koupi?

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 22:18 | Nahoru #20
jojo

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 22:22 | Nahoru #21
Je to vzducháč a tam prostě určitý zvuky patří. Kort u vysokoobjemovejch motoru. Hydra fakt nepřeslechneš a když nepřestanou klepat ani po pár sekundách tak pak bych je začal řešit.

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 22:26 | Nahoru #22
mě třeba klepali i nekolik minut. Sice se pomalu utišovali,ale klepali moc dlouho. Teď ani netuknou. Když nastartuju studenej motor tak neslyším ani ťuk,ale jak se ohřeje tak je tam prostě šicí stroj a tak to prostě u těhle motoru je a nic na tom nezměníš. Tím 20W50 to trochu utišíš,ale jen trochu

Co jsem dělal v zimě

19.04.2016 23:01 | Nahoru #23
Já je slyšel jen jednou a stačilo mě to. První start v sezoně v prochladlý garáži asi 2 - 3 vteřiny. Od tý doby v takový situaci nechám chvíli protočit motor jen na starter, aby neměl šanci chytit a vyskočit do vysokých otáček na sytič. Trošku se to rozhejbe, promaže ...

Je pravda, že 20W-50 celkově ztiší mechanickej hluk motoru, v zimě moc neprospěje, ale v loňský létě byl gut

Dáš sem ten odkaz na hydroštosy na Chevy V8?

Co jsem dělal v zimě

20.04.2016 06:32 | Nahoru #24
Jojo dám jenom musím pohledat.

Co jsem dělal v zimě

20.04.2016 06:55 | Nahoru #25
m.summitracing.com/parts/mel-jb-2011

Co jsem dělal v zimě

20.04.2016 07:44 | Nahoru #26
6 doláčů je cena z říše snů trošku to kazí cena dopravy, ale i tak je to super

Co jsem dělal v zimě

20.04.2016 07:47 | Nahoru #27

machal22 píše: Jojo dám jenom musím pohledat.



jo a kde jsi kupoval pohon čerpadla?

Co jsem dělal v zimě

20.04.2016 09:36 | Nahoru #28
Jo jak psal SODY. Je třeba hledat na Ebay podle dopravy. Je tam třeba 16 kusů za 1500 +doprava.to kdyby bylo více zájemců. Já našel 4 kusy i s dopravou něco přes 1000kč . Pohon jsem kupoval v partdepotts.Nenasel jsem dopravu pod 11000kč a cena pohonu nebyla tak výrazna aby se to vyplatilo. AZ budu o pc tak kouknu na ty odkazy.

Co jsem dělal v zimě

20.04.2016 16:18 | Nahoru #29
tak nejčastěji se tam dávají buť JB-2011 a nebo HT-2011 podle mě není rozdíl,snad ve výrobci. Já dával tyhle- http://www.summitra...el-jb-2011/overview/
a taky dávají tyhle- http://www.ebay.com...rklVctg0&vxp=mtr
no a pohon odtud- http://partsdepot.c...01/Road+Star/278990/
Jak jsem psal v US je o dost levnější,ale nenašel jsem poštovné kde by se to nějak vyplatilo. Jo a ještě určitě těsnění výka spojky to se zničí a pak není od věci si udělat přípravek na podržení spojkového koše aby šel sundat. Jinak práce na pohodu a i s kafíčkem a cigárkem tak na 4 hodky a to jsem fakt přidal

Co jsem dělal v zimě

20.04.2016 19:32 | Nahoru #30
machal22> Super! Taky jsiv souvislosti s laděním zmínil lambdu. Zajímá mne, kde je fyzicky namontovaná(na fotce to nevidím) a kam je el.připoená? Původní CDI je na to připravená, nebo se používá pouze při ladění na stolici?
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist