Komentáře
Nalezeno 7 záznamů
15.5.2017 | Článek | DUCDUC není nad to komentovat článek o sobě a dělat na fóru skrytou reklamu na své výtvory.. |
14.5.2017 | Článek | Jak slyším Motoscoot a pan inženýr Pavel Bída, tak se mi ježí všechny chlupy. Taky mám "zkušenost". Reklamace u něj zakoupené motorky nevyřešena ani po třech měsících, jen sliby a kecy, to umí. +2 -1 |
25.5.2010 | Článek | Tak překousnu R1, ale fakt mi tam chybí polonahé krasotinky, kam se poděly? Je jich čím dál méně.. :( Třeba taková krásná předposlední strana - "Máme rádi bajkery, ketří na to jdou zezadu." nebo jak se to jmenovalo, kde je tomu konec? Listuju poslední číslo a kde nic tu nic, fotka slečny na R1 na obálce a malinká u obsahu čísla a na plakátu, toť vše z celého čísla.. Slabota V čísle které má 148 stránek je 45 stránek jen s reklamou (chápu, že to bez toho nejde), ale třetina obsahu reklama a ani jedná polonahá holka, tohle už je fakt dost na hraně.. |
23.5.2010 | Článek | hluska: no to je asi pravda.. |
22.5.2010 | Článek | schválěn jsem si vytáhl minulé číslo ,kde byl převzatý anglický test fároše, R1, GSXR a S1000RR. Si hoši měli uvědomit, že je trochu divné, že v předchozím testu anglánů yamaha vyhořela a skončila na posledním místě! Cituji:"Na samém dne nám zůstává Yamaha R1" nechce se mi to opisovat, ale má nejslabší podvozek, nespolupracující s obutím, je ze všech nejslabší a hned po RSV i nenjepohodlnější.. A teď cituji z posledního čísla našeho skvělého Carlose (doufám že to čteš..) "R1 dominuje motor, kterej má vynikající zátah všude a zvuk jako opravdový V4. Podvozkově je fajnová, pohodlí vynikající a má nejlepší zpracování ze všech. Režim motorou "A" je fakticky šílenost, ale tak to má v téhle společnosti být!" Chlapi, není Vám trapně?! Ale oni ji opěvují jako nejlepší stroj všech dob.. Cituji ještě jednou z minulého čísla: Křivka R1 vysvětluje nejnižší maximálně koně. Výkon jsou otáčky násobené kroutivou silou, takže to, že maximální krouťák dává v nejnižších otáčkách, a to, že odpadává nejrychleji, znamená, že Yamaha neumí vytvářet výkon. A na grafu v celém spektru S1000RR jasně vede, R1 jeho křivku jen 2x lízne. Absolutně nejlepší spodek mělo GSXR, nejlepší střed měl výrazně nejlepší fároš. |
22.5.2010 | Článek | Hlavně už mě fakt ser.. To není časopis, to je reklama na Yamahu !!! Mám pocit, že to celé musí platit Námaha, protože to jiank není možné. V každé druhé větě vychvalují R1 do nebed, napíšou takovou hovadinu, že R1 má lepší spodek a střed než bmw R1000SS, na zmínku, že na R1 je poddimenzovaná spojka reagují tím, že to vůbec není pravda, protože jejich testovací vydržela celých neuvěřitelných 15tis km, což je super a dokonce tohle jim potvrdili i v autorizivaném servisu yamahy, že 15tis km na jednu spojku je normální průměr. Mě to teda moc normální nepřijde :D Stačí se podívat na obálku - R1 - ta tě nabije, otevřu vypadne plakát a ne něm - nečekaně R1, otočím plakát a tam jiná Námaha, bežte se vycpat ! Tohle už číst nehodlám, další předplatné neplatím.. |
21.10.2009 | Článek | Kde je kua tenn zvuk? To si děláte prdel? |