Komentáře
Nalezeno 129 záznamů
2.3.2020 | Článek | Limity otáček se můžou měnit, kdykoliv se Dorně a FIM zachce. |
1.3.2020 | Článek | Díky, Karle! |
1.3.2020 | Článek | Sorry Rado, to byl Bosso. Ty přezdívky mě trochu zmátly. Takže tím padá i poznámka o karmě. Což ale neznamená, že by nefungovala. Co se týče infantilnosti komentáře, nechápu, kde se tenhle tvůj dojem vzal. Jasně, že někdo může mít jiný druh humoru a jinak nastavenou citlivost na poznámky, které z mého pohledu činí komentář zábavným a živým, ale k infantilnosti obecně máme opravdu daleko. Celou dobu, co komentuju, poslouchám ve sluchátkách anglickou verzi Eurosportu, která je nám tak trochu vzorem, a myslím, že jsme stylem komentování často velmi blízko. Pochybuju, že by někdo na angl. Eurosportu nechal komentovat někoho infantilního. |
1.3.2020 | Článek | Děkujeme |
1.3.2020 | Článek | Samozřejmě. Napadlo tě někdy, že za ty tvoje kecy se ti to někde střádá a průběžně sčítá? Kdybych nevěděl, že mě/nás bezdůvodně osočuješ i jinde, řeknu si, že máš právo na názor, pokud ti opravdu komentář přijde infantilní. Ale takhle si řeknu, že seš jen notorickej škodič, kterej by si vždycky něco našel. Ale věř, že se ti to všechno vrací jako bumerang v nejrůznějších podobách a škodíš sám sobě. |
1.3.2020 | Článek | Jen jsem to přebral přímo od Reddinga z jednoho rozhovoru. To přehání Redding. |
1.10.2016 | Článek | Tak jsem zase jednou zavítal na tenhle server s dobrým pocitem z krásného závodu a zase jsem si ho trochu zkazil. Pánové, děláme, co můžeme a nabízíme lidem mraky zajímavostí a postřehů, analýzy, snažíme se jít do hloubky a odkrývat, proč se co na trati děje, zkrátka přibližovat divákům ty závody tak, aby z nich mohli mít pořádnej zážitek. Toho si ale nikdo z kritiků nevšimne. Ale dočtu se tu, jak jsme byli příšerný, že jsme ihned nepoznali Van Der Marka od Haydena (trvalo to max 5 sekund) a že jsme nezaregistrovali všechny zastávky v boxech - což možná zvládne divák, kterej se u TV max. tak škrábe v rozkroku, ale většinou to nestihne ani dvojice komentátorů, která musí komentovat a řešit zásadnější věci. Rádi se s Davidem necháme poučit, jak to dělat líp, ale kazit si náladu kritkou typu "to zas bylo sraček", si nenecháme. Tak zase někdy, až si začnu naivně myslet, že sem chodí někdo soudnej. +4 -3 |
4.4.2016 | Článek | Pánové, oba dva jste ukázali, že toho o práci komentátora vůbec nic nevíte, neumíte se chovat a dle výraziva a uvažování jste oba dost primitivní. Mám z toho radost. Protože jak známo, s názory podobných lidí, je zcela zbytečný se vůbec zabývat. Další ukázka důvodu, proč do těchto fór nechodí nikdo "z branže", a ani nebude, dokud sem budou psát podobný nuly. +4 -1 |
3.4.2016 | Článek | Ano, je to přesně tak. Lžu a nechci dělat práci navíc. Hlavně se omlouvám, že jsem ustřihl vyhlášení vítězů a pustil tam Bundesligu. Přiznávám, že je mi trapně, že nejsme víc IN a vtipní, ale věřím, že Marco Melandri, kterému stačí jenom zavolat, aby dorazil do studia, to příště vynahradí. |
3.4.2016 | Článek | Pánové tomb12 a tomasd., věřte mi, že hýkat celý závod nad každým předjetím je ta nejjednodušší forma komentování a ušetřila by nám spoustu času a energie v přípravě. Protože si ale myslíme, že dobrý komentář tvoří i informace ze zákulisí, analýza situace na trati a nejrůznější zajímavosti, komentujeme jinak i za cenu toho, že neokomentujeme každé předjetí. Nehledě na to, že při tolika soubojích a náhlých střizích v obrazu to pořádně ani stihnout nejde. Možná by bylo lepší zkusit se věci dívat pozitivněji a když už musíte kritizovat, volit trochu přijatelnější formu. Ono se vám to v životě vyplatí. +3 -5 |
23.3.2015 | Článek | AKRO: Jak vidíš, tak sis ani těch strašných samolepek místo světel nevšiml . A zrcátka nikdy nebyla předmětem plánovaných změn. Bylo by to přece i nebezpečné. Myslím, že z toho děláš zbytečné drama. NUVOLARI: Impresivní používám zcela běžně, ale máš pravdu, že působivé je lepší. Kouknul jsem do Pravidel pravopisu a impresivní tam k mému překvapení není :). Asi jsem to zaměnil za impozantní. Zkusím na to myslet. Díky. |
23.3.2015 | Článek | Je přece nesmysl říct kvůli jednomu nudnějšímu víkendu, že nová pravidla jsou špatná. Naopak, časové rozdíly mezi jednotlivými modely jsou minimální a jenom za ty 4 závody jsme viděli, že vpředu dokáže jet Kawa, Aprilia, Ducati, Suzuki a dokonce i Honda. Z Dorny ve WSBK jsem zpočátku nadšený nebyl, ale teď je vidět, že velmi dobře vědí, co dělají, a šampionátu to prospívá. |
12.2.2015 | Článek | Marex: Ono to s těmi hosty není tak snadné. Lidé, kteří by měli potřebné znalosti a uměli o tom mluvit, obvykle nejsou k dispozici. To, že někdo jezdí na motorce například Adrii neznamená, že bude vhodný spolukomentátor. Ale věřím, že se to alespoň párkrát za sezónu podaří. |
12.2.2015 | Článek | Koukám, že se změnou designu stránek k lepšímu došlo i k navýšení inteligence uživatelů. Takhle pohodovou a objektivní diskuzi jsem tu snad ještě nečetl. Klobouk dolů. +1 -2 |
24.10.2014 | Článek | Tomsase: To o tech stupnich vitezu sis tam ale domyslel, vid? :) |