Komentáře
Nalezeno 248 záznamů
9.2.2018 | Článek | uplne presne viz hd1727 - jedna vec je odstraneni naprosto zbytecny buzerace s těma pomerne zbytecnejma (a vesmes neskodnejma..) zalezitostma, a druha vec by byl zas nejakej anarchistickej extrem v podobe zbourani uplne vsech pravidel, idealne okamzite, ted, hned.. ..k tomu samozrejme asi nikdy nedojde, a v tomhle smeru se asi nelze ministerstvu divit, i kdybychom jakoze fakt moc chteli ..prijde mi to tak, ze nam ministerstvo tak nejak nesmele podava prst, a hned se tu najdou takovy co by jim ukousli rovnou celou ruku i s ramenem TDM851 - ptal se na umisteni znacky, ne na to jestli projde bez blinkru a zrcatek |
8.2.2018 | Článek | vono kecat umi kde kdo, ale malo kdo uz dokaze taky zvednout prdel a zkusit s tim co kritizjue neco skutecne delat +5 |
21.1.2018 | Článek | Targus - zmenou predpeti pruziny se nemeni "tuhost tlumice" nybrz pracovni bod v charakteristice te konkretni pruziny.. (presneji u linearni se zmeni jen pomer drahy pri odlehceni/zatizeni ..v pripade progresivni pruziny to ve finale mimo jine castecne ovlivni i tu tuhost, ale... spravna tuhost se nastavuje spravnou pruzinou) RnDr. - je to dost komplexni (hodne veci zavisi na hodne parametrech), v nejjednodussim pripade (linearni pruzina) lze zjednodusene rict ze zvysenim predpeti na tom zadku poklesne staticky zatizenej zadek o to min=uhel rizeni se o fous zmensi (..ale zaroven jako "bonus" bude tlumic hur fungovat pri brzdeni=odlehceni zadku), zmensenim toho predpeti naopak poklesne zadek staticky vic=uhel rizni se fous zvetsi (ale opet se zmeni i cely chovani tlumice tentokrat pri zatizeni/akceleraci, nebude uz mit dostatek drahy kam dal se propruzit), ..kazdopadne nejmarkantnejsi faktor u skutru bude ze je to skutr, tudiz ma maly kola, tudiz proto bude "nervozni" vzdycky, uhel neuhel Sim - tak tak.. pokud dobre vidim, tak to na ty fotce moc riditelny nebude |
9.1.2018 | Článek | me se to nahodou libi +1 |
28.12.2017 | Článek | ..obzvlast ty brzdovy packy obracene jsou znamka punku |
13.11.2017 | Článek | podle me zaslouzene, minimalne za ten pad co tam vcera ustal bych mu to pral i kdybych Honde nefandil.. |
22.5.2017 | Článek | 1100Virago: jisteze,rozdil auto/kolo 90/40, vs kolo/chodec 40/5, je prakticky uplne stejnej.. predpokladam ze mas VŠE ach jo,.. chudak Nicky... |
28.11.2016 | Článek | vypada to fakt pekne, ..a pomer vykon vaha teda doslova brutalni |
17.11.2016 | Článek | V4 a letmak no pekny, pekny ..ovsem RC30 mela uz pred 25lety! v kompletnim HRC kitu taky 180kg a se svyma 750ccm slusnej vykon "over 150HP" (ale pravda, legalni slnicni verze jen 110), kdyby sli u nortonu niz s obsahem a hmotnosti + vys s otackama, no tezko rict designove takovy dost futuristicky, ale zaroven i zajimavy. Ta stribrna je slusne receno hnus, verze v karbonu mi prije podstatne hezci, ...to EURO4 by me teda taky celkem zajimalo -2 |
17.9.2016 | Článek | dajos -> "Když našroubuješ zadní nosič misto sedačky spolujezce - je to zásah do konstrukce. Pokud vymontuješ sedačku bez nářadí, neuděláš žádnou úpravu na autě,..." promin ale to je v celku nesmysl, zasah do konstrukce je kdyz budes do nosneho ramu, ci subramu nebo dalsich pevnych nosnych casti jakkoliv vrtat, zkracovat je, varit na ne neco co tam nema byt, a pod.. Pokud do jiz existujiciho otvoru/zavitu v ramu neco upevnis (sroubem ci jinak) do konstrukce tim rozhodne nijak nezasahujes. Jinou veci je zda ten nosic(ci jakakoliv jina vec) neodporuje dalsim vecem, tj. presahuje rozmery, nema ostre hrany,.. i zde je to dost sikanozni a zavadejici, protoze napr. zahradka na osobni auto ma taky ostry hrany a presahuje rozmery,a jeste jsem neslysel aby policie zabavila TP nekomu kdo veze kolo na strese auta.. zas je fakt ze se na jezdit STK jak se zahradku tak s nosicem je mozna trochu blbost, to je jasne stejne tak je docela nesmysl nutit majitele mit na motorce stupacky spolujezdce (netvrdim ze je to obecny postup STK, ale cetl jsem nekolik takovych prispevku), protoze tyto rozhodne nejsou soucasti nosneho ramu - kotevnim uchytem jsou teprve ta mista kam jsou stupacky do nosneho ramu prisroubovane, obdobne jako u sedacek v aute, ..navic je to do jiste miry i hloupost a dokonaly protimluv i z logockeho hlediska - vzhledem k tem "ostrym hranam" ja nerikam ze technici nekoho rovnou sikanuji, ale zaroven si myslim, jak to tak procitam, ze by nebylo od veci si ty prohlidky masove natacet a podobne masove rozdavat stiznosti, zaloby na MDCR a pod |
18.5.2011 | Článek | meli by se taky zamyslet nad nejakym vylepsenim masiny pro simoncelliho, pro zacatek treba bajonety na riditka a pod plexy pruhledovej zamerovac |
18.5.2011 | Článek | a proc mel jet WSBK ? oni tam taky potrebuji nekoho zabit nebo odstranit z boje o titul ? |
18.5.2011 | Článek | tak po precteni uvodu me ihned napadla zaporna reakce, ale po precteni zbytku clanku nelze rict nez "kdo pozde chodi, v h.." Max je asi jedinej pilot kterymu fandim aniz by jezdil hondu, ale tohle je proste jeho chyba, holt mel byt na tom brifinku |
15.5.2011 | Článek | MartenK85 ne, v zatacce nebyl prvni.. podivej se poradne keby49,machi3 ..protoze uz me sere ze je Pedro neustale zranenej (a presto se drzi v elitni trojce!!), a kdyz uz ma sezonu bez komplikaci tak ho zrani nekdo jinej fourman (90.177.194.xxx) napsal 15.05.11 v 15:18: kerut aneb vtipe vylez.. kyz ses takovej expert tak me povez jak mel asi zabrzdit v naklonu(v naklonu v jakym by si na normalni masine uz davno drhnul stupackou) navic jeste v preklapovacce do druhy pulky esicka.. mam fakt rad tyhle nazory kdyz vetsina z nas je rada (a to ruku na srdce) ze tu zatacku vubec v rozumnym naklonu projede.. je uplne jedno cim mu kam narazil, do zatacky najizdel prvni, ve chvili kdy se mu tam Sim necekane objevil tak uz davno premejslel nad projetim druhy pulky zatacky, mel na reakci asi 0.5s a kdyz zacal brzdit tak to proste musel zvednout protoze jinak by to slozil na bok a vzal druhou masinu ssebou 100%, Pedro se to v tom kratkym casovym okamziku snazil vyresit bez kontaktu a vysel z toho se zranenim.. proste prasarna nejvetsi a konec ! |
15.5.2011 | Článek | keby49,machi3, atd.. sorry, ale Pedro ho nemohl z venku ani videt, natoz vubec nejak reagovat (maximalne to slozit a vzit ho s sebou, coz neudelal !! ) od Sim. byl to jasnej umysl.. za takovej manevr si zaslouzi aby nekdo udelal presne to samy jemu, a se vsemy moznymi nasledky.. je to stejny jako kdyz opilec prejede dite na prechodu - zaslouzi si prejet tez.. ma ucta |