Komentáře
Nalezeno 47 záznamů
9.9.2022 | Článek | super motorka hlavne kvoli motoru +1 |
6.9.2022 | Článek | to je len marketingovy tah na pozerov aby si ju kupili a tvarili sa ako velki dobrodruhovia,takych pozerov tu v okoli jazdi vela na gs,na motorke tri kufre a behaju po meste a machruju |
1.9.2022 | Článek | v suzuki asi v té době hodně brali drogy, když dali tolik peněz do takového monstra asi tam pracovalo hodně hipíků -1 |
24.8.2022 | Článek | pekna moto ak bude za dobru cenu je to lepsi vyber ako mat cinsku mrdku +1 |
13.8.2022 | Článek | idealne keby vyrobca dal automaticke mazanie retaze priamo na moto |
26.7.2022 | Článek | nejvetsi radost bude mat clovek ked to preda |
1.7.2022 | Článek | kardan je super ale aj ten ked sa sem tam nenamaze tak to dopadne na mnohych moto takto https://goldwingdocs.com/forum/viewtopic.php?t=1411 https://goldwingdocs.com/forum/viewtopic.php?t=77 https://www.goldwingfacts.com/threads/spline-sadness-gl1200.571130/ takze ja by som radsej uprednostnil retaz keby ta ista moto mala retaz namiesto kardanu aj ked jazdim na moto s kardanom |
4.5.2022 | Článek | je to sympatak zhusta vybavených otevřenými koncovkami, neboť vévoda nemá rád tlumiče spravny vevoda |
21.4.2022 | Článek | K bezpečnosti za všech situací přispíval duální brzdový systém, který byl poprvé představen u cestovního ST1100 Pan-European toto neni pravda prvy krat bolo dual cbs predstavene v 93 na CBR 1000 F na pan europeane az v 96 https://cs.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000F dokonca predchodca tohto systemu bol pouzity uz na Gold wing 1100 Prvním silničním motocyklem Honda s kombinovaným brzdovým systémem (tehdy nazývaným Unified Braking) byl model GL1100 z roku 1983. Tento systém byl odvozen z motocyklu RCB1000 pro světové vytrvalostní závody ze 70. let.Honda vyrobila několik variant systému LBS s různou úrovní složitosti a integrace.Honda CBR1000F a CBR1100XX a VFR800 byly vybaveny systémem, který Honda nazývala LBS II (nyní Dual CBS) https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_braking_system |
29.3.2022 | Článek | tie skratene prdele sa mi nepacia na vetsine motoriek ale okrem toho je tento harley super az na tu cenu |
23.3.2022 | Článek | Paradna motorka ked sa vymeni hnusny vyfuk |
18.3.2022 | Článek | v pripade vzduchacov bola 600 prva ak berieme do uvahy meno bandit tak prvy bol v europe suzuki gsf 400 bandit https://bikeswiki.com/Suzuki_GSF400_Bandit https://www.suzukicycles.org/Bandit-series/index.html?GSF400-Bandit.shtml~isoraami mne sa 400 bandit viac paci ako vetsi modely https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsf400_bandit%2089.htm dokonca vyrabali aj verziu Suzuki GSF400 Bandit VC variabilní řízení ventilů https://amcn.com.au/editorial/tech-heads-variable-vale-timing/ Systém Suzuki Bandit 400 VC https://youtu.be/7IIlplh-Yt4 Jeden z nejpokročilejších systémů variabilního ventilového rozvodu, jaký kdy byl v motocyklu použit, je zároveň jedním z nejstarších a nejméně známých. Tento systém, který byl volitelnou součástí "véčkových" verzí modelů Bandit 400 a RF400R z devadesátých let, fungoval podobně jako systém VTEC u automobilů Honda a přepínal mezi dvěma zcela odlišnými tvary vačkových laloků, čímž měnil časování ventilů, překrytí, zdvih a dobu trvání. Zatímco systém VTEC používal k aktivaci vysokootáčkových lopatek vahadel čepy ovládané tlakem oleje, systém Suzuki měl pohyblivý otočný bod vahadel. Posunutím polohy čepu v hlavě se na ventilech objevily laloky s vysokým zdvihem, dlouhou dobou trvání a pokročilým časováním. V některých ohledech je to stále pokročilejší než dokonce systém BMW 2019, protože fungoval jak na sacích, tak na výfukových vačkových hřídelích. Nevýhodou je, že je objemnější než systém BMW |
18.3.2022 | Článek | jojo ten prvy bandour bol dizajnovo najkrajsi |
25.2.2022 | Článek | pekna motorecka do mesta lepsia ako skuter ak clovek chce mat aj trochu zabavy |
14.2.2022 | Článek | peknu motorku mas super |