Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
16.2.2017 | Článek | Mladická nedbalost a lehkovážnost . Po mých zkušenostech s fichtlem, ani se mi o tom nechce mluvit, natož abych se o tom rozepisoval! Má to ale i pár kladných stránek, když sebou motocyklista veze půlku fichtla v ruksaku, tak si ho opraví opravdu sám , no a když to opravdu nejde, tak ho někde postaví, vezme z něj SPZ, ruksak s náhradními díly a jede domu stopem, nebo vlakem a nemusí řešit jak ty stotisíce dostat domu , ovšemže pokud na to má srdce. Hodně štěstí při dalších výletech, Vám přeju, hoši. |
30.1.2017 | Článek | Tak k tomu se dá snad jen napsat, že odvážným štěstí přeje. Vydat se na motorce po opravě hned na tak dlouhou štreku, na stopětadváce a dokonce ve dvou, to chce hodně velký moto srdce, vlastně ty srdce byly dvě a to je víc než jedno. |
29.6.2012 | Článek | Jo jo, chystáme se tam zase ve středu vrátit, ale v německým stylu, BLITZ-em v poledne start a večer obsazujem kemp na Rujáně. P. |
22.2.2012 | Článek | Za mě určitě 4-válec do V, hodnotit výkon je u tohoto typu stroje absolutně k ničemu, je ho tam dostatek, dostatečně velkej a hlavně plynulej krouťák od nenižších otáček, to je oč tu běží, "prostě objem ničím nenahradíš", kardan , to věčný mazání řetězu - hrůza Hmotnost? jsou i těžší motorky a taky jezdí. Spotřeba? Bude vždycky závislá na stylu řidiče. Design? Přece nemůžou všechny endura vypadat jako GS-a, no néé? |
3.7.2009 | Článek | Člověk musí bejt trochu masochista, aby něco takovýho absolovoval na 50-sátce. A to dotahování šroubů za cca 500 km, tak to je taky hustýýý |
24.11.2016 | Deník | Myslím, že ten kufr při troše dobrý vůle půjde vyklepat, je to přeci jen kus měkkýho plechu a bude tý motorce i slušet. Teda, to si myslím já. Hlavní je, že jste mohli výlet dokončit bez asistence ZS, nebo OS. |