Komentáře
Nalezeno 22 záznamů
21.12.2010 | Článek | myslím že Lukáš se zbavil svého "kouče" Miloše Čiháka...a to je dobrá výchozí pozice pro další jednání |
9.12.2010 | Článek | Corela: ty taky jo? |
27.9.2010 | Článek | Při běžném agenturním ježdění..i při plné kapacitě (asi 58) jezdců zdaleka není přítomno tolik osob jako bylo pospsáno, 4 sanitky jsem tam v životě neviděl (max. 2)...čili běžné denní náklady na provoz jsou mnohem nižší. Zametací vozidlo "každý den" sem také nikdy neviděl...vapex z jedné nehody leží na cestě ještě týden dokud se nerozfouká... Popisivaná situace s 200 lidimi je realistická tak možná při IDM. Ježdění, kterého se zúčastňují zde přítomní lidé, to je to co okruhy živí v celé sezóně nejvíce...tedy s minimálními náklady pro okruh a maximálním ziskem. |
10.11.2009 | Článek | Nemohu se neusmát nad tím, jak 2 dny po závodě, kde Ben ještě na motorce v barvách Sterilgarda, dnes ve zcela jiné kombi, helma, boty... ty nedělní kapoty byly tedy jen na jedno použití, komboška taky..nebo že by měl jetou ještě z SBK...to se mi nechce vřit ...to je prostě jinej svět |
3.11.2009 | Článek | Stráťa + racek: díky , už jsem začínal pomalu věřit, že 1+1=3, což je základní předpoklad, aby se člověk mohl zúčastnit téhle diskuse |
2.11.2009 | Článek | acALIEN "U karbecu pokles, u vstriku narust." pomoooc... tabulka je osána správně, vysvětli prosím kde vydíš nárůst výkonu? |
2.11.2009 | Článek | Pro riderhenry a acALIEN: Z vašich posledních příspěvků mám dojem, že jste tabulku výkonů v článku čítající 6 hodnot vůbec nepochopili? Tabulka NEUKAZUJE "nárůst výkonu" ale naopak JEN POKLES při použití jiného paliva než pro které byl motor nastaven. Pro ty co nepochopili tento dramatický závěr ke kterému autor došel, ještě jednou polopatě: Suzuki GSX-R 1100 (doporučené palivo N95) výsledky měření: N95 141.78HP N98 (VERVA100) 140.72HP N100 (VPowerRacing) 139.79HP BMW 1200KS (doporučené palivo N98) výsledky měření: N98 (VERVA100) 154.82HP N100 (VPowerRacing) 153.14HP N95 152.08HP Kde vidíte tedy "nárůsty" výkonu? Tabulka jasně ukazuje, že při použití jakohokoliv jiného než dporučeného paliva je výkon nižší. Čím více se OČ liší od požadovaného, tím je i pokles výkonu vyšší. |
2.11.2009 | Článek | paja.butcher: A na jake vysledky koukáš? v tabulce výsledků zde v článku je testována motorka pro N95 a největší výkon dosáhla při použití benzínu N95. Pak je tam motorka pro N98 (BMW)a největšího výkonu dosáhla z VERVA100 (OČ98). Takže to dopadlo přesně jak mělo. (druhý nejlepší u BMW byl V-Power OČ 100 právě proto že odchylka od požadované hodnoty 98 byla menší než u N95, analogicky to vychází i v případě druhé motorky) |
2.11.2009 | Článek | GSX-Roll: ...jasně, rozumím. V každém případě tvé testy dopadly zcela správně a potvrzují tak zcela přesně, že motor nastavený na N98 jede nejlépe s benzinem s OČ98 a dtto v případě N95. |
2.11.2009 | Článek | GSX-Roll: ...a mimochodem ty jsi se teda také nachytal předpokládám že do svého testu jsi to kupoval jako palivo s OČ 100? Jediný benzín na trhu s OČ 100 je u Shell a OMV. |
2.11.2009 | Článek | GSX-Roll: Samozřejmě že jsem o tom také tak jako ty přemýšlel...problém je ale v tom, že až do této chvíle "bylo zvykem" (zde otazka zda to není právě třeba povinnost?), že číslo uvedené za názvem benzínu vyjadřovalo OČ. Benzina ale tímto jak první tento "zvyk" porušila a snaží se oblbnout lidi ...a já nemám rád reklamu, která se snaží nachytat lidi (uvést je v omyl)...ale to už je dnes bohužel skoro každá! |
2.11.2009 | Článek | GSX-Roll: stačí se podívat na povinnou samolepku u pistole s benzínem, tam je ze zákona uvedeno OČ a dle jaké normy, podvod Benziny s marketingovým názvem kde figuruje číslo 100 je podle mě hoden návštěvy ČOIky, už jen proto, že dotaz na toto téma jsem psal do Benziny už několikrát...samozřejmě bez odpovědi. Jsem rád že tvůj test to celé jen potvrdil |
2.11.2009 | Článek | ...a ještě doplním svůj příspěvek, u BMW se potvrzuje, že motor je nastaven na N98...proto mu VERVA s OČ98 vyhovuje nejvíce +1 |
2.11.2009 | Článek | Pokud jste zaznamenali, že poklas výkonu byl u V-Power Racing 100 větší než u Verva 100, je to proto, že u Verva "100" jde o marketingový podvovd. Číslo 100 v názvu nemá nic společného s OČ, to je u tohoto benzimu 98(žádný benzín s OČ vyšším než 98 se v ČR nevyrábí). |
15.7.2009 | Článek | O tom co to je "tisková zpráva" by se dámy a pánové v týmu měli ještě s někým poradit , ale ten zbytek jim asi funguje výborně, včetně volby jezdců! Přeji úspěchy a jen tiše závidím... |