Komentáře
Nalezeno 27 záznamů
21.6.2018 | Článek | Myslite tu Forzu ktero BMW cupuje znackou a hlavne daleko vetsim vykonem? . Panove jsou odbornici ze? +1 |
19.12.2017 | Článek | Ten jantar co tady pise ze dela do turbo motorek a na blow off ventil musi pouzit internet a jeste to najde blbe fakt pobavil . +3 |
30.11.2017 | Článek | Jako nemáte u té radiální brzdy jen opsaný nějaký marketingový blábol? Vždyť to nastavení brzdného účinku RCS je jenom jedno a to pomocí posunu pivot pointu. Tím se nastavuje ta síla potřebná k zabrždění. Zároveň se ale logicky prodlužuje chod páčky. Žádná tuhost :D. Ještě se určitě šteluje vzdálenost páčky. |
17.10.2017 | Článek | Hoši chápu že na tyhle motorky rádi vzpomínáte, ale objektivně je to z dnešního pohledu vodporný. Design je jinde. -1 |
8.9.2017 | Článek | No tak zase nepřehánějmě, že je těch 87 kubíků navíc jako den a noc . Daleko víc než o kubíky jde o naladění toho motoru. Řekl bych, že to je prostě a jednoduše marketing a na mě teda funguje. Prostě dát místo litru jedenáctku obzvlášť potom, co už jeli ve V2 třináctku, mě přijde jako dobrej nápad, kterej je stále odliší od konkurence. Pokud by důvodem bylo zámoří nechápu, že ani jeden další superbike nezvýšil obsah motoru. A pokud by šlo Ducati o každodenní použitelnost, pak by nešla do V4, ale R4. |
13.1.2017 | Článek | titus: Ne. Reklamní forky mě přesvědčily o kvalitě nesrovnatelně vyšší kvalitě jejich produktů . -1 |
27.1.2016 | Článek | Pedrito ty úsměvnej komentáři . Jak jsem psal, je to popsáno absolutně zjednodušeně, narozdíl od těch tvých vyčtených bludů . Marex shnul velmi dobře. |
27.1.2016 | Článek | Hoši věřit tomu nemusíte, ale je to tak. To jsou jednoduchá pravidla. Jinak samozřejmě náklady na výrobu v Asii jsou jinde. Ale v Asii se vyrábí i jiné modely, které jsou pak prodávány ve zbytku světa draze. Zkuste si najít něco o cenové diskriminaci z ekonomie. To jsou úplné základy. Prodává se stejná věc za různou cenu. |
27.1.2016 | Článek | Tak ono to není o nějaké šikaně tady u nás. Tohle je vcelku jasná cenová politika. Jednoduše se vyspělé ekonomiky podílí na úhradě nejen variabilních, ale hlavně fixních nákladů továrny. V ceně Yamahy 125 prodávané u náš za 100 tis. se platí od nákladů na továrny, přes vývoj a marketing, až po závodní týmy a leasing na stroje. Ve chvíli, kdy se takto uhradí továrně fixní náklady, může vyrábět už jen za ty variabilní, a ty jsou u takového stroje třeba 20 tis. Proto může v Indii prodávat stroje za 30 tis. a přesto vydělat a zároveň přesně proto je takto nemůže prodávat ve zbytku světa. Něco jako když máte lakovnu a pro běžného zákazníka jedete díl za 3 tis., protože do ceny musíte zahrnout úplně všechno, od pronájmů budov, až po mzdu pro účetní. Pro Frantu od vedle ale můžete stejnou práci udělat za 1000 a ještě vyděláte. Pokud pojedete plošně za 1000 zkrachujete, pokud pro všechny za 3 tis., nevyděláte peníze navíc od Franty. Samozřejmě jsem to popsal naprosto zjednodušeně :). +1 |
15.9.2015 | Článek | Zajímalo by mě, proč se vždycky píše, že RSV4 na okruhu nestačila nejrychlejším, když měla ve všech testech moto webu nejrychlejší kola? To je otázka především na testery. Myslím především předchozí model. Ale i tento. +1 |
13.9.2015 | Článek | Jako kluci je hezký že tady vysvětlujete, že každý tachometr proměřuje, ale to tady nikdo neřešil. Moje výtka se týkala jednoznačně toho jiného převodu. Protože v tu chvíli je to úplně jinak a dávat na YT video s údajem pro zrychlení na 300 km/h, když tam má jiný převod je naprostá píč...na. |
9.9.2015 | Článek | Aha. Takže si tady napsal vlastně úplnou pič..inu . A na Youtube davaš taky kokotiny. Super. |
1.7.2015 | Článek | Ty vole miluju ty borce kteří tvrdí že se na něco v žádném případě neposkládají a měří 185 cm . Mysliveček to asi nezmínil, protože to není kretén, kterej nosí o číslo větší boty a triko XL, protože je to cool a vyroste mu z toho jeho chlouba, ale závodník, kterej ví, že z motorky nemusí na každý straně vyčuhovat dva metry plastu, aby se na ní dalo jezdit. |
23.5.2015 | Článek | to binumar: Nechci ti brát nějaký přesvědčení, ale najdi si v téhle diskuzi ten odkaz na test Banditu 1200, tedy takřka shodné motorky, kde GPR skončilo poslední s tím, že výkon po jeho instalaci šel dolů o 9 koní a o 5 Nm. -1 |
23.5.2015 | Článek | Anti si dej hlavne praci s tim, odbrzdit si ten dvouvalec, co ti na nem prijde ten kroutak ve spodku tak fajnovej . Grafum z DK never. |