Komentáře
Nalezeno 9 záznamů
6.8.2014 | Článek | Vozidla rezidentů mají mít výjimku. Škoda že mám SPZ DCA 14-10. |
6.8.2014 | Článek | To bude pěknej opruz. Až se budu chtít jet projet, budu muset Jawu dotlačit mimo nízkoemisní zónu. |
22.2.2013 | Článek | tipuju, že skutečná spotřeba bude vyšší o 15 až 20% než v laboratorních podmínkách, u Leadu 110 jsem to tak měl |
5.8.2012 | Článek | Pěkný, jen se mi nechce věřit, že cestou zpět 27.8.2011 byla taková zima, protože 26.8.2011 bylo v Klementinu 32,9 °C, maj to v tabulce teplotních rekordů. |
27.3.2012 | Článek | odpojit CBS snad nebude až takový problém, u Hondy Lead 110 je ten nesmysl taky a stačí tam odpojit jedno lanko které vede od páčky zadní brzdy na brzdový válec přední brzdy. |
19.3.2012 | Článek | tacháč je do 99999 km, takže se každej rok sám stočí na 0. |
1.3.2012 | Článek | 20 cm sněhu bylo v Praze v lednu 2010 (na kapotě auta naměřeno 22 cm) asi 5 týdnů, ale to byl extrém, prožil jsem v Praze 8 zim a 20 cm pamatuju jen jednou. |
20.1.2012 | Článek | když chcete šetřit, pořiďte malej čtyřtaktní skútr, např. já jsem loni projel jen 25476 Kč, nebo něco typu Honda Innova, ta žere kolem 1,7l/100 km. |
6.3.2010 | Článek | Spotřeba 4l co píšou v testu je hrozně vysoká, s Jawou 350 jsem jezdil za 4,2-4,4! Čtyřtakt by měl žrát míň než dvoutakt z roku raz dva. |