PROFIL UŽIVATELE

Mauro

Offline: 30.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 15
Město: Rosice
Lokalita: Brno-venkov J...
ID uživatele: 74344
Registrace: 15.7.2008

Adresa profilu:http://mauro.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 4 záznamů

30.5.2024 Článek Demone mě se zdá že se zde vytrácí úplně všechno! Ale pro tvoji informaci, ty to zřejmě nevíš, na motokárových válcích je vyražen nápis ROTAX a nápis racing kart! A jen tak pro informaci na moje otázky mi zatím nikdo s AČR neodpověděl. Pojede se Jičín tak by mě zajímalo jaká písmena nebo čísla na válcích budou platit?
29.5.2024 Článek Démone, jak se pozná válec který odporuje pravidlům a kdo o tom rozhodl? Fikkerova motorka prošla kontrolou v autorizovaném motoservisu a technik, který má odpovídající vzdělání a má k dispozici i patřičnou dokumentaci, konstatoval že tam není nic nelegálního. Válec pochází z druhovýroby ale nelegální není. Můžeš Démone napsat jaký válec je tedy legální? Co tam má být vyraženo? Nebo se to bude měnit závod od závodu dle potřeb někoho? Myslím že tato informace bude zajímat všechny jezdce a týmy ze třídy 125 SP. Stejný dotaz budu posílat na AČR
27.5.2024 Článek Tým musí dostat oficiální vyjádření jury,zápis o tom co bylo špatně a někdo se pod to musí podepstat. To určitě není tisková zpráva! Pokud se tak nestalo, je to na podání trestního oznámení!
24.5.2024 Článek Vážení, v motoristickém sportu se pohybuju nějakých padesát let. To co se dělo letos v Hořicích po dojetí třídy 125 SP jsem ještě na závodech nezažil, techničtí komisaři působili dojmem souboru ze špatného amatérského divadla. Pokud chce někdo striktní dodržování řádů, měl by být erudovaný odborník! Kladu si otázky na které bych rád dostal odpověď. Za prvé, jakou kvalifikaci mají techničtí komisaři? Mají nějaké vzdělání z oboru (vyučen v oboru mechanik silničních motorových vozidel, automobilní škola, VUT spalovací motory)?: Na STK také nepracují jako technici zedníci. Z vlastní zkušenosti z loňského roku vím, že TK nerozezná 125 GP od 125SP. Jak mohou dělat rozhodnutí, když tomu nerozumí? Jak mohli kontrolovat případně rozebírat motocykl jezdci st.č. 94 bez jeho přítomnosti, případně zástupce týmu, (na mezinárodních závodech bývá pravidlem, že v případě protestu mechanici týmu rozeberou to co TK chce ale TK nesmí demontáž provádě, ta provádí pouze měření)? Je to v souladu se sportovními řády? Jak je možné že při TK bvl naopak přítomen člověk z jiného týmu radil TK co má dělat? Pokud mám informace tak rozhodnutí o diskvalifikaci bylo oznámeno rozhlasem na trati, tým ani jezdec neobdrželi žádné oficiální stanovisko. Nakonec bych chtěl říci, že Lukáš Fikker patří ve třídě 125 SP k nejlepším jezdcům, pokud ho někdo nedokáže porazit na trati a musí si brát na pomoc TK, je to něco co nemá se sportem nic společného.

TOPlist