renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

30.9.2016 Článek Dojezd elektromobilu oproti konvenčnímu autu je naprosto směšný. Zejména v zimě, když posádka používá topení. Nemluvě o faktu, že nízké teploty mají za následek snížení kapacity a rychlejší vybíjení každé baterie. Doba nabíjení úplně vybité baterie je oproti dotankování plné nádrže palivem naprosto tragická. Aby Tesla nabídla aspoň trochu rozumný dojezd, musí mít tolik baterií, že váží kolem dvou tun. Ano, je sice schopná brutální akcelerace, ale jen za předpokladu plně nabité baterie. Dlouhodobá jízda "na plný plyn" není možná, protože reálný dojezd je oproti udávanému maximu cca čtvrtinový a to jsem optimista. A to nemluvím o té spoustě drahých kovů na výrobu baterií jejichž světové zásoby jsou omezené. Aby se elektromobil alespoň vyrovnal spalovací trakci, musel by se stát zázrak.
+1 
30.9.2016 Článek Jinak implementace e-boosteru pro turbo má možná jakýs takýs smysl u auta vážícího dvě a půl tuny. Jen si to moc neumím představit v malém vozidle, nedej bože na motorce.
30.9.2016 Článek Otázkou je, na základě jakých objektivních kritérií je chválen. Výrobky společnosti Tesla taky chválí kde kdo a přitom se obyčejným autům se spalovacím motorem ani omylem nevyrovnají.
29.9.2016 Článek Netvrdím, že jsem génius a vím všechno na světě nejlíp, ale jak souvisí výše produkovaných emisí s tím, jestli lidé jedí či nejedí maso by mě opravdu zajímala.
29.9.2016 Článek martinkuchinka: Souhlasím za předpokladu, že jej zároveň zbaví i svéprávnosti a volebního práva, jelikož své tělo ochuzuje o důležité živiny, které se v rostlinné stravě nevyskytují.
-1
29.9.2016 Článek Mig_35: Nebudu se namáhat takový nesmysl vyvracet a nechám pohovořit povolanější: http://dfens-cz.com/turbo-mythbusting/.
28.9.2016 Článek Vstřik vody se používal u leteckých motorů už za druhé světové války. Při průměrné životnosti tehdejší bojové letecké techniky celkem nikoho netrápilo, že se ten motor vysokého náběhu nedožil. U moderních aut/motorek by to ale problém být mohl.
28.9.2016 Článek Mig_35: Kdybych chtěl být velký alibista, tak řeknu, že všechno je relativní. Těch proměnných, které při porovnávání atmosférické a přeplňované koncepce vstupuje do hry je tolik, že se to dá jen těžko objektivně porovnat. Všechno má své výhody a nevýhody a majitel/řidič by měl vždy mít jasnou představu o tom, co od vozidla očekává a proč. To je ovšem teorie, v praxi k tomu takto přistupuje jen úzká skupinka nadšenců či profesionálních řidičů. Turbo nabízí oproti kompresoru vyšší efektivitu, ovšem za cenu turbodíry při prudké změně zatížení. Mechanický pohon kompresoru zajišťuje lineární nárůst výkonu ovšem za cenu vyšších ztrát a tudíž i vyšší spotřeby. Aby se jim vyrovnal, musí mít atmosférický motor podstatně větší objem a tím pádem je i o dost těžší. Osobně si myslím, že všechny tři koncepce mají na trhu své místo. S čím ovšem kategoricky nesouhlasím je vnucování downsizingu na základě nesmyslně přísných emisních norem které navíc zbytečně bazírují na vypouštění zdraví neškodného oxidu uhličitého. Jen tak mimochodem, jako největší skleníkový plyn se neuvádí ono proklínané CO2, ale vodní pára! Hodlají snad kvůli tomu úředníci zakázat používání vody, zejména její ohřev na plynné skupenství?
27.9.2016 Článek IvanDvoutakťák: To přece nikoho nezajímá, hlavní je, že jedou pomalu, ne? Aneb splněný sen ekoteroristy znepříjemnit individuální silniční dopravu co největší skupině lidí. Plebs je přeci dobrý jen k placení daní a jinak má držet ústa a krok, ne? To by tak hrálo, aby někdo zpochybňoval nebo nedej bože kritizoval rozhodnutí úředníka!
27.9.2016 Článek A bude to prosím pěkně taky žrát i trávu kolem silnice jako její větší sestřička? Což o to, H2 je stroj technologicky zajímavý, ovšem místo mezi supersporty by se spíš měl řadit mezi "café racery". Jeho majitel sice nebude závodit mezi kavárnami, ale od benzinky k benzince ano. A malá poznámka k přeplňování: pro optimální využití charakteristiky motoru jsou silniční vozidla vybavena převodovkou. Velký přebytek kroutícího momentu v širokém spektru otáček pouze maskuje neschopnost uživatele s ní správně pracovat. Pro spoustu dnešních "uživatelů motorových vozidel" je zjevně šlápnutí na plyn či otočení heftem vrcholem jejich jezdeckých schopností.
+2 
27.9.2016 Článek Pravda, na ten slalom v Bosonohách jsem si v první chvíli nevzpomněl. Bohatě stačí, když tam člověk potká obyčejný autobus MHD nebo nedejbože kamion aby viděl, jak tahle opatření pomáhají bezpečnosti a plynulosti dopravy. Řidič lítá očima po zrcátkách a kolem sebe aby se tam vešel, na nic nenajel a nic neurazil. Při pohledu na jeden z těch "náhrobků" kde se skví nápis Harley mi cukají koutky. Nálepka Harley na italských motocyklech Aermacchi je stejně cool jako logo nakousnutého jablíčka na telefonech z čínské fabriky.
26.9.2016 Článek Když se řekne závodní okruh v Brně, většina lidí si vybaví automotodrom z konce osmdesátých let zasazený do krásného lesního prostředí kousek za městem. Za sebe určitě oceňuji jakoukoli snahu o propagaci slavné brněnské závodní historie. Autor památníku si zaslouží uznání za ochotu investovat do podobného projektu vlastní prostředky. Zároveň s tím ale musím dodat, že mnohem raději než kamenné památníky bych viděl na těchto silnicích nějaký povedený roadracingový závod alespoň jednou do roka. Je škoda, že se okruh nepodařilo zachovat kompletní a kvůli dálničnímu přivaděči z Pisáreckého tunelu přišel o zatáčku před nájezdem do starého závodního depa, na které je dnes mimochodem velmi smutný pohled. Dobrá polovina je dnes součástí města a víc než padesátkou se tam člověk nesveze.
+3 
25.9.2016 Článek Kdybych nosil klobouk, pak jej před tímto človíčkem smekám. Pustit se sám do takového díla chce pořádný kus odvahy a trpělivosti. K takovýmto legendám je potřeba přistupovat s respektem a pokud možno zachovat duši stroje, což se tady povedlo na jedničku. Široký šestiválec je sám o sobě parádní, ale těch šest žíznivých trychtýřů karburátorů to posouvá na jiný level. Pokud budu mít někdy to štěstí vidět tuhle motorku na vlastní oči, budu se kochat hooodně dlouho.
+1 
14.9.2016 Článek Hm, evropský Dodge Tomahawk? Co se pamatuju, ten měl kvalty dva a teoretická maximální rychlost vycházela ve výpočtech přes 400 km/h. Teda za předpokladu, že by se našel sebevrah co by se na tom zkoušel udržet. Nejsem si ani jistý, jestli těch výsledných devět kousků dostali vůbec na značky. Někteří lidé holt rádi velké hračky byť by byly nakonec spíš na koukání než na hraní.
+1 
14.9.2016 Článek Po zkušenostech s články tohoto autora se jen sám sebe ptám jak velké asi muselo být jeho sebezapření aby byl výsledný text pokud možno neutrální. Za sebe jakožto nezaujatého čtenáře toto hodnotím jako pokrok. Z článku totiž jednoznačně vyplývá, že ani věhlasné BMW není schopno ošidit fyzikální zákony a tudíž parametry prezentovaného vozidla jsou ve srovnání se spalovací trakcí naprosto tragické. Docela by mě zajímalo, pro jakou konfiguraci platí onen 160ti kilometrový dojezd? Pro maximální rychlost to nebude ani omylem, spíš bych tipoval někde mezi 50 - 70 km/h pro držitele titulu ecorun a to ještě za optimálních povětrnostních podmínek. Jediné jakž takž rozumné využití by mohlo být na denní příměstské jízdy v řádu desítek kilometrů kdy je noční spánek využit k nabíjení. Jinak ale koupí tohoto stroje dává majitel najevo, že je ochoten investovat vysokou částku do parodie na ekologii jen proto, aby byl v určitých společenských kruzích in.
+2 

TOPlist