renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

13.12.2016 Článek Á, náš vnucovač elektrické víry a číšník dokonalosti amerických motocyklů pan Poduška se nám dal také na tvrdé prosazování nezbytnosti plnění emisních limitů. Jistě, nejen na motoovce je potřeba přísnost, aby se snad náhodou nezačaly bouřit nebo nedej bože přemýšlet, že? Jestli mě něco na českém člověku opravdu štve, pak je to jeho neschopnost hájit své zájmy a zbabělá snaha za každou cenu nevyčuhovat z většinového stáda. Přitom stačí tak málo, umět se dohodnout a stát si za svým, házet státní správě legální cestou tolik klacků pod nohy, kolik je jen možné. Kolik řidičů se doopravdy snaží využít maximálně možností správního řádu aby měly nejen městské policie s výběrem pokut co nejvíc práce? Kolik řidičů se pokusilo dotáhnout k Ústavnímu soudu objektivní odpovědnost provozovatele vozidla? Kolik řidičů se v Praze připojilo k žalobě proti modrým zónám? Řešení existuje, jenže je pracné. Svoboda nikdy nebyla zadarmo.
12.12.2016 Článek Mňo jo, ČKP přišla z rozhodnutí Ústavního soudu o vejvar ze složenek za údajné neplacení povinného ručení, tak zalobbovala u zákonodárců aby vymysleli, jak zdůvodnit existenci této parazitní instituce. Milý zákonodárce se zamyslel a stvořil povinné oškubávání pojistníků, za které si teď státní orgány nakupují hračky. Názorný příklad toho, že pojistníci se nejsou schopni spojit k tomu, aby dokázali vytvořit lobby ve prospěch svých zájmů, zatímco pro parazitní organizace je toto základní podmínkou k přežití.
+2 
10.12.2016 Článek Motorsport nikdy nebyl levným koníčkem, i když ona je otázka, který koníček je vlastně dneska levný. Když už člověk v životě něčemu propadne, chce prostě jít pořád dál. I když motorky vznikly mimo jiné jako laciný dopravní prostředek pro chudinu co nemá na auto, ani tady se vývoj nezastavil a výrobci se dodnes snaží uspokojit co nejširší klientelu. Jasně, je to drahé a pro obyčejného pracujicího člověka v ČR to může působit jako výsměch, protože na to nikdy nenašetří. Na druhou stranu je fajn, že se najdou fabriky, které mají dostatečné finanční a organizační kapacity na to, aby pro své klienty a fandy něco podobného zajistily. Neříkám, že se vším, pod čím je BMW podepsané bez výhrad souhlasím, ale právě takovéhle akce pomáhají budovat dobré jméno.
28.11.2016 Článek Cestopisy tohoto človíčka mě letos přesvědčily o tom, že Španělsko stojí za návštěvu a jsem moc rád, že jsem se tam vydal. Takovýhle entuziazmus a láska k jedné stopě se nevidí zas tak často a je to skvělá motivace. Držím palce ke spoustě dalších pohodových kilometrů v sedle V-Stroma a díky za inspiraci. A co se týče pneumatik, jen tiše závidím. Já musím před odjezdem přezout na novou sadu a na zpáteční cestě při delší dálniční štrece při každé zastávce kontroluju kolik si toho k ní ještě můžu dovolit.
24.11.2016 Článek Ale no tak, to si děláte srandu ne? To mi chcete vážně tvrdit, že ve městech budou kromě cyklistů překážet pomalou jízdou ještě tyhle hračky pro děti? Legislativní úprava žádná, pravidla silničního provozu to má u zadnice a nikdo neřeší, jestli je řidič střízlivý. Bravo vážení pánové, proti dopravním zácpám je fakt nejlepší bojovat tím, že přidáte další prvek, který k nim bude přispívat.
+4 -2
24.11.2016 Článek Na elektrické frontě klid aneb další příděl tradičního ekoteroristického PR abychom se my, bílí evropané mohli opět cítit vinní za to, že škodíme matičce Gaii používáním spalovacího motoru. Celý článek by se dal shrnout lakonickým prohlášením, že k žádnému převratnému vynálezu na poli autonomní elektrické trakce nedošlo, pořád se to dlouho nabíjí a nikam to pořádně nedojede. Cool je to pouze pro konformní hipstery, kteří nemají vlastní názor, dokud jim jej někdo jiný (například média) nevytvoří a nenaleje do hlavy. A jen tak mimochodem, pojem smartphone ve spojení s čímkoliv postaveném na platformě Android je pro technologie znalé docela úsměvný. Linux jakožto kvalitní operační systém je tam použitý jen pro zavedení šílené googlí kopie Javy se všemi jejími nectnostmi v podobě mizerného memory managementu a polofunkčního garbage collectingu. Přístup mnoha výrobců k distribuci záplat bezpečnostních chyb je přinejmenším laxní atd... Nekritické vnímání "moderních" technologií a bezmezná víra v jejich možnosti u některých jedinců mě nepřestává fascinovat.
+1 
22.11.2016 Článek seikos:
22.11.2016 Článek Technická otázka: Už BMW vymyslelo nějaký rozumný způsob automatické aktivace onoho slavného Ecallu, nebo stále spoléhá na to úžasné tlačítko na řídítkách? Snažit se protlačit do praxe nouzový systém pro případ zranění jezdce a zároveň spoléhat na to, že bude jezdec dostatečně fit na jeho použití je dost pokrytecké.
14.11.2016 Článek Docela by mě zajímalo, jestli v marketingovém oddělení H-D ujíždí na lajně koksu nebo mají prostě jenom klapky na očích a vytrvale odmítají akceptovat fakt, že vkus evropských zákazníků je jiný než v zemi za velkou louží. Protože jinak si nedovedu vysvětlit, jak se můžou snažit testovaný stroj označovat za cokoli s přídomkem sportovní. Když už mají tu potřebu si hrát na sporťáka, proč proboha nezkouší propagovat řadu V-ROD, která se o to aspoň trochu snaží? Jestlipak to nebude tím, že nemají odvahu přiznat naplno, že neumí postavit ani vodou chlazený motor pro sportovněji laděný cruiser a musí to za ně udělat Porsche? Ne, že by snad testovaná motorka nebyla hezká nebo neměla smysl, ale H-D by docela prospělo, kdyby konečně slezl z piedestalu vlastní dokonalosti, na který se sám pasoval a začal svoje motorky prezentovat jak se sluší a patří. Pokud hodlá i nadále pokračovat ve své velkohubé rétorice, bude nakonec všem jen pro smích.
3.11.2016 Článek 9B0017: Vážený pane, tyhle manipulativní kecy si laskavě vetkněte velmi rychle za klobouk. Uveďte jediný ověřitelný a důvěryhodný zdroj potvrzující, že prodeje elektrických skůtrů proti těm konvenčním dosahují Vámi uváděného poměru 1:100 ve prospěch elektřiny. SUV bych být Vámi raději vůbec nevytahoval, jelikož tyto impotentní vozy nemají oproti konvenčním žádnou reálnou výhodu. Jsou to zbytečně velké a těžké krabice s tomu odpovídající mizernou aerodynamikou a vyšší spotřebou pohonných hmot (ať žije ekologie, že?). Člověk, který opravdu ví, co od auta chce si pořídí něco, co splní nejlépe jeho požadavky. Pořizovat si vůz kvůli příslušnosti k sociální skupině může jen zbabělec bez vlastního názoru. Pokud se někdo povyšuje nad ostatní, stačí jej naprosto ignorovat, tolik k Vašim "papalášům".
+2 
24.10.2016 Článek Tyhle diskuze jsou poslední dobou čím dál veselejší. Čím míň racionálních odpovědí a logických argumentů, tím víc červených mínusů. Mňo jo, klikat na ikonky holt bude vždy jednodušší než dokázat si obhájit vlastní názor, což? V mateřské školce akceptovatelné, ale ve společnosti lidí s volebním právem docela smutné.
+1 -6
24.10.2016 Článek Když chceš život opravdu žít, měl bys nejdřív pořádně poznat sám sebe a vědět, co vlastně chceš. A je úplně jedno, jestli tě chytla zrovna stylovka z Itálie nebo cokoli jiného. Ta motorka od tebe ale taky něco chce a jestli na "pilotáž" vzduchem chlazenýho véčka s třiapadesáti kobylama potřebuješ kontrolu trakce, možná by bylo lepší zůstat u Playstationa. Nic ve zlém vůči Guzzi či stylu Bobber, ale tahle blbuvzdornost degraduje motorkaření na úroveň béčkové počítačové hry.
-4
12.10.2016 Článek Jo, jo, ta budoucnost se takhle v kavárně do skicáku krásně maluje. Není tam totiž nikdo, kdo by designerovi laskavě připomněl, že na matičce Zemi fungují takové zvláštní přírodní zákony, které osvícenější jedinci nazvali fyzikou. Takhle si totiž náš designer může myslet, že motor s vnitřním spalováním bude někdy bezemisní anebo že Elon Musk lusknutím prstu stvoří baterii, která se svojí kapacitou a rychlostí dobíjení vyrovná plné nádrži paliva. O flexibilním rámu co je dostatečně tuhý, aby udržel pohromadě celou konstrukci a sám umožnil zatáčení už ani nemá smysl hovořit, tady si designer zjevně přidal do kávy místo cukru něco silnějšího. Jinak by totiž nemohl přijít s tím, že pneumatika bude schopná převzít úlohu pružiny a tlumiče zároveň. Taky by se mu nejspíš nelíbila zdeformovaná tvář jeho modelky v rychlostech 200+ km/h. Cože? Ona by při takové rychlosti ztratila ty efektní brýle s integrovaným displejem? Tyhle fyzikální zákony měla EU přece už dávno novelizovat!
+2 -2
10.10.2016 Článek Už jsem se setkal s ledasčím, ale tohle mi vážně hlava nebere. Proč by si proboha někdo pořizoval relativně velký a těžký cestovní bajk v ceně kolem půl milionu s velkoobjemovým atmosférickým motorem a pak řešil, za kolik to jezdí? OK, BMW je trošku jinde, ale oba Japonci mají točivé čtyřválce u kterých se počítá se svižnějším svezením. Ne, že by si tyhle motory nenechaly líbit nějaké to podtočení, ale jezdit s tím dlouhodobě na spotřebu je prasárna, protože se to pak zanáší karbonem a nefunguje to jak má. I sami výrobci většinou v manuálu doporučují často měnit otáčky a zatížení motoru, což se s economy runem moc neslučuje. Když vezmu v potaz jen cenu běžného servisu u autorizovaných dealerů, přijde mi snaha šetřit zrovna na benzínu docela mimo mísu, ale budiž, proti gustu, žádná dišputace.
+1 
10.10.2016 Článek Srovnávací test je vždycky zajímavé počtení, jen mi tam nějak neštymuje ta vsuvka o ekonomické jízdě a co nejnižší spotřebě. Vzhledem k cílové skupině těchto bajků a jejich pořizovací ceně není příliš pravděpodobné, že by si jednu z těchto opic pořídil někdo, kdo nebude mít na banány. Nicméně chápu, že zelená lobby si žádá oběti na oltář matky Gaie a pohádku o zlých emisích oxidu uhličitého a globálním oteplování je třeba udržovat při životě za každou cenu. Jinak příjemné počtení jak rozdílné můžou být motorky zařazované do stejné kategorie.
+1 

TOPlist