renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

20.10.2017 Článek Koukám, že po panu Poduškovi převzali elektrickou štafetu jiní. A nejvtipnější na tom je, že uplynulo x měsíců a elektrický zázrak se stále nekoná. Baterie jsou pořád stejně těžké a pomalu (v řádu hodin) se nabíjí. Maximální dojezd se vyrovná benzinové trakci jen při maximálně ekonomické jízdě průměrnou rychlostí okolo 70 km/h. A někteří exoti zde tvrdí podobně jako kdysi Bill Gates že 300 km denně musí stačit všem. Při běžném celodenním výletu bez problémů ujedu i dvojnásobek. A to nemluvím o dovolené, kde mám kolikrát problém sehnat zásuvku pro nabití mobilu natožpak pro tenhle výkvět impotentní techniky.
+2 
26.9.2017 Článek To Beranidlo: Pravda, taky jsem se nad tím pozastavil, ale vzhledem k smrtelné nemoci pro chlapy - rýmičce se mi to nechtělo dohledávat. Jinak upozornit na chybu je určitě fajn, mnohem lepší ale je, když se zároveň s chybou řekne i proč nastala a jak je to správně. Ostatní čtenáři se pak nemusí zabývat samostudiem jako já po opětovném nahlédnutí do diskuze.
17.8.2017 Článek Vzhledem ke ztrátovosti výroby motocyklů u Suzuki je současný přístup naprosto pochopitelný. Situace na trhu je navíc taková, že si to beze ztráty kytičky mohou dovolit. Hypersportovní motorky už dávno nejsou na výsluní a postupem času se z nich staly spíš stroje pro fajnšmekry. Válka rychlostí a výkonů v této kategorii skončila sama od sebe - nikoho v podstatě nezajímá a tak i jediná přímá konkurence v podobě Kawasaki ZZR1400 sice plní EURO4, ale výkon zůstal téměř beze změny. Na Hayabuse je nejlepší to, že za těch devět let prakticky vůbec nezestárla. Design je pořád jedinečný a po stránce výkonu či jízdních vlastností jí není co vytknout. Celkové naladění je tak dobré, že žádné elektronické hračky nikdy nepotřebovala. Na své vlastní motorce nevím o zbytečnějším tlačítku než je přepínač jízdních režimů. Za celých 45 000 kilometrů jsem na něj sáhnul jen jednou když to chtěl vidět kamarád. Mít v produktovém portfoliu legendu není žádný med. Všichni od Suzuki automaticky očekávají, že nový model bude lepší než starší. Po technické stránce by to neměl být takový problém, sáhne se do šuplíku současného litrového Gixxera. Hayabusa stojí a padá na svém kultovním designu a pokud nechce Suzuki dopadnout jak Ford s Mustangem v 70. letech, velké změny se konat nebudou.
+7 
12.5.2017 Článek 500-skutr: Ten Váš je zase přímo k smíchu. K věci jste neřekl vůbec nic, pouze obecně tlacháte o tom, že pokrok nelze zastavit. Nic takového nerozporuji, ale velmi rád si poslechnu Vaše zdůvodnění proč by měly být lithiové baterie jediným správným směrem vpřed?
12.5.2017 Článek Mňo jooo, pan Poduška, typický presstitut dnešní doby, který ze svých čtenářů velmi rád dělá blbce. V článku nám jaksi zapomněl uvést, že elektrobiky, aby vůbec byly schopné dojet do cíle, jedou podstatně kratší závod než konvenční benzinové stroje. Jen doufám, že tento redaktor od neziskového sektoru bere tučné všimné, protože jestli ze sebe dělá užitečného idiota zadarmo, je mi ho snad i trochu líto.
+1 -3
8.5.2017 Článek Všechny značky MUSÍ jít cestou efektivity? Mohu vědět PROČ? To je rozhodnutí evropského úředníka božským dogmatem o kterém se nesmí pochybovat? Ano, styl jízdy důchodce potkávám na silnicích velmi často, že by to byl zrovna vrcholný příspěvek k bezpečnosti silničního provozu se říct nedá.
3.5.2017 Článek Málokdo má žaludek na to, aby poslouchal pořád dokolečka vybájené nesmysly ekoteroristů o tom, že lithiovými bateriemi lze bojovat proti změně klimatu. A tak se dostáváme do situace, kdy i jinak velmi tradicionalistická značka jako Suzuki vymýšlí, jak zařadit do produktového portfolia výrobek, kterým by mohla těm zeleným technickým analfabetům zavřít ústa.
3.5.2017 Článek honza.tar: Tohle všechno samozřejmě vím, motor elektrický přenos výkonu se s úspěchem využívá už dlouho, jenže u těžkých a velkých strojů jako jsou lodě, lokomotivy a s přivřením očí i nějaké to nákladní silniční vozidlo. U běžných osobních aut nedej bože u motorek je přidaná hodnota takového řešení absolutně nulová.
26.4.2017 Článek Když Ferdinand Porsche za druhé světové války projektoval pro německé tanky Tiger benzin-elektrickou pohonnou soustavu, Hitler ho s tím jenom vyhodil s tím, že je to příliš komplikované. Počítám, že kdyby se tehdy odvážil přijít s akumulátory, byl by nejspíš odeslán rovnou před popravčí četu. Ale teď vážně, je zajímavé s jakou vervou nám mainstream cpe do hlav výhody zelené energie a přitom z nějakého záhadného důvodu přehlíží negativa: http://dfens-cz.com/o-nas-bez-nas-po-druhe-a-opet-v-mnichove/. Škoda že se napojení na nejrůznější pochybné neziskovky "nezávislým" novinářům tak špatně prokazuje, že?
23.4.2017 Článek Elektromotor do všeho nacpou konstruktéři jen tehdy, když jim to jejich šéfové přikážou. A jejich šéfové jim to přikážou jen když v tom budou prachy. Pokud zákazníci budou bateriovou elektromobilitu okázale bojkotovat, pak pojede všechno ve starých kolejích i přes jekot nejrůznějších neziskovek. My, daňoví poplatníci a hlavně zákazníci hlasující peněženkou rozhodujeme o své budoucnosti. Žádní politici ve Strakovce či Bruselu. Každý se může dobrovolně rozhodnout, jestli se nechá ekologickou lobby okrádat nebo ne.

VIZI: A vy se prosím příště naučte číst můj příspěvek než něco vypustíte do světa. Nikde jsem neřekl, že ten člověk dotace pobírá. Výslovně jsem tam uvedl, že proti němu nic nemám, pokud to vyvíjí za své! Pouze jsem vyjádřil názor, že jakožto daňový poplatník odmítám podobné nesmysly financovat, toť vše.
-1
23.4.2017 Článek satanokky: Naprostý souhlas, fyziku naštěstí narozdíl od lidí nelze uplatit ani ukecat. To pouze nejrůznější "experti" a "marketingoví odborníci" si myslí, že poručí větru, dešti. Stejně jako si to před nimi čtyřicet let mysleli komunisti a přesto si matička Příroda dodnes dělá, co uzná za vhodné. Fascinuje mě, jak tihle diletanti jsou schopní uctívat výrobky automobilky Tesla a přitom přehlížet fakt, že ani výborně naladěný podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a patřičně širokými pneumatikami není schopný při dynamičtější jízdě zvládnout ty více než dvě tuny hmotnosti, aby ten jejich elektrický zázrak vůbec někam dojel. Anebo když jeden nejmenovaný motoristický novinář na Stream.cz chválí hybridní BMW jak je strašně super a přitom jen tak mezi řečí poví, že má nádrž jen na 41 litrů namísto běžných 63 kvůli místu pro baterie, na které auto ujede nanejvýš jen 40 kilometrů. Takže BMW své zákazníky okrade o cca 200 km benzinového dojezdu výměnou za 40 kilometrů toho elektrického. No nekupte to!
22.4.2017 Článek Proč mi to jenom připomíná známé rčení z pohádky O statečném kováři: A nedáte si říct a nedáte. Ty baterky prostě lidem vnutit musíte, i kdyby čert na koze jezdil protože ruská ropa a zemní plyn v Evropě jsou špatné, žáááno. Tentokrát se marketingový PR expert hluboce zamyslel a zkouší brnkat na strunu českého vlastenectví. Něco ve smyslu jezdit na baterky je sice nahouby, ale když jsou to naše, české baterky, tak je budeme uctívat i navzdory faktu, že jde o mizernou technologii. Konstruktér nám předkládá toliko teoretické technické údaje, protože vzhledem ke stadiu vývoje nic jiného v ruce nemá. Nejdůležitější parametry jako doba dobíjení do plné kapacity a způsob jízdy nutný pro dosažení maximálního dojezdu záměrně chybí aby nevyšlo najevo jak nepraktický provoz na baterie v reálném životě je. Jestli tenhle nesmysl vyvíjí konstruktér za své, nemám námitek, ale pokud jde o dalšího lůzra přisátého na dotační cecík, co utrácí krvavé peníze daňových poplatníků za své pochybné ekologické snění, pak mám sto chutí mu tu jeho tříkolku omlátit o hlavu.
+13 -2
9.4.2017 Článek Tosha: Jasně, v poho, já se to snažil formulovat co nejvíc obecně, to určitě nebyla konkrétní výtka proti tomu co bylo ve tvém komentáři (snad nevadí tykání :)). Se zdejší redakcí mám své zkušenosti, dalo by se říct, že jsem si tu dvakrát vyzkoušel jaké je to "být na koberečku" za své názory. Vždy jsem tvrdil, že si velmi vážím práce a invence pana majitele a nemám nejmenší zájem jakkoli tomuto portálu škodit. Pokud je zdejší redakce v právu, rád se postavím na její obhajobu. Jenže těžko obhajovat někoho, kdo si ze specializovaného serveru dělá hlásnou troubu agendy estabilishmentu. Je to smutné a nedůstojné prestiže, kterou si tento portál za léta pracně vybudoval.
8.4.2017 Článek Článek je technicky velmi zajímavý, za sebe musím ocenit autorovu odvahu přijít na světlo boží se suchopárnou teorií, která je sice nudná, ale pro pochopení problematiky nezbytná. V nedostatku informací je totiž tragédie dnešní doby. Čím míň toho spotřebitelé vědí, tím jednodušší je dělat si z nich dojné krávy a prodat jim kdejaký leštěný prd.

Tosha752: Rozhořčení nad současným stavem věcí velmi dobře chápu, na druhou stranu bych byl opatrný s vynášením soudů vůči komukoliv. Tlaky různých lobbystických organizací mohou být velmi silné a ne každý člověk má nervy a žaludek na souboj s hydrou estabilishmentu. Provozovat takovýto portál o motorkách znamená tanec mezi vejci v podobě lobby marketingových oddělení samotných výrobců motorek a příslušenství (rozhodují o objemu zadané reklamy) na straně jedné a schopností přitáhnout čtenáře atraktivitou článků na straně druhé. Požadovat od majitele portálu aby lobboval ve prospěch zájmu čtenářů, ze kterých nemá žádný velký prospěch (zpoplatněný je tuším pouze částečně bazar) zavání pokrytectvím. Pokud by sáhnul k masivnějšímu zpoplatnění, nejspíš by mohl jen sledovat pomalou a bolestivou smrt svého dítka. Když bude spoléhat pouze na příjmy z reklam, nemůže si dovolit příliš inzerenty naštvat a musí překousnout i zveřejňování PR, které je mu proti srsti. Tohle je možné do jisté míry ovlivnit tlakem zezdola, z diskuzí, když dají čtenáři slušně a jasně najevo co je ještě akceptovatelné a co ne. Je to smutné, ale za vším je třeba vidět peníze. Pokud by se čtenáři dokázali spojit a portál případně podržet i finančně, pak by mohli požadovat, aby se jejich zájmů veřejně zastával. Na to ale musí být vůle na obou stranách, nikoho nelze nutit aby dělal něco proti svému přesvědčení. Mluvit o svobodě je snadné, skutečně za ni bojovat je věc druhá. Osobně bych podobný projekt určitě podpořil.
+1 
1.4.2017 Článek abbany: Váš názor tu sdílel i jistý pan redaktor Poduška, jehož jsem tu veřejně několikrát usvědčil ze lží. Jsem zvědav, zda budete schopen dosáhnout vyšší úrovně.

TOPlist