renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

7.5.2018 Článek Co k tomu dodat. Číst něco od člověka co jde do něčeho poprvé a ono ho to neskutečně chytne a baví je prostě bomba. Takhle se vyrábí prvotřídní závisláci. K ploché dráze mám velký respekt a před tímhle mi nezbývá než smeknout. Bravo!
+4 
30.4.2018 Článek Hm, to zní vážně skvěle. Zvlášť pro takového majitele, co si do stánku strčí svůj fungl nový článek a namísto něj si vytáhne sice plně nabitý, ale řekněme již pět let starý se 40% původní kapacity. K tomu svému se pak samozřejmě nedostane, protože jej "vyfasuje" někdo jiný. To se skutečně vyplatí. Ze všeho nejvíc mě na městské elektromobilitě fascinují idioti, kteří tvrdí, že tyhle vozítka nemají žádné lokální emise. To je lež jako věž. Tihle nedoukové zjevně neslyšeli o tom, že největším problémem ve městech je polétavý prach, který je v dopravě produkován zejména třením brzdového obložení a odvalováním pneumatik po podkladu. Těmito mechanismy jsou vybavena jak ošklivá konvenční vozidla se spalovacím motorem, tak úžasně zelená vozítka na baterky. Emise škodlivin lze nejlépe snížit optimalizací dopravního proudu - např. tzv. zelenou vlnou na semaforech. Různé retardéry, zúžení a další danajské dary ekoteroristů jen zhoršují životní prostředí všem.
+2 
24.3.2018 Článek Můžu vědět co se míní tou frází na závěr: "vývoj běží na plné obrátky"? Klasické akumulátory jsou pořád stejně impotentní jako před x roky. Stále se pomalu dobíjí a mají směšnou kapacitu. Kromě podobných zábav, kde se na výdrž nehraje jsou úplně k ničemu. A docela by mě zajímalo, z čeho se bez připravované krádeže českého lithia mají jako vyrábět...
+1 -3
17.3.2018 Článek Opravdu pěkný článek a velký kompliment firmě Brembo, která je zatím ještě stále italská. Jejich výrobky brzdí jak moji motorku, tak auto a prozatím na ně mám jen slova chvály byť si musím vystačit s "obyčejnou" ocelí a karbon keramické směsi jsou pro mě sci-fi.
14.3.2018 Článek Ve slepých cestách vývoje již bylo za dobu trvání lidské civilizace utopeno obrovské množství zdrojů. Vzhledem k tomu, že H-D je v dojení svých zákazníků dlouhodobě velmi úspěšný, investice to jistě nebyla malá. Jinak máme před sebou další manipulativní PR článek hovořící o vybájených preferencích zákazníků bez jakéhokoli relevantního důkazu v podobě věrohodné statistiky.
7.3.2018 Článek Takovýhle článek číst je lahůdka. Teorie je sice nudná, ale potřebná. Se slzou v oku jsem si vybavil uvařené šestipístky TOKICO a mačkání prstů na heftu než u Suzuki po 14 letech výroby pochopili, že jejich vlajková loď kromě zrychlování musí umět i zastavit.
+1 
20.2.2018 Článek La meccanica delle emozioni holt v Itálii platí i pro dvě kola.
8.2.2018 Článek Tom-K: Milý příteli, Vy neumíte česky? Nebo jste dislektik? Nikdy by mne nenapadlo, že slovo "samozvaný" bude potřebovat vysvětlení svého významu. Nuže pro Vaši informaci: je to člověk, který sám sebe označuje určitým titulem, zde myšleno titulem génia. Nedovedu si totiž představit, že by kdokoli soudný označil géniem mizerného obchodníka, který se mu snaží vnutit výrobek horších užitných vlastností než je ten, který již dotyčný vlastní.
6.2.2018 Článek Technologická impotence amerických vnucovačů elektromobility bude v nejbližší době již do nebe volající. Elon Musk se totiž rozhodl svůj druhořadý výrobek vystřelit do kosmu. Samozvaný génius asi doufá, že mimozemšťani budou mít pro jeho vize větší pochopení než hloupí lidé, kteří upřednostňují vozidla na fosilní paliva.
-2
6.2.2018 Článek Simitom: Ty blížící se bezemisní zóny jsou nějaký reálný projekt, nebo pouze Váš vlhký sen? Nízkoemisní zóny společně s parkovacími zónami v centrech měst jsou dost na štíru s Ústavou. Ovšem to by žalobu proti takovýmto krádežím veřejného prostoru nesmělo jako v Praze podpořit nějakých 39 lidí z 1,3 milionů obyvatel, že? V Brně tuhle prasárničku pro jistotu protlačili v pátek 22. prosince, jelikož odpor lidí je naštěstí, narozdíl od stověžaté matičky měst, značný.
30.1.2018 Článek Každému co jeho jest. Pokud mi výrobce při objednávce motocyklu dá na výběr zda chci manuální či automatické řazení, ABS či klasické brzdy, Kontrolu trakce a eplyn či obyčejné plynové lanko, nemám s podobnými snahami nejmenší problém. Ovšem pokud mi výrobce či byrokratický regulátor VNUCUJE kterékoli řešení protože "on ví všechno nejlíp", pak nechť si veškeré podobné vynálezy vetkne laskavě za klobouk. Já jsem zákazník, já za danou věc hodlám utratit své těžce vydělané a zdaněné peníze, takže nevidím jediný smysluplný důvod k tomu, aby mi do toho KDOKOLI kecal.
+3 
17.1.2018 Článek Opět se nám tu redakce snaží obhájit neobhajitelné? Benzinová motorka poráží nejmodernější elektrický zázrak o délku zaoceánského parníku, ale protože je to mejd in Jůesej, tak je to nejlepší na světě? Celou dobu si tady z těch pitomců dělám srandu, že jak to má jet rychleji než osmdesátkou, papírový dojezd se zkracuje o desítky procent a oni se tím ještě chlubí. Redakce má své čtenáře zjevně za nesvéprávná individua, která nemají mentální kapacitu ani pro matematiku v rozsahu učiva základní školy. Jestli ti šmejdi zpoza oceánu dostanou byť jen gram českého lithia za cenu nižší než tržní, pak budu velmi rád přihlížet, jak jejich těžební technika začne trpět různými druhy selhání a nepředvídatelnými poruchami. Čas od času nám tu vyletí do povětří muničák, taková fabrika na baterky by uměla vykouzlit taky pěkný ohňostroj.
+1 
3.1.2018 Článek Další hračka pro mejnstrýmově konformní metrosexuálky? Docela by mě zajímalo, jak autor využil na červené na semaforu tu jeho "výhodu cyklostezky", když na drtivé většině křižovatek signalizuje semafor pro všechny pruhy ve stejném směru jízdy stejný signál - v tomto případě stůj. Nebo si to mám vykládat jako oficiální návod k porušování dopravních předpisů jenom proto, že cyklistika je estabilishmentem bezdůvodně protěžovaný sport a podobné excesy nejsou záměrně postihovány? Fascinuje mě, kolik textu dokázal autor vyplodit na téma designu a jízdy po městě, aby to nejdůležitější, reálné možnosti dojezdu při různých stylech jízdy odbyl lakonickým prohlášením, že po jeho jízdě se vybila jen čtvrtina kapacity baterie. A abychom neřekli, doplnil to oficiálními údaji výrobce z technické specifikace. S tímto přístupem by mě už snad ani neudivilo, kdyby se zdejšími redaktory stali členové nechvalně proslulé organizace Auto*mat.
26.11.2017 Článek Soudruzi, to vám povídám, ne abyste s tím jezdili rychleji než osmdesátkou. To by se nám potom o hodně zkrátil dojezd oproti papírovým hodnotám a ti s benzínem by se nám zase smáli. Víte vůbec jak těžký je vymýšlet elektrický PR, aby nám ho aspoň někdo věřil?
20.10.2017 Článek Na dnešní době je úžasné, že čím dál víc technických analfabetů navrhuje věci, se kterými nemají žádné zkušenosti. Pak jim totiž unikají detaily jako třeba ten, že každý gram helmy na hlavě navíc je při delší jízdě sakra znát a 1780 g je už pořádná nálož. Jestli se něčeho na jakékoli technicky náročnější silnici opravdu děsím, pak je to "pilot", který místo řízení kecá s někým na telefonu nebo poslouchá muziku namísto toho, aby vnímal motorku pod sebou. Podobných "umělců" jsou plné hřbitovy a jak je vidět, ani velké množství křížků u silnic nestačí na to, aby se plně věnovali řízení. Ta dotyková ploška na helmě bude taky zajímavý vynález. Když vezmu v potaz, že mám kolikrát problém s ovládáním ventilace, už chci vidět, tak budu schopný si hrát s tímhle. Ale pro dnešní wannabie bikegeeks hezká hračka, to jo...
+4 

TOPlist