renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

12.9.2018 Článek Mig_35: Mohu vědět z jakého důvodu si musíte na trase Praha - Brno vézt zadnici zrovna v autonomním vozidle? Já jen že Vámi popisované činnosti lze ve vlaku se stejnou úrovní komfortu provozovat též... Nebo jen potřebujete být za každou cenu zajímavý tím, že vlastníte cool hračku - autopilota? Pokud jsou Vám dopravní prostředky jako auto či motorka bytostně odporné, není nic snazšího, než je nepoužívat. Alternativ je k dispozici dostatek.
-2
6.9.2018 Článek Kdepak H-D a pokrok... To je u téhle fabriky léta letoucí sprosté slovo. Když měli vyvinout vodou chlazený DOHC motor, muselo to za někonec udělat Porsche. Ani v tomto případě se to zjevně neobešlo bez akvizice know-how. Čím větší technologická impotence, tím hlasitější marketingový řev. Ostatně neuvedení žádných relevantních technických specifikací dokazuje jak moc svému novému produktu věří.
2.9.2018 Článek Musel jsem se upřímně smát když jsem viděl jak úzkostlivě se autoři článku vyhýbají jakýmkoli zmínkám o hodnotách dojezdu a možnostech dobíjení. Jen hodnocení zábavnosti které je stejně jako diskuze o designu velmi subjektivní. Jakže byla ta slavná věta z Pelíšků? Rozkaz zněl jasně...
16.8.2018 Článek Enel, není to náhodou ta italská státní společnost, co převzala do užívání v roce 1962 vodní elektrárnu na přehradě Vajont, aby jí tam o rok později spadla hora Toc a následná 250 metrů vysoká vlna zabila přes 2000 lidí z toho asi 500 dětí? Pokud je mi známo, italští motoristé musí dodnes v rámci daní z pohonných hmot platit i speciální přirážku kvůli této katastrofě. Jak je vidět, ekologie může jít klidně přes mrtvoly a provozovatelé spalovacích motorů to ještě rádi zaplatí.
15.8.2018 Článek Když už se redakce začala věnovat opisování PR materiálů amerických výrobců parodií na motocykly, měla by takovéto články následně označovat jako komerční reklamu jak je v civilizovaných periodikách zvykem. Hlava mi nebere proč někdo stráví tolik let budováním dobré pověsti, aby ji následně spláchnul do toalety šířením elektrické propagandy. Až tyhle pochybné firmy jako Zero či Tesla konečně zkrachují, osobně to oslavím otevřením nějaké velmi drahé lahve šampaňského.
+5 
18.7.2018 Článek Mě by jenom zajímalo, jestli jsou dnešní presstituti užitečnými idioty v pravém slova smyslu a tyto parodie na motocykl propagují zdarma. V opačném případě by bylo velmi zajímavé znát cenu za takovéto PR a také jeho zadavatele. V civilizovaných periodikách se takovéto články výrazně oddělují od ostatního obsahu, aby bylo jasné, že se jedná o komerční záležitost.
4.7.2018 Článek Mig_35: Ahááá, pán se snaží manipulovat. K jeho vlastní škodě ovšem dost mizerně. Doslova jsem tam uvedl, že očekávám spíš ukončení výroby než foukaného nástupce. Ale to by Vaše lordstvo muselo umět ČÍST! Nevidím důvod se obtěžovat Vám cokoli dohledávat. Seznam vlastních příspěvků máte přímo v profilu - dohledání je tedy záležitost několika kliknutí.
4.7.2018 Článek Mig_35: Mohu vědět, co znamená ta úžasná fráze o nepřenosnosti návyků z elektriky na benzín? Takhle to skoro vypadá, že Vaše levá noha je příliš božská (nebo líná) pracovat s řadičkou (o levé ruce nemluvě)? A neodpustím si malé rýpnutí na téma naší poslední diskuze pod jiným článkem. Po rozborce Vašeho argumentu o těžkém atmosférickém motoru na čumáku auta a vnitřním tření spalovacího motoru jsem se již jaksi nedočkal odpovědi... A co se týče dojezdu jízdního kola, uvedl jsem těch 30 kilometrů jakožto obecnou hodnotu kterou je více méně schopný ujet každý. Kdysi byly doby (studium na MZLU), kdy pro mě samotného nebyla denní porce přes 80 km problém.
3.7.2018 Článek Koukám, že v Práglu už se naučili asi nejprofláknutější slovo z brněnského Hantecu. Schválně, kdy tam dorazí i znalost šmirglu, když už si tam pořídili po letech trajf. Jen byli líní pro něj stavět troleje jako u nás a vyřešili to po kocourkovsku - do trajfu narvali baterky a troleje postavili jen tak dlouhé, aby se z nich stihla ta baterka jakž takž nabíjet. Každopádně je potřeba kvitovat alespoň fakt, že se tento portál po infantilní elektrické agitce konečně vrací k novinařině s jakous takous snahou o objektivitu. Akční rádius na úrovni bicyklu a dlouhá doba nabíjení staví všechny tyto stroje do role hraček pro zelené blázny trpící utkvělou představou, že tím zachrání matičku Gaiu. Tímto zdravím zoufalce Elona Muska, který nemá nejmenší zájem na krádeži (pardon, těžbě) českého lithia. Jeho poskok soudruh Janeček se tak snaží jej těžit alespoň z hlušiny když už australského bílého koně KSČM klepla prozatím přes prsty.
-2
2.6.2018 Článek pk14: Vím, četl jsem a moje odpověď je "Bez komentáře". Že má někdo problém s porozuměním psanému textu je jeho věc. Doslova jsem uvedl, že nemám nic proti přeplňovaným agregátům. Tohle je fakt jak v mateřské školce. Vzhledem k situaci ve které se Suzuki nachází je spíš pravděpodobnější ukončení výroby než přeplňování. Přímá konkurence v podobě ZZR1400 nic takového nepřinesla a H2 je kategorie sama pro sebe. Přiznávám, že trochu nechápu proč Kawasaki v už tak úzkém segmentu trhu má potřebu konkurovat sama sobě. Leda byl to byl pokus o náznak že ZZR1400 bude časem kvůli emisím končit a H2 ji má nahradit.
Mig_35: Samozřejmě nelze v ničem generalizovat. Každá koncepce má výhody/nevýhody a záleží na konkrétní aplikaci. Pokud se budeme bavit o autech, pak se snad shodneme na tom že porovnávat například atmosféru z Fordu Mustang s výtvory od Lamborghini či Ferrari je trochu offtopic. On už jen rozdíl litinový vs hliníkový blok motoru dělá divy. Váha samotná není problém pokud se s ní správně pracuje. Proto se ostatně opravdu ostré sporťáky staví většinou s motorem uprostřed. Stejný důvod je použití transaxle u motoru vpředu a pohonu zadních kol. Co se týče větších odporů, tření a podobných záležitostí, není mi známo, že by v tomto ohledu mělo přeplňování oproti atmosférickému sání jakoukoli výhodu. Ale když už u toho jsme, slyšel jste o tom, že ve Fiatu již nějaký čas používají Multiair? A že přeplňované motory míň žerou je výborný vtip. Ano, ale jen při jízdě styl důchodce, to je ostatně taky celý smysl downsizingového šílenství. Při jízdě na plný plyn na tom bývá atmosféra líp, ale jak už jsem řekl, u těchto věcí nelze jednoduše generalizovat. Nemluvě o faktu, že kupovat si vysoce výkonnou motorku/auto a řešit spotřebu může s prominutím jen vůl. Staré rčení říká nekupuj si opici, když nemáš na banány.
+1 
31.5.2018 Článek Mig_35 - heh, výšiny kam se atmosféra nepodívá - to je docela odvážné tvrzení na které odpovím otřepaným "objem ničím nenahradíš". Ani bych se moc nedivil tomu, kdyby z motoru Busy po odstranění všech ekokurvítek a osekání výkonu v nízkých a středních otáčkách ve prospěch výkonové špičky nebyl problém vydlabat výkon srovnatelný s vlajkovou lodí Kawasaki. Ta se ostatně vůbec netají tím, že nemá homologaci pro běžný provoz. Nic proti přeplňovaným motorům jako takovým. Jen nechápu, proč zatracovat atmosférické plnění jen proto, že u přeplňování vychází papírově nižší emise. Rozdíl ve funkci turbo/kompresor je mi samozřejmě znám, to hvízdání bylo myšleno v nadsázce. Docela mě zajímá, k čemu je normálnímu smrtelníkovi motorka s 270 koňmi, které bez elektronických berliček nelze rozumně řídit? Kromě dragrace mě žádné rozumné využití nenapadá. Ostatně si velmi dobře pamatuju na "pilota" s pražskou RZ na okruhových dnech na SPZ v Mostě, který nejprve potřeboval dělat brajgl v paddocku s tím, že on je pan NĚKDO, aby to pak ve třetí nebo čtvrté rundě zahodil do kačeru i přes pečující ruku elektroniky na jeho rameni.
+1 
31.5.2018 Článek Jsem psychopat a jsem na to hrdý. Jen mi holt pod prdelí nehvízdá turbína, ale "nudně" pobrukuje velkoobjemová atmosféra. Výkon je plus mínus stejný, v točivém momentu má Busa navrch. Palivové mapy mám taky, ale za celých víc jak 50 kkm nebyl důvod přepínat z výchozího Ačka. Asi to bude tím oldschool lankovým vedením plynu, které se narozdíl od elektronických hraček dá seřídit obyčejným šroubovákem. Jo a palubní přístroje na mě nemají potřebu blikat, když si dovolím požadovat od motoru plný výkon. Ten pocit, že je Suzuki ekoterorizmus u výfuku je k nezaplacení. Teď už se jen modlit aby v Hamamatsu postavili důstojnou třetí generaci, jinak bych musel časem přejít na ZZR1400.
+4 -2
24.5.2018 Článek Jediná smysluplná věc, která mě k takto impotentnímu produktu napadá je ta, že BMW u mě definitivně skončilo na blacklistu a nedostane ode mě ani korunu. Ekoteroristy nehodlám podporovat ani koupí jejich benzínových povozů z jejichž zisků tyhle nesmysly vyrábí.
+1 -4
23.5.2018 Článek To IvanDvoutakťák: Já se nečertím, jen konstatuju fakta. Pokud jde o mesiáše v EU či kdekoli jinde, zůstávám naprosto klidný, jsou totiž stejně jako já smrtelní. A s mírnější formou v podobě defenestrace má minimálně český národ letité zkušenosti. Jestli mě něco dokáže opravdu vytočit, jsou to především zbabělci ve vlastních řadách, kteří postupnou ztrátu svobody a osobní odpovědnosti obhajují a podporují.
+3 
23.5.2018 Článek Aneb další systém vyrábějící impotentní operátory motorových vozidel, jelikož má za následek uvažování ve stylu: "Proč já se budu snažit číst silnici, předvídat a pilovat své řidičské umění, když stačí být idiotem a ve všem spoléhat na počítač?". Ovšem logické uvažování od lidí s mesiášským komplexem očekávat nelze, nejsou ho totiž ve své zaslepenosti při páchání všeobecného dobra schopni. Tento přístup je cestou do horoucích pekel jelikož naprosto popírá darwinův evoluční princip: "Chováš se jako blbec, dostaneš od života lekci. Nepoučíš se? No problemo, příště to bude bolet víc.". Učebnicový příklad výchovy nezodpovědných lemplů.
+5 -1

TOPlist