renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

8.1.2019 Článek Já zírám, odvážlivci z redakce bulvárního probruselského plátku jsou schopni konečně přiznat, že to na baterky nic neujede a modla některých technických analfabetů v podobě elektromotorů v nábojích kol má i své podstatné nevýhody? Á propos, už jste šli do sebe a v rámci novoročního předsevzetí začali dobrovolně ZE SVÉHO přispívat na vývoj baterií?
+1 -2
3.1.2019 Článek Jak vykřičet do světa, že mám naditou prkenici, ale v hlavě mi to duní prázdnotou? Koupím si hračku podobného ražení a ještě se s ní budu chlubit.
13.12.2018 Článek A nedáte si říct a nedáte. Ostatně co by člověk chtěl od propagandistického probruselského plátku, že? Reálné doby nabíjení v neurčitých vyjádřeních typu "než si udělám pár fotek" aby nebylo možno použít matematiku a bateriové technologii se okamžitě vysmát, že? Člověk musí být nadšenec do elektromobility? A kolikpak vám soudruzi za to nadšenectví platí? Když dostanete motorky k testování zdarma, to se to nadšenectví buduje snadno, že? Mě jakožto daňového poplatníka neskutečně sejří že každou korunou utracenou v daních z paliv musím subvencovat podobné nesmysly. Opravdu jsem si nevšiml, že by ČEZ nějak dotoval vývoj spalovacích motorů, vy ano? Opravdu nechápu, proč by podobné nesmysly měly mít privilegia v podobě vjezdů do měst a grátis parkování. Technologie, která si není schopna vydělat sama na sebe patří na smetiště dějin. Docela by mě zajímalo, zda redakce svoje nadšenectví ventiluje i jinak než oslavnými články - třebas dobrovolnými příspěvky z každé výplaty na vývoj baterií.
+2 -1
10.12.2018 Článek Tak jsme si s účastí přečetli brek redakce nad tím jak nevděční čtenáři hejtují jejich články. Docela by mě zajímalo, co si mám pod tímhle přiblblým anglicizmem představit. Nazývat konstruktivní kritiku hejtem může leda pubertální uživatel Fejsbůčku. Protože když už člověk redakci upozorní na konkrétní nedostatky, které její výtvory mají, tak se žádné rozumné reakce nedočká - v poslední době už se to jen přechází mlčením... Stavět se předem do role oběti a nasazovat čtenářům psí hlavu je jednou z nejstarších manipulačních technik. Zkuste se propříště raději zamyslet nad tím, jestli ta kritika náhodou není oprávněná a nedělat ze sebe ublížené chudáčky.
+4 -4
3.12.2018 Článek IvanDvoutakťák: OK, jak to souvisí s tématem? Rituál nemusí být dán pouze tradicí, ale může to být cokoliv, co si právě vymyslím. Mě prostě ve chvíli psaní přišla cool ta dýka. Jestli to měl být pokus mě nějak zesměšnit a přitom nereagovat na mnou popsané teze, pak byl docela trapný. P. S. Katanu si kvůli tomu fakt kupovat nehodlám. Ani k Vánocům, ale díky za tip.
3.12.2018 Článek alesmoto: Se zauvažováním nemám problém, dokonce mě to baví. Mohu vědět kterým směrem mám svou pozornost upnout?
IvanDvoutakťák: V pohodě, já jsem se snažil poukázat na princip.
S čínskými partnery sem tam pracovně do kontaktu přijdu a rozhodně jsem nikdy nenarazil na žádné "rudé nebezpečí". Jsou to úplně normální lidi jako kdokoli jiný. Mě by jen zajímalo za co si tu v Evropě budeme za pár let ty čínské či japonské motorky kupovat. Už teď drží celá EU pohromadě jen díky QE. Když outsourcujeme veškeré know-how, co potom budeme zbytku světa prodávat abychom si na jejich zboží vydělali? Pokud teda nespácháme dřív rituální sebevraždu dýkou emisních regulací.
3.12.2018 Článek Po přečtení článku se mi vybavují slova nedávno zesnulého Sergia Marchionneho: číňani nás (Fiat) dřív či později koupí. Není otázka jestli, ale kdy. Ta slova pronesl v době, kdy u něj páni z Asie byli s nabídkou, kterou bylo (prozatím) možné odmítnout. Objevily se spekulace, že v takovém případě by z FCA byly vyčleněny značky Maserati a Alfa Romeo jež jakožto rodinné stříbro musí za všech okolností zůstat v italských rukou. Takový plán je ale dle mého názoru naprosto mimo mísu, protože ani jedna z těchto značek nemá bez zázemí koncernu FCA šanci na přežití. Pro Čínu nejde o nic jiného než o nákup letitého evropského know-how, které prodáváme za babku, zatímco pod kuratelou Bruselu míříme k bankrotu (budujeme světlé zítřky). Pitomci co tu kvákají cosi o čínském komunismu mají buď IQ na hranici imbecility nebo jde o užitečné idioty. Ideologie tu vždycky byla jen proto, aby hlupákům vysvětlila, proč se mají nechat okrádat.
+1 -1
24.11.2018 Článek tomasd.: Já fěděla, já mít už druhou Alfu doma. Horní ramena jsem měnil v létě a spodní mě čekají v dohledné době. Silentbloky ještě jakž takž, ale vůle v kulových čepech mají obě.
24.11.2018 Článek Parádní článek o zajímavé technice. Lidská zvídavost je motor pokroku. Přesto si ale se závěrem dovolím nesouhlasit. Sám autor přiznává, že tohle technické řešení je poměrně složité a velmi choulostivé na správné nastavení. Navíc se ten podvozek musel detailně ladit pro každý závod zvlášť. Otázka je, jak se tahle koncepce chová v případě výraznějšího opotřebení čepů (zdravím Alfisti kteří rádi mění ramena lichoběžníkové nápravy kvůli jejich vyběhání). Skoro mi to připomíná osud Wankelova motoru. V době svého vzniku to byla naprostá bomba, do které se spousta výrobců zamilovala. Přesto kvůli němu japonská Suzuki málem zkrachovala a poslední hřebíček do jeho rakve byly emisní limity, protože to vždycky byla trochu olejnička. Zralost jakékoli technologie nejlépe ukáže až čas. Proto dodnes jezdíme na teleskopicích vidlicích s motory jejichž písty v každé úvrati musí zastavit a zase akcelerovat.
18.11.2018 Článek Bože to je ale hromada žvástů. Motorkáři.cz se stal definitivně propagandistickým probruselským pamfletem. Žádná konkrétní čísla, protože doba dojezdu a dobíjení je stále v řádech, které jsou neslučitelné z běžným využitím. Tohle si může koupit jen člověk bez zbytků zdravého rozumu anebo presstitut z redakce tohoto periodika. Hlavně tam narvat hodně obrázků a ohromit čtenáře blbostma aby se neptal na fakta, že? Když už ze sebe děláte takto veřejně blbce, snad vás za to alespoň dobře platí, protože dělat to zadarmo může opravdu jen ...
+1 -2
10.11.2018 Článek Další naprosto zbytečný prototyp jehož technické parametry jej již v době představení odsouvají na smetiště dějin. Redaktor raději ani nezkoušel uvést dobu dobíjení do plného stavu, jelikož i těch 13 hodin je dostatečně šílených na to, aby si tuhle hračku kdokoli při smyslech koupil. Ke cti fabriky tak snad může být jedině to, že vývoj platí ze svého a nedojí daňové soustrastníky jako se tomu velmi často děje v EU. Mimochodem pevně věřím, že potom, co Evropský parlament schválil další zpřísnění flotilových emisí pro automobilky se všichni na jaře vydáme k volbám a ty darmožrouty z jejich lavic vypráskáme svinským krokem. Je to poněkud levnější a humánnější nežli kalašnikov.
+2 
25.10.2018 Článek Hm, dobrý důvod koupit na víkend lahvinku dražšího vína a s chutí oslavit tuto vynikající zprávu! Vážení dinosauři, děkuji Vám za obět Vašich těl, díky kterým se můžu smát od ucha k uchu při jízdě se čtyřtaktním čtyřválcovým spalovacím motorem.
+1 -1
8.10.2018 Článek Suzuki mám strašně rád za její oldschool přístup k věci. Nikdy se nepotřebovala honit za marketingovými nesmysly, ale radši stavěla stroje, na které mohli být jejich majitelé právem hrdí. Ostatně i proto jsem se rozhodl ji podpořit koupí nové motorky přímo od dealera. Už tehdy (2015) mi bylo jasné, že nad ní visí damoklův meč v podobě ústupu ze slávy a přísnějších emisních předpisů. Ve skrytu duše tiše doufám, že to fabrika nevzdá a nenechá jednu z legend své stáje tiše zemřít. I kdyby se tak ale stalo, pánům v Hamamatsu chci vzkázat jediné: DÍKY!
+3 
6.10.2018 Článek Kvůli článkům jako je tento snad začnu nosit klobouk. S největším potěšením bych totiž jeho smeknutím chtěl vyjádřit svou hlubokou úctu všem, kteří se na vzniku těchto řádků podíleli.
6.10.2018 Článek Po pročtení článku mi vytanulo na mysli jediné slovo: hračky. Za nic jiného to totiž nelze považovat. Pokud bych se chtěl živit jakožto motoristický novinář, musel bych se za takovýto článek hanbou propadnout do nejposlednější úrovně pekelné. Minimum relevantních technických údajů, aby nedejbože na první pohled nebylo vidět jak impotentní tahle technologie je. Dojezd až 250 km, ale za frází kochačka po lesích se ukrývá jízda ustálenou rychlostí 70 - 80 km/h po rovině. Já se snad začnu modlit k Hypermariu Graghi aby konečně splnil svoje sliby a přestal tiskout nové Evropánky. Kompletní krach ničím nekryté evropské měny a následný pád Bruselských byrokratů na dlažbu tyto nesmyslné projekty pošle kam patří - na smetiště dějin.
+1 

TOPlist