renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Petřičák

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Brno-Líšeň
Lokalita: Brno-město Ji...
Komentářů: 12x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 2430x
Body komentářů: 184 / 7
ID uživatele: 73682
Registrace: 8.7.2008

Adresa profilu:http://petricak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 523 záznamů

7.3.2019 Článek Jak může někdo, kdo se živil výrobou sportovních motorek, narvat elektromotor do náboje zadního kola, to mi hlava opravdu nebere. Erik Buell buďto zešílel, anebo mu někdo z jeho kvalifikovanějších spolupracovníků zapomněl vysvětlit pojem neodpružená hmota. O vlastnostech baterií samozřejmě opět ani slovo. Společně s generálním ředitelem BMW motorrad čekáme na zázrak v horizontu dvou let.
+2 -1
7.3.2019 Článek No to jsou mi věci. Auta i motorky jsou plné hen té "chytré" elektroniky, která má nebezpečné situace řešit za řidiče a ejhle, ono se nám bourá pořád víc a víc... Jak je to jen možné? Myslet při řízení musí být neskutečně složitá a bolestivá činnost, když se najde tak málo jedinců, kteří jsou ochotni se jí v rámci zachování vlastního zdraví a života věnovat. Vždyť je přeci tak cool spoléhat na to, že mám ABS, kontrolu trakce, protikolizní systém, nebo jen jednoduše "jedu po hlavní a ti druzí mě musí vidět".
-1
21.2.2019 Článek Co na to říct. Suzuki je tradicionalistická značka, která si na nějaká zbytečná gesta a velkohubý marketing nikdy nepotrpěla. Minimálně u mě si tím získala loajálního platícího zákazníka (2x nový motocykl z oficiální dealerské sítě). Nedělám si iluze o tom, že pro fabriku je to kapka v moři, ale jak jinak dát najevo svou spokojenost, než investováním vlastních, tvrdě vydělaných a krvavě zdaněných peněz. Skoro to vypadá, že Suzuki má prostě jen smůlu s načasováním. Když představila studii B-Kinga, celý svět jí doslova prosil, aby jej začala vyrábět. A když to nakonec udělala, nikdo si jej nekoupil. Možná, že dnes by se prodával lépe, těžko říct. Faktem zůstává, že by do něj dnes už neměla motor. Nad agregátem z Hayabusy, stejně jako nad kdysi hrdou vlajkovou lodí značky, se zavřely vody nesmyslných emisních regulací. Osobně si myslím, že cpát do naháče superbikový motor je mimo mísu. Přebytek točivého momentu z velkého objemu se k běžnému ježdění hodí podstatně víc než vysoký výkon před omezovačem. Ale proti gustu žádný dišputát.
26.1.2019 Článek CZ175_1967: Já si rozhodně nemyslím, že by délka Vašeho příspěvku byla nadměrná a těší mě, že se najde někdo, kdo umí přemýšlet nad tím, co říká. Samozřejmě mi je znám rozdíl mezi slovy všichni a většina. Ono se v praxi při prosazování nepopulárních opatření dost často uplatňuje následující taktika: té většině se vnutí něco, co s reptáním nějak přijme a těm ostatním, kteří se tomu zuby nehty bránili se prostě řekne něco ve smyslu: většině to vyhovuje a vy se přizpůsobte. Neříkám, že tomu tak v tomto případě bude, ale vzhledem k tomu, že se tento scénář v minulosti již mnohokrát osvědčil, není důvod se domnívat, že by nemohl nastat. Toto jsem ve svém příspěvku nezmínil a rovnou položil mezi slova většina a všichni rovnítko, což byla chyba. I já sám se snažím ctít svobodu projevu a volby. Ano, máte pravdu v tom, že při střetu se zelenými bolševiky vidím rudě. O to víc úsilí mě stojí snaha s nimi bojovat férovými prostředky a pracovat s racionálními argumenty. Ono by se panu řediteli taky houby stalo, kdyby byl konkrétnější a uvedl proč se domnívá, že za dva roky udělají baterie takový pokrok.
+3 -2
26.1.2019 Článek IvanDvoutakťák: Tak jasně, ale srandu si z nich dělat můžu.
Farage: Nic proti představitelům psychiatrie, když už máte potřebu mě k nim posílat, zajisté byste měl být schopen také uvést, z jakého důvodu se mají mou osobou zabývat. Děkuji.
26.1.2019 Článek Soudruh Markus Schramm je demagog a zdatný manipulátor. Nemá v ruce žádný důkaz, že baterie v roce 2021 nabídnou výrazně větší kapacitu a zrychlení dobíjení než nyní. Stejně tak nechápu, kde bere tu drzost tvrdit, že 200 km elektrického dojezdu musí stačit všem. Pokud jemu osobně takové hračky stačí, prosím, ale zákazníkům nic takového vnucovat NEBUDE! Na mém soukromém blacklistu je značka BMW poměrně dlouho a na základě tohoto přístupu tam ještě dlouho zůstane. Své finance rád svěřím rozuměji smýšlející konkurenci.
+4 -12
24.1.2019 Článek Zbabělý VolksWagen, který si před americkými úřady nas... do gatí a dobrovolně se nechal oškubat, aniž by se čímkoli provinil, zjevně hodlá spáchat ekonomickou sebevraždu. Aby si přitom nepřipadal hloupě, naordinoval ji i všem dceřinkám. Pro mě jen další důkaz toho, že podporovat německý automobilový průmysl vlastními penězi nemá smysl. Čím míň se budou kupovat jejich spalováky, tím míň bude na vývoj vysavačů na kolečkách. Easy. Byl jsem zvědavý, jak dlouho vydrží redakce s elektrickou trakcí neotravovat, dlouho jí to nevydrželo. K její cti je ovšem třeba uvést, že si tentokrát odpustila svůj obvyklý oslavný zelený tón...
-1
22.1.2019 Článek Mikojan-Gurevič 35: Milý příteli, ať už si o mě myslíte co chcete, já jsem narozdíl od Vás zvyklý myslet vlastní hlavou a ověřovat si teoretické poznatky v praxi. Místo elektronických hraček mám mnohem raději poctivé "železo" v podobě dobře zkonstruovaného a vyladěného podvozku, který je bohatě dimenzován vzhledem k dosazenému motoru. Pokud se bavíme o autech, vždy mě dokáže pobavit, když moje osm let stará Alfa Romeo 159 dokáže na technické trati spolehlivě zpráskat i mnohem silnější vozy. A to ji prosím provází všechno, jen ne dobrá pověst. Vysmívají se jí kolikrát i sami Alfisti, že je to těžká kráva. Zajímavé je, že v době představení ta těžká kráva porazila v losím testu i etalon jízdních vlastností - BMW 3. A to je to prosím jen prachobyčejný rozpočtový předohrab s otevřeným diferenciálem. Vrcholem elektronické výbavy je ESP s kontrolou trakce co umí jen sebrat výkon motoru, když přední kolečka prohrábnou. Taky je to ostatně první věc, co po nastoupení pokaždé vypínám.
21.1.2019 Článek Osobně bych byl poněkud opatrný co se týče hodnocení jezdeckých schopností jiných lidí. Přeceňování vlastních schopností je jev běžný, ale velmi podobné je to i s jejich podceňováním. Nemám problém prohlásit někoho za blbce, pokud mám po ruce jasný důkaz, že tomu tak je. V opačném případě je lepší zůstat potichu. Může se totiž ukázat, že pravdu měla protistrana. Dnešní elektronika je vyspělá, ale to neznamená, že nedělá chyby. Je to jen hromada softwaru a hardwaru fungující v mezích fyzikálních zákonů. Kdyby byli dnešní elektroničtí pomocníci opravdu bezchybní, živý řidič by již nebyl potřebný. Namísto toho pomalu prosakují zprávy, že vývoj samořídících systémů vozidel je jedna velká bublina a nikdo nemá v ruce nic, co by se člověku dokázalo alespoň vyrovnat, natož jej předčit. Btw., já mám v autě pořád klasický fofrklacek a nedám na něj dopustit. Pokud řidič není s prominutím vůl co neví, jak se mechanická převodovka správně používá, a při vývoji nedošlo ke konstrukční vadě, jedná se o jednoduchou a tím pádem i velmi spolehlivou komponentu, která ke svému životu vyžaduje jen občasnou (cca 1x za 200kkm) výměnu předepsaného oleje. Neříkám, že automaty nejsou spolehlivé, ale jsou násobně složitější a pravděpodobnost drahé závady je podstatně vyšší.
+1 
20.1.2019 Článek mmp: Díky, přesně něco takového jsem očekával, urban legends jsou sfiňa.
vilemx: Obávám se, že tak daleko vývoj různých senzorů hned tak nedospěje z jednoho prostého důvodu. Ty elektronické hračky fungují na sobě navzájem více méně nezávisle, kdežto řidič má tu obrovskou výhodu, že před sebe vidí a dokáže reagovat v předstihu. ABS či kontrola trakce reagují vždy až na nastalou situaci. Jinými slovy čím zkušenější a předvídavější řidič, tím menší potřeba elektronických berliček a častější vznik situací, kde zmatená elektronika působí kontraproduktivně.
20.1.2019 Článek Ono to z mého příspěvku přímo nevyplynulo, ale povinné nevypínatelné ABS považuju za prasárnu nejhrubšího zrna. Stejně tak mi přijde absurdní poslouchat brekot estabilishmentu že léčba jeho oveček je drahá, když vidím, kolik zdrojů dokáže vyhodit oknem za naprosté hlouposti. S tou rakouskou policií jsem nic takového neslyšel, je možno k tomu veřejně získat více informací (klidně v němčině či angličtině)? Minimálně na území našeho Absurdistánu praktikuji přístup páně D-FENSe: s policií se slušný člověk nebaví, pokud se představitelům zákona cokoli nepozdává, od projednání tu máme správní řízení.
19.1.2019 Článek Pěkné shrnutí o motorce, která mi už víc než deset let dělá společnost, protože jednoduše nestárne. I po těch dvaceti letech pořád dává smysl taková, jaká je. I když se úplně neubránila době elektronické a musela překousnout ABS a volby jízdních režimů, pořád je to stará škola. Že není využitelná v dnešním provozu je naprostá hloupost. Podvozek si s trochou sebezapření nechá líbit i šotolinu v podobě uválcovaného skalnatého podloží (zdravím do Černé Hory a sousední Bosny). A že se její výkony neslučují s legálními silničními rychlostmi je fakt, který byl platný už v době jejího vstupu na trh. Jen si holt před dvaceti lety motorkáři nenadělali do kalhot z každého pozdravu od přehnaně motivovaného úředníka a i policie se neměla potřebu věnovat pouze výběru silničního mýta.
19.1.2019 Článek Je zajímavé, že při výběru nového vozu jsou možnosti konfigurace příplatkové výbavy téměř neomezené. Bohužel, u motorek toto není nijak výrazně rozšířeno. Představa, že můžu otevřít konfigurátor se základním modelem a v něm si například naklikám jestli chci brzdy obyčejné ocelové bez ABS, s vypínatelným ABS, nebo řekněme u ryzích superbiků karbon-keramické je alespoň pro mě docela lákavá. Napadají mě třeba i různé typy tlumičů od vícero dodavatelů, pro elektronické hračičky třebas i ty řízené. Bohužel si taky uvědomuju, že různé typové schvalovačky zvlášť v dnešní době přeregulované, úřednické, v pořadí čtvrté evropské říše nic takového nejspíš v rozumných nákladech neumožňují. Estabilishment mi nemá co kecat do toho, jak nakládám se svým majetkem, vlastním životem, či zdravím. Pokud úředník nehodlá respektovat moji svobodu, pak já nehodlám platit ze svých daní jeho výplatu.
+1 
19.1.2019 Článek Pěkný článek o technologii, která má potenciál být v reálném provozu opravdu užitečná. A že má pomalejší komerční nástup bych zas až tolik neřešil. Tříbodové bezpečnostní pásy se taky nazačaly v autech montovat přes noc, přestože představovaly značný pokrok a nešlo o nic extrémně drahého.
10.1.2019 Článek Všem zdejším diskutujícím, kteří navrhují bany a různé druhy omezování uživatelů bych velmi řád připomněl, že v ČR platí ještě stále Ústava, dle níž je bezdůvodná cenzura zakázaná! Ve svých příspěvcích vždy ctím pravidlo, že pokud něco tvrdím, snažím se pro svoji podporu předkládat smysluplné argumenty. Takto by měla probíhat každá smysluplná diskuse. Namísto rozumných protiargumentů jsou místní anonymní profily schopny nanejvýš klikání mínusek. Jejich mozková kapacita na racionální argumentaci zjevně buď nestačí, anebo ji z nějakého důvodu považují za něco podřadného, s čím se oni nemusí zatěžovat. Zdejší redaktoři píší záměrně manipulativní články, vedení serveru s tím zjevně souhlasí a pak se tváří překvapeně, že si to někteří čtenáři odmítají nechat líbit. Pro tento server jsem poskytl značné množství obsahu ať už ve formě deníku či fotografií z cest. Nikdy jsem za to na oplátku nepožadoval žádnou úplatu a tudíž nevidím důvod, proč by něco takového mělo být požadováno po mě. Nemám problém za kvalitní obsah platit, ovšem pak bych měl o to větší právo požadovat odpovídající obsah. Howgh

TOPlist