renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Buellrider

Offline: 2.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firma
Pohlaví: Muž
Věk: 12
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 8x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 404x
Body komentářů: 79 / 26
ID uživatele: 73502
Registrace: 6.7.2008

Adresa profilu:http://buellrider.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 193 záznamů

20.12.2014 Článek Focené skly rozsahu od 17 do 200mm, krajiny většinou s polarizákem. Pro vícero doporučuji zde mé články o focení...
30.11.2014 Článek Vskutku legrační počin. Už když japonec vyrobí vodou chlazený chopper / cruiser, aspoň se snaží, aby motor trochu vypadal a nechá na něm nějaký to žebro. Ale tohle je prostě jenom komický. Ani futúro, ani klasika, nejspíš nějaká parodie!
16.11.2014 Článek Na Jawě se vozil šroubovák, zapíchlej někde mezi rámem a motorem, desítka klíč a izolačka. Na karburátor a dekl od kladívek to stačilo. Na XB jsem projezdil pár zemí jen s továrním nářadím, aniž bych zásadně tušil, co v něm je. Ale myslím, že je hlavně na nastavení tulumičů Dneska na cesty na Hondě vezu náhradní páčky, sadu na lanka, klíč na zadní osu kvůli napnutí řetězu, pár náhradních šroubů, dva imbusy, desítku a třináctku klíč a opravnou sadu na pneu, aniž bych ten knot kdy zkoušel použít. Toť mé zkušenosti z reálného světa.
13.11.2014 Článek ...je vlastně docela smutné, že se takové evidentní blbiny a výkřiky nešikovných soukromých grafiků dostanou do článků. Tohle je tak úroveň Blesku.
+1 
12.11.2014 Článek ...to si hrál někdo hodně nešikovný v Photoshopu...
+1 
21.10.2014 Článek Pecka A co teprve udělat to ze starýho XB vzducháče, bez toho grilu na vidli...
9.10.2014 Článek XB není motorka z rozumu, takže není. Tuhle sezónu bez potíží, s tuningovými písty H-D Screamin Eagle jezdí líp než nová

Unuděnej vyladěnej nesmrtelnej čtyřvál od Hondy si nekoupím, ani kdyby měl doživotní záruku, protože žádná jízda nebude tou správnou radostí a tudíž sedlat motocykl pozbyde smyslu...
+1 
22.9.2014 Článek Tak tak... Ve Švýcarech se mi líbí právě ty diametrálně odlišné oblasti. Ono taky není zábavný zírat tejden na ledovce a je fakt, že tam většina cest je slepých - končí někde u lyžařských lanovek. Proto jsem byl rád za to, že za pár kilometrů můžeš být v mírných kopcích mezi statky, kde je to zase o něčem jiném. Takové to dolomitní prosmýkání bude skutečně asi jen kolem Andermattu (Furka & spol.). Ale rozhodně bych se nebál rychlosti. Podle mě je to celé fáma - neměří se téměř nikde a když už je radar, je před ním cedule. Letos jsem projel Švýcary na cestě do Pyrenejí oběma směry - pořád po okreskách - a nepotkal jsem snad jediného policajta. Všichni tam jedou podle předpisů, i motorky, a když uděláš nějakou prasárnu, ostatní troubí. Ale to je asi tak všechno, policajti zjevně nemají, koho by tam pokutovali... K večeru, když jsem byl už notně zoufalý z deště a zimy, jsem to pálil po švýcarské okresce 140 bez výčitek svědomí. Možná to bude tím, že si vybírám ty nejmenší silinice (nikoli off - to se tam asi fakt moc nedá).

V Itálii taky policajta nepotkáš a jezdím naprosto beze strachu dle libosti. Ale pokud bys mě dodržovat ty jejich padesátky i na silnici mezi vesnicema, nikam nedojedeš (spíš pod horama, směr jih...). Ve Švýcarech jsem měl dojem, že je rychlost omezena vždy a výhradně tam, kde to má smysl - končí s posledním barákem a ne na konci katastru obce dva kilometry za zástavbou... Ten záchvěv logiky a skutečného účelu se mi na tom líbí. Osmdesátka mimo město je samozřejmě generálně pitomost, ale na průsmyku, kde se chceš projet, by asi nehledal policajta nikdo, v žádné zemi.

Z cestovatelského hlediska je obří rozdíl v tom, že ve Švýcarsku se fakt nebojím nechávat věci na motorce a jít se projít s foťákem někam na kopec / k vodopádu. Někdy je fajn celej den nesedět v sedle. A motorku jsem takhle nechával i ve městě, lidi tam běžně nezamykají auta. V Itálii bych se takhle asi moc dobře necejtil.

To jen pro ilustraci těm, kdo nad Švajcem váhají... Rozhodně se nebojte silniční šikany!

Osobně mám ale stejně nejradši jarní Toskánsko...

Fotoškola pro motorkáře 4 - barvy.
Souhlasím, že každý fotograf má tendenci si scénu trochu potunit, aby byla více tak, jak si ji vysní. I vzpomínky si v hlavě trochu vylepšujeme... Ale protože s Photoshopem umím relativně prd, do větších akcí se fakt nepouštím. Jen je skutečnou pravdou, že dnešní výrobce HW v defaultu všechny zobrazovací prvky napálí tak, aby jejich podání působilo zářivěji, kontrastněji, veseleji (viz nekoukatelné oranžové ksichty lidí na přervaných televizích v jakémkoli elektru) a každá fotka z mobilu vypadala dobře. Ale jakmile se taková fotka profi vytiskne (resp. vyvolá na fotopapír), nedejbože ve velkém, je z toho průšvih a zklamání (malý dynamický rozsah čipu, žádný kontrast = mdlé, ploché a najednou nudné, jakoby zaprášené fotky)... Tím nemyslím tisk typu "fotokniha za stovku", kde je výsledek barevně naprosto náhodný - opět dle rozmaru výrobce tiskárny nebo nálady obsluhy, která ne/provádí třeba zcela základní tzv. linearizaci digitálního tiskového stroje... (po osmi letech v oboru tisku jsem viděl leccos). Své fotky tisknu leckdy na velké formáty, proto se zoufale držím normované veličiny, byť na displeji mého notebooku jsou též naprosto nekoukatelně přervané a můžou se tak jevit i ostatním...
22.9.2014 Článek > Seikos: Všichni fotografové se jistě pobavili ... Tak tedy pro info k fotkám, osvěta pro všechny - "přecolorovaný" se mohou zdát na koncovém zařízení uživatele, pokud má takto monitor nastaven. Například displeje Samsung jsou přepálené úplně všechny, z nich ty barvy vyloženě tečou.
Všechny moje fotky jsou upravovány v barevném profilu sRGB na kalibrovaném EIZU, což je definovaný barevný standard. Pokud zobrazíte fotky na kalibrovaném monitoru v tomto prostoru, budou OK. Většina běžných uživatelských zařízení se "snaží" zobrazovat v tomto prostoru, byť ve finále postrádají kalibraci - tedy výsledek je různý a uživatel vidí fotku tak, jak displej vyrobil výrobce - zkuste si zobrazit stejný web na 3 zařízeních vedle sebe, určitě budou vidět rozdíly...

Čili - nemá smysl "víc fotit a méně času trávit u Photoshopu". Pokud udělám 100 fotek místo jedné a žádnou nevyvolám v Adobe LR, bude výsledkem jenom 100 souborů RAW, které si nikdo na webu nezobrazí. Ani na EIZU. Nejsem si jist, jestli to bude k něčemu dobré

Předejdu též diskusi o "upravování" fotek obecně.Neupravená fotka z jakéhkoli digitálního zařízení neexistuje . Existuje pouze výsledná fotka, kterou upravil výrobcem definovaný obecný algoritmus - soft/firmware zařízení. Tzn. telefon / foťák si sám rozhodne, jak fotku upraví a z hrubých dat vyrobí jakýsi JPG. Fotografové většinou nespoléhají na algoritmus výrobce a musí tedy hrubá data upravit sami, například v legendárním Photoshopu.

Dolomity mám projeté též a nepochopil jsem, podle jakého kritéria tak hodnotíš, proti Švýcarsku nemám výhrady - silnice parádní, hory též, kultura / bezpečnost o level výš. Z celých Alp považuji Švýcarsko naopak za nejmalebnější.
19.9.2014 Článek Na XB se sedá stále se stejným nadšením, leč již téměř výhradně pouze v rámci lokálního café racingu
18.9.2014 Článek ...a proč se tu prostá zájmena nahrazují hvězdičkami jsem tedy neopchopil...
18.9.2014 Článek Všem děkuji za reakce, cením si vaší kritiky
K jednotlivým poznámkám: čtrnáct dní na výlet je minimum, jinak už ve středu myslíš na to, jak za chvíli jdeš pracovat. Mimochodem zákon říká, že během roku ti musí být 14 dní volno přiděleno (ale neříká kdy). Letos jsem byl na tři týdny v Pyrenejích. Vlastně na pět, ale nadvakrát...
Passo Mendola je krkolomné, jedeš-li ho v noci, vyčerpán po celodenním ježdění, kdy už tě to ani nebaví - silnice je to úzká, vyhýbání s auty leckde nic moc, tím spíš když to jedeš "na stupačku" (mám na videu...) a kdekoli může bejt bordel odpadlej ze skály. Takže kombinace faktorů. Jen tak měco mě nerozhází, přecejen už mám něco najeto i v horších situacích...
Skutečně se mi stává, že při vystoupání do výše mi pravidelně zalehnou uši - evidentně mohou být důsledky i jiné, stalo se mi to jednou. Lidský organismus je poměrně křehká věc.
A Varadero rozhodně neprodávej, stejně budeš příští rok zas něco shánět a co bys asitak chtěl lepšího za ty peníze? Varan je dělník, na pozérování mám XB. Na Varana jsem v létě sedl a vyrazil sám do Španěl, aniž bych pochyboval, maje s sebou jenom lékárničku a klíče na napnutí řetězu. Mám už s XLV 50k km a dotahoval jsem jenom objímku na hadičce k chladiči, kterou blbě dotáhli v Hondě. Klíčkem co je v pouzdře u plynovýho vařiče pro výměnu těsnění...
9.7.2014 Článek ...ano, ano... Gavia, Mendola a další průsmyky jsou též malebné a budou předmětem dalšího alpského cestopisu...
22.6.2014 Článek ...připomínám, že moje fotoškola má stále otevřeno a přijímá nové talenty
21.6.2014 Článek Děkuji všem za ohlasy I za fanouškovství mých oblíbených Famsa brašen

TOPlist