renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Buellrider

Offline: 2.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firma
Pohlaví: Muž
Věk: 12
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 8x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 404x
Body komentářů: 79 / 26
ID uživatele: 73502
Registrace: 6.7.2008

Adresa profilu:http://buellrider.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 193 záznamů

26.8.2015 Článek K referencím mohu přidat komplet Revit Posseidon od mého jmenovce z firmy doplnkynamoto - ačkoli gtx trilaminát, díky otevíracím panelům větrá nádherně. Odzkoušeno letos v Řecku, ve stoje se člověk vyvětrá i na Varaderu.

Rukavice mohu doporučit Held Airstream z klokana, což bylo nejprodyšnější, co měli v yshopu, naprostá spokojenost, pokud vyndám ruku z poza kapot, je to profuk jak nemít na sobě nic...
22.7.2015 Článek Musím též vyjádřit velký obdiv tvé velké cestě
21.7.2015 Článek Nemyslím si, že jde o čisté HDR, ale přimlouval bych se za vypnutí toho uměleckého filtru...
+1 
19.6.2015 Článek Docela mě baví, když tu někdo napíše věc typu "...to je všem přece jasné..." a pak je půl fóra na téma "chcípat motor klíčkem, chcípákem nebo stojánkem?" ...takže jakákoli osvěta najde dost velkou skupinu čtenářů, nebál bych se...
18.6.2015 Článek ...k tomu souhlasícímu stádu kolegy Seikose - obecně je pravdou, že třeba titanová koncovka ušetří výrazně váhy, hlavně proto se jistě prodávají, dva koně nikoho nevytrhnou. Na Varaderu by to bylo jistě hodně znát, ale motorka je to spíše "užitková" a k tomu účelu koupená, z těch 330 kilo s nákladem už je nějakých deset nerozhodujících. A hlavně, agresivní dunění dvouválce by nikdo v deset večer v kempu moc neocenil. A pak jsou motorky pro radost, kde je dobré od základu koupit něco zajímavého, co je dobré z výroby, byť dražší. Řekl bych, že hlavní myšlenka je - než utrácet za "tuning" slabého kusu, je lepší pořídit rovnou něco z výroby lepšího. Však jsou motorky, které mají v základu titanové koncovky, nejlepší možné brzdy, kola, všechno z karbonu... Stejně jako s auty. A leckdy to vyjde i levněji, než do nekonečna vylepšovat slabý kus... Samostatná a zcela jiná kapitola jsou pak designová cvičení a originalita kusu, kde "mazlení" stroje dává zceja jiný smysl. Případně precizní ladění něčeho, co již z výroby je na špici produkce a není tedy kam dál jít v sérii. Edukativní sdělení článku chápu spíše jako sdělení většině, která nejspíše neřeší problém ladění poslední limitované edice legalizovaného závodního speciálu Ducati...
+1 
17.6.2015 Článek Opět obsahově zajímavý a trefný článek, edukativní série od Pavla Suchého bude doufám nadále pokračovat. Ačkoli sám prodávám laděné výfuky, na obou motorkách mám raději originál, připadá mi ten rachot XB v otáčkách dostatečný a ticho Varadera cestovatelsky tak pohodlné...
15.4.2015 Článek Opět hodnotný článek, díky Musím říct, že jsem též měl vždycky nepodložený pocit, že M2T zabíjí motor...
+1 
6.4.2015 Článek Díky za parádní článek
6.3.2015 Článek Dlouho jsem si myslel, že nejde poklesnout od toho, že redakce ukradne někde nějaký fotky přestavněný motorky a pak "odborně" podle fotky popíše, že customizér vyměnil loukotě za drátěný kola. Ale tohle je ještě hlubší dno. To je snad pitomější, než sama skutečnost, že hulvát z televize, co má co má za sebou dvacet kiláků na podlitrovym japonskym "čopru" uvádí nějakou výstavu o motorkách... I když chápu, že je typickým představitelem cílovky dnešních motorek s asistenty rozjezdu do kopce. Takže beru zpět, ono je to v perfektním pořádku
+8 -2
23.2.2015 Článek Kemp u města Néfiach, za 1E/den. Příjemné místo a paní, co nás kasírovala jezdí na Hondě
9.2.2015 Článek Na věc určitě není správný nebo špatný názor, měřítkem je pouze komerční úspěch. Tedy zatím, eurokomunismus nás ještě naučí. Hádky nepomohou. Trh se bude nejspíš dál vyvíjet směrem "image maker", protože většinový zákazník chce vypadat dobře a žádnej stres. Ta menšina, co chce jednoduchý věci, co se v Albánii opraví izolačkou a kladivem, nikoho nezajímá. To je trh. (Pevně věřím, že stejný trh definitivně semele Jawu s tou novou hrůzou).

Mají šanci vydělávat malosérioví výrobci nebo tuneři. Já bych si třeba takhle pěknou motorku i koupil, ale jen v kitu, který by vybrakoval všechny asistenty na úroveň vstřikování. Nepočítejte s tím, že lépe dopadne následník Africa Twinu, kupte si starou.

Jen ti, co na motorce jezdí proto, že chtějí "řídit motorku" nefandí elektronice, která řídí za ně (vstřikování za nikoho neřídí, ani elektronický zapalování místo kladívek a rozdělovače za nikoho neřídí, protiprokluz, stabilizace, ABS a asistenty rozjezdu asi spíš jo). Vždycky mě napadne přirovnání, který jsme slyšel kdoví kde: Představte si, že jste nadšený golfista, přijdete do nebe a najednou se vám plní všechna přání. Při odpalu si přejete trefit jamku - a vždycky se taky trefíte... Je to ještě zábava? Ano, je lepší si nerozbít hubu díky ABS. Ale není pro mě zábavný dávat prostě furt plnej a čekat, jak motorka vystřelí ze zatáčky sama...
+2 
9.2.2015 Článek Tak už stačí jen gyroskopy, co udrží motorku i na místě alá převrácený Segway a bude to parádní. Moderní člověk si koupí papíry, nasedne a dá plnej. V pohodě. Hlavně nemyslet. Motorka bude konečně opravdu pro relaxaci, můžete v klidu poslouchat mditační hudbu co pro vás vybere aplikace podle toho, jak moc nasraný maily jste dneska psali. Přepne displej navigace na simulaci krbu nebo vodopádu a jiná aplikace rozhodne, jestli vás motorka dneska doveze pozérovat do Liběchova nebo na vyhlídku na Slapy. Cool
+3 
26.1.2015 Článek Už jsem oficiálně starý, neb mám potřebu obdivovat se starým, jednoduchým věcem - jako je "předchůdce" Varadero. A není to o tom, že bych si nemohl dovolit upgradovat na tento model - mohl, leč nechci, raději si nechám starou, neautomatiozvanou vránu, kde se ještě musí "řídit", protože z toho pramení moje motorkářská radost... A mimochodem, zajímalo by mě, zda se někomu zdají designově povedené ty kufry. Jak nemám rád GIVI, tak tohle to daleko předčí... Kdo to pro Hondu dělá? Možná měli, jako spousta jiných, využít raději renomovaného kufrového producenta a přebouchat loga...
+1 
22.1.2015 Článek Taky pěknej příběh, díky , jako bych se tam viděl... Taky jsem dnes, maje ještě půl chrchlavého knedliku v krku, šířil slávu chlebodárcovu. Ještě že jsme se včera kolektivně navnadili video dokumentem právě z této veleslavné cesty, která leckdy též sněhem vedla!
24.12.2014 Článek ...díky všem za hodnocení, čtenářské nadšení mě motivuje, abych skutečně sedl k pokračování pyrenejského příběhu dřív, než z jara

TOPlist