Komentáře
Nalezeno 193 záznamů
6.11.2018 | Článek | Naháč na dnešní dobu za mě sympatický a zdařilý U CB500X mě velmi zaujal "padací rám", který při tomhle jednom montážním bodě bude ještě komičtější, než na Afrikách... (pardon, to už je profesionální deformace...) |
3.11.2018 | Článek | Na první pohled čirá nádhera, na bližší mě zklamaly nedodělané detaily, jako vyloženě hnusné vedení drátů k ovladačům na řídítkách a takové věci... Taková blbost, ale k image motorky za 400k+ to nepřidá. Tedy jestli to nebyl nějaký nedodělek jenom pro Intermot. O komedii v podobě displeje nemluvě... Ale co, stejně je to na mě moc malá motorka. |
29.10.2018 | Článek | Jakpak to na motorce drží... (8 kilo) nalepené na kapotách? |
28.10.2018 | Článek | |
28.10.2018 | Článek | Krásný vyprávění... Mám rád tyhle severský kraje, mohl bych tam jezdit pořád...Fotky parádní - poznal jsem toho většinu i bez popisků Letos v srpnu, potřetí, to byla cesta přes Vysočinu až na Orkneye. Všude nám říkali, že už tam měsíce skoro neprší. Je fakt, že bylo naprosto zázračně krásně. Skoro pořád... |
21.10.2018 | Článek | Nádherný motorky... A fakt úžasný fotky Díky za článek... |
18.9.2018 | Článek | ...tam už JE spousta věcí, které leckdo nepotřebuje Sláva volnému trhu, nikdo se nemusí vztekat, že se mu bike nelíbí... Design za mě v pořádku. |
18.6.2018 | Článek | Cestopis to věru není, proto to má v názvu "Test Positrexu"... V sekci Cestování jsou nejen cestopisy, ale i cestovatelské věci. +1 -1 |
25.5.2018 | Článek | Jaký to má smysl? Jako jakékoli jiné hlouposti - třeba youtubeři, fotbal, formule a tak - je to jistě velmi výdělečný byznys, na nějž se složí miliony diváků příspěvkem v ceně výrobků... Takže ačkoli se aktér může zdát jako trouba, ve sktutečnosti se dobře baví a ještě chytře vydělá |
20.3.2018 | Článek | Vzpomínky... na GN 250 jsem delal řidičák, všichni chtěli jezdit na ní a ne na 350 Jawce... |
18.3.2018 | Článek | ...zas v takových rozměrech bych to neviděl, BUMOT je poměrně úspěšný a známý na světovém trhu, s pobočkou třeba i ve vzdálené Austrálii, takže těch brašen udělali asi více... Ale je fakt, že se pořád vyrábí v Evropě, a oproti běžné čínské turistické batožině v nepoměrně menším množství. Obecně souhlasím s tím, že dobré věci na motorky jsou drahé, což platí asi ve všech oborech. Aktuálně vnitřně bojuji s výběrem nového komplet adventure oblečení a bot... A jestliže vždycky nakonec s výběrem skončím v těch nelepších dostupných materiálech, je to ještě úplně jiná cenovka |
18.3.2018 | Článek | Možná to bude souviset i s tím, že batohů se přecejen vyrobí o pár víc, než těchto brašen a všichni známe princip úspor z rozsahu... Sám vím, že vlastní výroba šusplechu na XT660 mě stála na čase a prototypech tolik, že bych na nich vydělal leda při prodeji stovek kusů - ale chtěl jsem ho mít. Ještě bych zvážil opakovanou argumentaci kolem volby brašen nebo kufrů jen podle toho, co je dražší. Pokud vám v ničem nevadí kufry, pak budou vždycky lepší, než brašny a není jediný důvod uvažovat jinak. Zde bych si dovolil odkázat na svůj článek: http://www.motorkaruvpruvodce.cz/cestopisy-clanky/kufry-nebo-brasny/ Aneb taky se nebudu rozhodovat, zda si na pěší turistiku koupím zmíněný batoh nebo radši kufřík, byť jsou stejně drahé. Jedna věc má v tu chvíli pro mě zkrátka větší smysl a to je jediné hledisko... |
17.3.2018 | Článek | To zní poměrně logicky, byť mi to zní spíše pro extrémní situace. Pokud jsem u někoho viděl něco prasklého, zpravidla to byla podsedlovka někde v bodě blízkému chycení k hlavnímu rámu motorky. Že by se držáky kufrů/brašen vylomily v místě uchycení nosičů, takovou zkušenost nemám. Nicméně brašny jako takové pořád pohyb / rázy uložených těžkých věcí tlumí na samotných nosičích víc, než pevné kufry. A nakonec zůstává otázkou, co tak těžkého je potřeba vozit v offroadu, aby vůbec nějaké riziko vzniklo. Stan je stejně zpravidla lepší hodit přes sedlo/nosič/do válce a oblečení, spacáky a takové věci už kritickou hmotnost mít nebudou. |
16.3.2018 | Článek | Děkuji za uznání kvality PR článku, zase se cítím o něco více jako copywriter Vzhledem k tomu, že značku zastupuji teprve od ledna, v CZ už prodané kousky jsou, reakce na provedení brašen po dodání jsou nadšené, ale nevím, zda mají něco najeto, neb na to ještě nebylo moc počasí... |
14.3.2018 | Článek | Skoro bych řekl, že udělat takovou brašnu je výrobně náročnější, než vyrobit kufr... Vše je o potřebách, pokud někdo ví, proč nechce kufr, dává taková brašna smysl. A někdy je lepší investovat do pohodlí, než se na cestách trápit s něčím, co mi nevyhovuje. V CZ už je pár spokojených majitelů, kteří přesně toto hledali... Jinak kvalitní kufr za tuto cenu bude, ovšem nejspíše s nepohodlným uchycením na puky, místo rychlého upnutí. |