renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Buellrider

Offline: 2.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firma
Pohlaví: Muž
Věk: 12
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 8x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 404x
Body komentářů: 79 / 26
ID uživatele: 73502
Registrace: 6.7.2008

Adresa profilu:http://buellrider.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 193 záznamů

6.11.2018 Článek Naháč na dnešní dobu za mě sympatický a zdařilý
U CB500X mě velmi zaujal "padací rám", který při tomhle jednom montážním bodě bude ještě komičtější, než na Afrikách... (pardon, to už je profesionální deformace...)
3.11.2018 Článek Na první pohled čirá nádhera, na bližší mě zklamaly nedodělané detaily, jako vyloženě hnusné vedení drátů k ovladačům na řídítkách a takové věci... Taková blbost, ale k image motorky za 400k+ to nepřidá. Tedy jestli to nebyl nějaký nedodělek jenom pro Intermot. O komedii v podobě displeje nemluvě... Ale co, stejně je to na mě moc malá motorka.
29.10.2018 Článek Jakpak to na motorce drží... (8 kilo) nalepené na kapotách?
28.10.2018 Článek
28.10.2018 Článek Krásný vyprávění... Mám rád tyhle severský kraje, mohl bych tam jezdit pořád...Fotky parádní - poznal jsem toho většinu i bez popisků Letos v srpnu, potřetí, to byla cesta přes Vysočinu až na Orkneye. Všude nám říkali, že už tam měsíce skoro neprší. Je fakt, že bylo naprosto zázračně krásně. Skoro pořád...
21.10.2018 Článek Nádherný motorky... A fakt úžasný fotky Díky za článek...
18.9.2018 Článek ...tam už JE spousta věcí, které leckdo nepotřebuje Sláva volnému trhu, nikdo se nemusí vztekat, že se mu bike nelíbí... Design za mě v pořádku.
18.6.2018 Článek Cestopis to věru není, proto to má v názvu "Test Positrexu"... V sekci Cestování jsou nejen cestopisy, ale i cestovatelské věci.
+1 -1
25.5.2018 Článek Jaký to má smysl? Jako jakékoli jiné hlouposti - třeba youtubeři, fotbal, formule a tak - je to jistě velmi výdělečný byznys, na nějž se složí miliony diváků příspěvkem v ceně výrobků... Takže ačkoli se aktér může zdát jako trouba, ve sktutečnosti se dobře baví a ještě chytře vydělá
20.3.2018 Článek Vzpomínky... na GN 250 jsem delal řidičák, všichni chtěli jezdit na ní a ne na 350 Jawce...
18.3.2018 Článek ...zas v takových rozměrech bych to neviděl, BUMOT je poměrně úspěšný a známý na světovém trhu, s pobočkou třeba i ve vzdálené Austrálii, takže těch brašen udělali asi více... Ale je fakt, že se pořád vyrábí v Evropě, a oproti běžné čínské turistické batožině v nepoměrně menším množství.

Obecně souhlasím s tím, že dobré věci na motorky jsou drahé, což platí asi ve všech oborech. Aktuálně vnitřně bojuji s výběrem nového komplet adventure oblečení a bot... A jestliže vždycky nakonec s výběrem skončím v těch nelepších dostupných materiálech, je to ještě úplně jiná cenovka
18.3.2018 Článek Možná to bude souviset i s tím, že batohů se přecejen vyrobí o pár víc, než těchto brašen a všichni známe princip úspor z rozsahu... Sám vím, že vlastní výroba šusplechu na XT660 mě stála na čase a prototypech tolik, že bych na nich vydělal leda při prodeji stovek kusů - ale chtěl jsem ho mít.

Ještě bych zvážil opakovanou argumentaci kolem volby brašen nebo kufrů jen podle toho, co je dražší. Pokud vám v ničem nevadí kufry, pak budou vždycky lepší, než brašny a není jediný důvod uvažovat jinak. Zde bych si dovolil odkázat na svůj článek: http://www.motorkaruvpruvodce.cz/cestopisy-clanky/kufry-nebo-brasny/ Aneb taky se nebudu rozhodovat, zda si na pěší turistiku koupím zmíněný batoh nebo radši kufřík, byť jsou stejně drahé. Jedna věc má v tu chvíli pro mě zkrátka větší smysl a to je jediné hledisko...
17.3.2018 Článek To zní poměrně logicky, byť mi to zní spíše pro extrémní situace. Pokud jsem u někoho viděl něco prasklého, zpravidla to byla podsedlovka někde v bodě blízkému chycení k hlavnímu rámu motorky. Že by se držáky kufrů/brašen vylomily v místě uchycení nosičů, takovou zkušenost nemám. Nicméně brašny jako takové pořád pohyb / rázy uložených těžkých věcí tlumí na samotných nosičích víc, než pevné kufry.

A nakonec zůstává otázkou, co tak těžkého je potřeba vozit v offroadu, aby vůbec nějaké riziko vzniklo. Stan je stejně zpravidla lepší hodit přes sedlo/nosič/do válce a oblečení, spacáky a takové věci už kritickou hmotnost mít nebudou.
16.3.2018 Článek Děkuji za uznání kvality PR článku, zase se cítím o něco více jako copywriter
Vzhledem k tomu, že značku zastupuji teprve od ledna, v CZ už prodané kousky jsou, reakce na provedení brašen po dodání jsou nadšené, ale nevím, zda mají něco najeto, neb na to ještě nebylo moc počasí...
14.3.2018 Článek Skoro bych řekl, že udělat takovou brašnu je výrobně náročnější, než vyrobit kufr... Vše je o potřebách, pokud někdo ví, proč nechce kufr, dává taková brašna smysl. A někdy je lepší investovat do pohodlí, než se na cestách trápit s něčím, co mi nevyhovuje. V CZ už je pár spokojených majitelů, kteří přesně toto hledali...
Jinak kvalitní kufr za tuto cenu bude, ovšem nejspíše s nepohodlným uchycením na puky, místo rychlého upnutí.

TOPlist