PROFIL UŽIVATELE

Saddam

Offline: 27.7.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Plzeň 3-Jižn
Lokalita: Plzeň-město P...
Napsal příspěvků: 4x
Body komentářů: 17 / 4
ID uživatele: 73417
Registrace: 4.7.2008
ICQ:259408616

Adresa profilu:http://saddam.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 33 záznamů

16.6.2010 Článek Šátek je trojcípý, nikoli trojcípí. Reasec dobrej, jen bych pak rozhodně neřídil, takže bacha..
12.5.2010 Článek Teda chci říct, že je jasný, že se nádrž musí někudy zavzdušnit, ale proč vně a ne vnitřkem jako normálně? To se to vyplatí takhle bastlit jen proto, aby se do tý nádrže dalo narvat o decku víc? No asi holt jo, no...
12.5.2010 Článek to miura: jako to byl pochopitelně vtip, ale stejně nevim, proč by tam takový přepad měl být a proč by měl vypadat zrovna takhle, zvlášt, když nejvyšší bod té hadičky je výš než plnicí víčko nádrže. Jseš si tím jistej?
11.5.2010 Článek Pěkná, pěkná... Jen ty brejle se mi zdaj jak radiátor, bych si asi dokázal představit hezčí. A k čemu je asi ta hadice od nádržky vlevo před řídítkem, že by ostřikovače z příplatkové výbavy?
14.4.2010 Článek dj_hroch> jj, nuzky vozim jeste k tomu, takovy ty chirurgicky, co jsou za roh, docela se hodej.

Letak je pochopitelne naprosta blbost. Hlavne, ze tam pisou, kde zastavit. Uz vidim jak to vyndavam zpod zadku jeste za jizdy, abych si precet, kde zastavit. Nebo jeste lip zastavim u nehody, vsude krev, streva, ja vyndam letacek, zacnu cist a sorry, kluci, musim preparkovat... :)

A vestu bych si taky odpustil. Jinak novou lekarnu jsem mel v ruce a dokonce mi prisla mensi nez stara, coz moc nechapu. Jak moc se ty obvazy budou lisit skutecne netusim, treba se to jen jinak jmenuje, ale to skrtidlo teda menit nebudu, kor kdyz mam tu lekarnu zatavenou v igelitu, aby do ni neteklo.. Si rikam, ze by treba ty obvazy mohli vakuovat, takhle je ta lekarnicka sjtejne z 50% vzduch..
14.4.2010 Článek Ještě už nově v lékárničce nemusí být zavírací špendlíky, ale ty klidně uvezu...
14.4.2010 Článek Tak, a teď co s tím... Lékárnička podle nové vyhlášky 238/2009 se neliší jen letákem, ale narozdíl od staré 341/2002 má mít místo "Obvaz hotový sterilní č. 2
" "Obvaz hotový s 1 polštářkem (šíře nejméně 8 cm, savost nejméně 800g/cm2)", místo "Obvaz hotový sterilní č. 4
" "Obvaz hotový s 2 polštářky (šíře nejméně 8 cm, savost nejméně 800g/cm2)", a hlavně mění se požadavek škrtidla z délky 70 cm na rozměry 60 x 1250 mm, což je klasické široké škrtidlo, ne taková ta gumová tkanička, takže by mohl být problém. Vzhledem k tomu, že jsem si před dvěma týdny koupil starou lékárnu, tak prostě doplním leták, ale stejně mě to štve. Letos jsem v pohodě, ale lékarna má životnost 4 roky, tak pak budu doufat, že nenarazím na debila...
3.2.2010 Článek Není to nějaký izraelský apríl? Mohli by dělat levnější variantu bez vesty a šlauch by se strkal do konečníku, aby efektivně chladil zevnitř... Je to blbost.
5.1.2010 Článek Mně se to líbí, provozní náklady budou myslím znatelně nižší. Jen tu rekuperaci, jak byla řeč níž, by to fakt chtělo. Z jednoho zabrždění takového stroje z 200 km/h mi vychází teoreticky až kolem 0,1 kWh rekuperované energie, tedy cca 1% kapacity velké baterky, co tam dávají. To už by stálo za hřích. Jen problém motorů v osách kol jsou na supersport nehorázné neodpružené hmoty a zadkem se toho moc neubrzdí. Chtělo by to pohon předku pomocí nějakého alternativního zavěšení kola... I když dávkování brzdění rekuperací s citlivotí Brembo by byl asi oříšek...
12.12.2009 Článek Tak nevím, ale přijde mi, že v těchto dílech jsou už docela nesmysly, které nikomu nepomůžou podobné situace řešit. Teda pokud radu "jeď pomalu, aby ses nemusel naklánět" nepovažujete za řešení. Neshazuju tím důležitost předvídání, pozornosti a opatrnosti, to ne, ale to už víme a nijak nám v tom takový komiks nepomáhá. Kdyby radši jasně napsali, jak se dá zatáčka vybrzdit nebo utáhnout, když jste dlouhý, nemusel jsem předloni vylejzat z pangejtu...

Bublina "Při vjezdu do zatáčky citlivě uber plyn, aby byl motocykl sice stabilní, ale abys dokázal zatáčku zvládnout jen s mírným náklonem _ Dobrá rychlost v zatáčce je taková, která ti dovolí zastavit na tvojí straně silnice." už je tedy vrchol dadaismu. Ale asi odpovídá evropské legislativě - je to dlouhý a nic to neznamená...
20.10.2009 Článek Jsem příznivcem klasiky (kulatých světel), který se dají udělat i moderně, tím jsem si jistej. Před pár lety jsem se smířil i novým stylem naháčů a nevadí mi to, pár se mi jich taky líbí, ale tady to působí vyloženě levně, jako z pouti. Snad ještě horší, než Gladius. fuj.
20.10.2009 Článek Super. Jeden z cca pěti strojů, který bych v garáži fakt ocenil :) S těma širokejma řídidlama ještě protaženejma zrcátkama to vypadá hodně důležitě...
3.9.2009 Článek Jo, mrkev je ještě vtipná... Já jsem včera cestou z Prahy do Plzně potkal na silnici dvě ztracené fošny cca 10x10x150 cm. Jadna dokonce za zatáčkou. Lábuž...
31.3.2009 Článek 2 Vespa: Nejsem si tím úplně jistej, nedokážu si takhle z fleku představit mechaniku rámu a co udělá moment motoru, když je pastorek v ose té přední dvojkyvky... možná se to celý jen opře o zadní kolo, který pochytá reakci od posunu těžiště a moment motoru bude eliminovanej tuhostí prostřední kyvky při tom souosém uložení, ale hádat se nebudu... To drncání by bylo asi horší, ale to už se uvidí na prototypu a kdyžtak se to přední raneno rozdělí na dvě nazávisle pružené a tlumené kyvky .
31.3.2009 Článek O tom Italovi (Bimotě Tesi) se hovoří i v článku...

No, je to opravdu úlet, ale pár fičur je zajímavý.. Třeba přiblížení těch dvou předních kol (v porovnání s předkem a zadkem motorky) zmenšuje poloměr otáčení při nevelkém rejdu umožněném rejdovým čepem, což je jedna z hlavních nevýhod tohoto systému, která tady mizí.

Fakt, že ta věc neudělá wheelie zase zvýší maximální zrychlení a umožní ještě mnohem ostřejší odpich z klidu než u motorky (prokluzu prostředního kola bych se nebál, motor před ním ho řekl bych zatíží dost).

To zadní kolo se natáčí asi taky na rejdovém čepu (koukněte na náboj), ale zřejmě jen pasivně, jen se přizpůsobí poloměru otáčení. Jestli je v přímém směru udržováno pružinou (je jí tam kus vidět), tak to ale podle mě způsobí, že se tomu nebude chtít do zatáček. Navíc tím čepem se kolo otáčí hodně kolem svého středu ("nevybíhá ze stopy"), což vlastně vytváří jen malou páku pro jeho uhnutí do zatáčky. To ale možná půjde odstranit volbou vhodného úhlu "řízení"..

Po dořešení toho zadku myslím .

TOPlist