PROFIL UŽIVATELE

Saddam

Offline: 27.7.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Plzeň 3-Jižn
Lokalita: Plzeň-město P...
Napsal příspěvků: 4x
Body komentářů: 17 / 4
ID uživatele: 73417
Registrace: 4.7.2008
ICQ:259408616

Adresa profilu:http://saddam.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 33 záznamů

12.2.2018 Článek Opravdu ten krouťák "není nezanedbatelný"? Podle mě teda není zanedbatelný, popřípadě je nezanedbatelný.
+2 
3.11.2015 Článek Podle mě nesmysl. A k tomu na férovku říkám, že bych měl možná docela problém něco z toho splnit. Když odhlídnu od toho, že hodně záleží na druhu motorky, takže v závislosti výbavě autoškoly nebudou kritéria objektivní, tak nevím, co má jízda rychlostí chůze ve stupačkách společného s bezpečným chováním v provozu, pokud ťapkám po zemi nebo mám nohy vystrčené v pohotovosti, tak to vůbec ničemu nevadí.
+1 -1
8.3.2014 Článek Mno, docela se mi to líbí, ale kvůli tomu osmiválci je to trochu překonstruovaný. Třeba to zadní přepáčko je fakt sci-fi, trochu bych se bál o ty klouby na těch černejch táhlech ohledně životnosti. A nejlehčí to taky nebude.

Když je řeč o Midalu, tak s cílovou skupinou tý motorky souhlasím. Ve firmě bez velkýho a levnýho výrobního zázemí, kde není potenciál hromadné výroby, se nedá udělat cenově konkurenceschopná mainstreamová motorka, která by konkurovala (převážně východním) masovým motorkám do nějakých 400 kkč. Jediná možnost, jak si najít svůj trh, je zaměřit se na alternativní klientelu, například kvalitní malé stroje (Blata), nebo právě luxusní motorky, kde se tolik nebojuje cenou, protože při v malém měřítku bojovat cenou prostě nelze. Jedním dechem ale dodávám, že to u FGR přehnali a výsledek se mi vlastně ani nelíbí. Ano, měli udělat motorku výjimečnou, velmi kvalitně a pečlivě zpracovanou, ale taky racionálně pojatou.
+3 
6.10.2013 Článek Já teda nevim, ale šeredný je to jak noc, na kolo je to příšerně těžký a na motorku slabý. Pokud s tím člověk bude jezdit spíš na motor, tak ho začně štvát, že nemá stupačky. Pokud bude třeba šlapat, tak vzhledem k hmotnosti a geometrii, která s kolem nebude mít moc společnýho, vyflusne duši dřív, než si bitches na pláži všimnou, jak je nehorázně cool. Navíc jsou pedály strašně daleko do stran. Jako lehká hravá motorka asi dobrý, ale ta šlapací verze je IMHO úplně k ničemu.

EDIT: Od kdy je še*edný sprostý slovo?
+4 
29.6.2013 Článek To musí bejt super na drifty!! Chtěl bych vidět video, kde tomu někdo pořádně naloží, ne tohle šolíchání.. I na zadní by to mohlo jít :)
+1 
13.6.2013 Článek Design mi přijde naprosto bez stylu, takovej překopanej fazer s náfukama odkazujícíma na V-max, ale totálně bez nápadu, což mě hodně mrzí. MT-01 měla sakra styl, MT-03 se mi taky líbila, ale tohle je plytkost a konzumnost v maximální míře :( Opravdu druhá Honda..
29.1.2013 Článek Veliká paráda. Že tam není trubkový rám a výskyt nějakých dalších moderních prvků, to mi vůbec, ale vůbec nevadí - v tom je právě to kouzlo. Motorka moderní konstrukce inspirovaná klasickým designem, to mi dává mnohem větší smysl, než v 21. století stavět rádoby retro stroje s trubkovým rámem, kde polovina komponentů je stejně obyčejných koncernových a je to vidět. Než nedotažená přetvářka, to radši uvolněná inspirace.
+6 
6.6.2012 Článek Poznámka k fotografovi: ta holka u Panigale má hroznou barvu kůže - nohy jsou totálně nevyrýsovaný a fialový (přepal v červeném kanálu). Nevím, jestli je to důsledkem nasvícení nebo digitálních úprav, ale pěkně to nevypadá.
15.3.2011 Článek Navíc mi to teda na obyčejnou motorku nijak ošizený nepřijde.
15.3.2011 Článek sonny69: Já to tedy chápu a dokážu si dost dobře představit cílovou skupinu, která si to koupí. Ne každej potřebuje supersport, ale chce jezdit na silnici, kde ocení, že to nestojí majlant, když styl jízdy, při kterém je potřeba vyšší výkon, lepší podvozek, brzdy atd. je stejně na silnici o život..
25.6.2010 Článek Kojot: Já to rozhodně nemyslím špatně ani se nevysmívám, já jen upozorňuju. Jen si myslím, že stylistické nebo pravopisné (v jiných článcích) chyby zbytečně shazují úroveň jinak dobrého serveru. Když jsem článek přečetl a chybu našel, přišlo mi dobré na ni upozornit. Je také třeba rozlišovat hovorové vyjádření a stylistické chyby.

Články, pokud se to tu s žurnalistikou myslí vážně, by koneckonců zasloužily odbornou korekturu, protože redaktoři mají být pochopitelně machři na motorky, ne na češtinu..

Chápu, že to člověka naštve, když mu někdo pohaní dílo, měl jsem to vyjádřit konstruktivněji.. Slyšel jsem několik zvěstí, že na západě je věcná kritika ceněna, bylo by fajn si na to zvyknout i tady, i když osobně to taky někdy nezvládám, k tomu se přiznám bez mučení, ale ve škole už si na to celkem zvykli :)

S těma gumama to byla jen poznámka a s tím, co teď píšeš, pochopitelně souhlasím. Jinak je fajn, žes CBF1000 prověřil i na okruhu, i když je to téměř zbytečný. Když už si někdo kupuje litra, měl by tomu rozumět natolik, aby věděl, že s tímhle to na okruhy nebude.. Ale zas je fajn vědět, že mašina má rezervy...
23.6.2010 Článek Kojot: U toho skloňování jde o to, že použitá adjektiva by měla být ve shodném pádě a čísle v celé větě, tedy ať už se rozhodneš pro spisovné "ta kola" nebo hovorové "ty kola", neměl bys to v rámci jediné věty střídat. Ta osmička mi pochopitelně došla dřív, byl to vtip, ale napsals to hodně zkratkovitě..

Ty BT-57 se asi hoděj, neříkám že ne, jen na té fotce s detailem koncovky výfuku je vidět jejich (pochopitelně zcela normální) zašpinění prachem a takové to zabarvení nesjetého okraje a prostě to na mě působí nelepivě, nedůvěřivě, to je vše. Je to jen subjektivní dojem, kterým nechci říct nic jiného.
23.6.2010 Článek "Celkem zajímavým prvkem jsou pro mě litá kola, které se mi docela dost zamlouvají, jsou podle mě fakt pěkný." To skloňování je fakt peklo...

Ten řetěz (když jsem pochopil, že do osmičky nemá jít jen celej, ale jen jeho destičky :) ) s rozetou jsou fakt ohavný, ale jinak mě to krom výfuku neuráží, ten předek se mi naopak celkem líbí, je to skoro jako klingonská loď.

Jinak stošedesátku gumu mám vzadu taky a háček je v podstatě jedinej, a sice že má hrozně placatej profil, sjede se hned až do kraje a v náklonu na hraně pak není moc stabilní. Ostřejší profil (uzavřenějsí) má pak zase hodně úzkou stopu a malou styčnou plochu... Ty Battlaxy BT-57 v článku ve mě (s tou špínou) vyvolávaj silnou nedůvěru a ten profil vzadu je taky úplná placka, ale pokud je to na cestování, je to jak vyřízlej prostředek normální 180, po jejíchž krajích by člověk-cestovatel stejně nejel. Se sportovníma ambicema už je to horší.
21.6.2010 Článek Fajn článek, ale pár chyb, já vím stane se...

První kapitola: ...narazíte na praktickÁ očka, nikoli praktickÉ...

Druhá kapitola: Za hefty efzetosmY, nikoli efzetosmI...

Jinak mi ten výfuk nějak nevadí, když vezmu, co se teď v designu koncovek dá vidět, tak je to ještě dobrý, třeba u FZ1 mi přijde daleko horší...
20.6.2010 Článek Docela se mi to líbí, hlavně řešení motoru s třema vačkama. Akorát ten motor se moc vidlicovým nazvat nedá, když má každý píst svoji kliku. Je to jako rozdíl mezi boxerem a 180° V. Řekl bych, že to je spíš takovej cik-cak řaďák. Ale chytrý to je, to jo.

Možná ještě chytřejší by bylo se vyprdnout na přeplňování (ač mám pro kompresory slabost) a udělat krapet levnější atmosférickou verzi, myslím, že výkon by i tak stačil.
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist