Komentáře
Nalezeno 73 záznamů
10.10.2014 | Článek | Bral bych XL1 |
19.8.2014 | Článek | Čisté, technicistní... |
11.8.2014 | Článek | Hold královna všech skútrů je jen jedna a sedí na trůnu ještě jistěji než před tím. Pro ty, kdo nadávají na cenovku, zajeďte do Pontedery a požádejte o místo ředitele ve fabrice Vespa. -1 |
16.6.2014 | Článek | Žabinátor: Na připojení na jižní spojku před kamión se ty kW hodí. Tolik k bezpečnosti. |
13.6.2014 | Článek | Na Kambodžu si koukal? Ne už se mi nechce prolejzat ty stránky s rozsypaným čajem. Podstata je v tom, že třeba motor (kritika výkonu) určitě nebude určen jen pro tento model a tak je to se vším rám, podvozkové díly, ovládací prvky apod.(možná kromě designu, názvu). |
12.6.2014 | Článek | Hoši snad si nemyslíte, že to Yamaha dělá pro nějakýho Čecha (případně jiného evropana). Tyhle motorky se prodávají úplně jinde. |
9.12.2013 | Článek | Repráky hýr, dráty hýr, kazeťák hýr, ještě tyhle světýlka a jsme jak u kolotočářů |
8.11.2013 | Článek | Už z fotek vypadají nějaké komponenty hrozivě zejména podvozkové díly a komponenty brzd. -2 |
6.11.2013 | Článek | Design mnoha výrobců na jednom stánku +3 -2 |
31.5.2013 | Článek | Skútr dělá skútrem variátor a na ten se v článku úplně zapomnělo - olej, řemen, válečky, vodítka... +2 |
29.4.2013 | Článek | Pánové z BMW mohou být spokojení Kategorie, kde měli zastoupení vyhráli. Jediné co nechápu, že skútry nevyhrála Vespa |
25.4.2013 | Článek | Sym Tonic řekl bych, že ho tady na motorkářích vidím poprvé a naposled. Leda že by ho zlevnili na 10 tisíc Kč. |
12.4.2013 | Článek | Kdyby to tak bylo 2T +1 |
8.4.2013 | Článek | Král je zpět na trůnu a sedí tam jistěji než kdykoliv před tím. kubacech: dobrej postřeh, asi se jim tam zatoulala nějaká fotka staršího modelu. |
4.4.2013 | Článek | Vyplnil jsem to, ale je to fušerská práce... 1) špatnej překlad, někde není dokonce ani přeloženo 2) dotazník jako takovej má zásadní chyby, těším se na ty nic neříkající informace Je to škoda, taková super příležitost, zvláště, když to má podporu a je to napříč zeměmi. +3 |