Komentáře
Nalezeno 73 záznamů
13.6.2019 | Článek | WobRetnuh: Zajímavé, ale podle mě je důležité, co je v TP potažmo v ORV, buď man nebo aut. Nic jiného policajta zajímat nebude. idoktor: Taky mam Vespu, i když PX, takže řazení, žádnej úložnej prostor, strašný jízdní vlastnosti apod., ale vím, proč jsem si ji koupil, takže rozumím. Jenže tady jde o to, že Cub tady nemá tradici a je na rozdíl od Vespy hnusnej. Já to na úspěch nevidím. Video test super, vyvážené emoce a data, radost se dívat. |
12.6.2019 | Článek | Nepřehnali už jste to s těma nálepkama "motorkáři"? Tohle už vážně může změnit estetický dojem... +1 |
10.10.2018 | Článek | A nebo by se mohly pridat na motorku jeste dve kola a sedadlo aby se sedelo pohodlne, cely to oplechovat, k topeni vyuzivat teplo z motoru a k chlazeni pouzivat klimatizaci, co...? +1 |
7.2.2018 | Článek | Všichni brečí nad cenou, ale kdyby stála 150, tak si ji stejně nikdo z Vás nekoupí. Zrcadlo nastaví elektrická Vespa, která se má začít prodávat tenhle rok. Pak lze říct, jestli je Čezeta drahá nebo naopak. A řeči o ruční práci apod. bych do tohohle srovnání netahal... |
9.11.2017 | Článek | Sim, JoskaH: no kdyz to hoši berete takhle obecne tak muj pohled je takovy, ze jdou s kladivem na komara. Na co je "ekologicky" skutr, kdyz ho kazdou chvili predjede SUV se ctyrlitrem pod kapotou a v nem sedi jen jeden clovek. A to nemluvim o letadlech a lodich jako nejvetsich znecistovatelych, tak proc resit motorky... ? Elektrika bude mit smysl az budou baterie + elektromotor stejne tezke jako spalovak s chlazenim, mazanim a plnou nadrzi a dojezd bude srovnatelny, na mestsky a primestsky provoz tak 150-200 km by melo stacit. Tim chci rict ze cesta k elektru by mela byt prirozena a nabizet neco navic ne jen furt ekologie a mraky nejistot a kompromisu. Kazdopadne pokud se nemylim tak mimo KTM s kroskama do toho jde Vespa jako prvni z renomovanych znacek... (Cinu nepocitam) +1 |
9.11.2017 | Článek | Dovolte mi pár dotazů na autora článku: Kde jsou živé fotky z eicma? (Třeba prostor pod sedlem) Píšete, že v režimu ECO jede max 30 km/hod a v POWER ukáže co v ní je a co v ní teda je? (Max rychost) U toho X-ka píšete v perexu, že je to kombinace generatoru a elektromotoru, v článku se ale už hovoří o benzínovém pohonu, který nastoupí po vybití baterií! |
20.4.2017 | Článek | Jako majitele MG a Aprilie, dlouholeteho obdivovatele Vespy a i jedno Piaggio jsem mel by me tato kniha velmi zajimala, ale 200 ecek??? Tohle by mel byt propagacni material v elektronicke podobe zdarma, v tistene za naklad. |
3.1.2017 | Článek | Miláčku chceš Vespu? Ne, raději Kymko. |
11.6.2015 | Článek | Je to přebrandovaná Gilera Nexus, tak jaké Aprilia geny a odkazy na RSV??? A tudíž není stará (design) 4 roky, ale více než 10. +1 |
24.4.2015 | Článek | Krásnej showroom, hodný prodeji italských strojů. |
16.3.2015 | Článek | Myslím, že není třeba plakat nad designem starší generace (přesněji nad kukučem, protože vše ostatní kromě masky je víceméně stejné), Versys nikdy nebyl kultem a nikdy nebude, je to slušný parťák pro takovýto domácí motorkaření (i když já s ním tu Evropu s přimhouřením oka objel) a pro Kawasaki je určitě lepší zpráva, že si ji lidé pletou s jinými než když říkají, ta je hnusná, na to se nedá koukat... |
16.1.2015 | Článek | K smlouvám... K smíchu nebo možná spíš k pláči je i fakt, že smlouva může být uzavřena i ústně (nový občanský zákoník tuto formu dokonce posiluje) a je to závazný právní akt. Nicméně nechtěl bych toto vysvětlovat paní na přepážce odboru dopravně správních agend... |
16.1.2015 | Článek | rouy: V zákonech netřeba hledat logiku Podle mě to novelizujou zásadníma změnama nebo to dotáhnou a registrační značky už nebudou podle krajů, ale nic neříkající kombinace písmen a číslic, případně RZ na přání. Za rok převodů v tom bude totální chaos. |
16.1.2015 | Článek | Polopřevod bylo legitimní a svým způsobem geniální řešení převodu práv a povinností (kromě tý blbosti s ORV - že musel být přítomen při odhlášení a ne při přihlášení). Problém s "trvalým" polopřevodem se dal řešit vymáháním pokut od kupujících nebo zrušení vozidla třeba k červnu 2015. Největší právní problém vidím v tom, že je za převod odpovědný prodávající (pod pokutou až 50k). Modelová situace - prodám motorku, podepíšeme s kupujícím smlouvu, čímž přechází vlastnická práva a už toho člověka nikdy neuvidím nebo se bude vymlouvat, že nemá čas nebo se na cestě domů vyseká, prostě bude převod sabotovat, takových lemplů je plno a já budu platit vysokou pokutu - tohle musí nějaký právník napadnout, to není možné... +1 |
16.10.2014 | Článek | Nobelovku za ty krátký výfuky pod motorem |