PROFIL UŽIVATELE

Zar

Offline: 18.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 33
Město: Náchod
Lokalita: Náchod Králov...
Založil témat: 13x
Napsal příspěvků: 53x
ID uživatele: 68294
Registrace: 17.4.2008
ICQ:413-325-285

Adresa profilu:http://zar.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 37 záznamů

21.1.2019 Deník Musí se řešit změna počtu míst
3.6.2018 Deník Díky já si Tvyho bajtů taky všímal Supr stroj 😎👍
22.2.2018 Deník Neladim to na 200 koní
18.2.2018 Deník Ahoj, světlo je universal. Bylo to rozstreleny až po krk 😉👍
18.2.2018 Deník Určitě do toho jdi! Já jsem Tigem zkoušel jen pokus plechy, ale když už máš vychytany nastavení, tak to jde samo. Dá se říct že na tomhle jsem získal tak 80% samodomo zkušeností 😉👍
16.1.2018 Deník Hele variant je mnoho, ale většinou ty co delaj auto Hi-Fi tak to maj běžně, já to mám z Ahifi.cz
12.4.2016 Deník Díky , ten Dural má tu špatnou vlastnost že se dá těžko eloxovat . To znamená eloxovat jo ,ale výsledek naprd :D
7.4.2014 Deník Děkuji , ale zatím najeto jen 10 KM :-/
2.4.2014 Deník Mě přijde, že ty co se daj koupit jsou moc "tuctový" :D A taky dost drahý :D
28.3.2014 Deník Děkuji za podporu ,ale byly tam opravdu skvosty také
16.2.2014 Deník Děkuji za slova uznání :D ... na 90% bude k vidění na výstavišti v pražských Holešovicích , tak , že sejdeme se tam :D
5.1.2014 Deník Děkuji ! ... rozhodl jsem se pro to, když jsem začal brousit podsedadlový plech. (tenhle typ 21 je dost "měkký" ) Klasika s hliníkovejma linkama mě přijde tužší. Má lepší lemování plechu, ale i tak :-/
Stačí pár pokusů ,plech sedí vzadu na dvou šroubech u nádrže (někomu i na pár šroubech u stupaček) ale po zatížení sedla (vezmu v potaz tu nejbrutálnější variantu) například spolujezdcem se plech v oblasti tlumičů doslova NAFOUKNE. Přidám v úvahu možný přepravy, kurtování, stav našich cest a funkčnost originálních tlumičů. Tak když to dobře dopadne vydrží to třeba barva, ale kit po pár takových cyklech povolí. To vše jsem konzultoval s klemprdou a od nápadů s kitem (se skelným vláknem, příměsí hliníku a podobně) mě ujistil ,že to vydrží jen chvíli (bavíme se o řádech měsíců či desítek měsíců používání). Věřím že tu má každý 1,5 kytovaného pincka a né každému kyt povolí, nebo si toho všimne.
Taktéž nejsem kdovíjaký klempíř ,ale stačí málo, semtam nějaký dolík, v dost případech prohnutý plech pod pantem od nezajištěného sedla. ale spíše než boule se kytují přechody na prsíčkách a spoj na podsedadlovém plechu od pantu dolů. Věřím ,že tam kit vydrží. Ovšem na bokách :-/
P.S: i když klempířina nebude dokonalá plnič zvládne mnohdy dost práce
2.10.2013 Video tuším že na výfukový ventil působý teplota až 750 celsia takže ty výpary asi nebudou nejchladnější ,ale takto rozpálené svody jsem vyděl i na 2T
2.10.2013 Video Zdravím u 2T je výkon závislej na tvaru výfuku hlavně na zpětným kuželu pokud tlumič odděláš nebo dáš jiný na výkonu to bude mít minymální následky
9.9.2013 Deník Hele supr nápad , téměř bez větších zásahů a skoro zadarmo ... s tim těžíštěm a tak si hlavu nelam. Na to si zvykneš.
A i kdyby jsi dal jinej tlumič těžiště by bylo taky jinde ,tak nevim co tady řešej :D SUPR
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist