Komentáře
Nalezeno 97 záznamů
13.8.2012 | Článek | libi a i ta minula, ktera mela 2 koncovky byla hezka, v milane jsem oblezl vse (R1,1000RR,GSX-R,ZX-10R)ale tahle mela nejlepsi posez s ohledem i na delsi jizdu, mozna ten "civilni" posez odrazuje radikalni sportovni jezdce, ale u mne by prave kvuli tomu vyhrala +1 |
26.7.2012 | Článek | Mart.bike : to neni dvoutakt, aby se to muselo poradne zajizdet, ten motor ma jiz neco nabehano z vyroby a pak je vetsinou rada, ze se jezdi do nejake max. rychlosti a treba jen na 2/3 "plynu" takze ten otackomer je tam opravdu na nic a to srovnani italskych skutru s cinou jsi nemohl myslet vazne, ze ne? |
26.7.2012 | Článek | a zase, proc to ma stale otackomer, kdyz je tam diky variu uplne na nic, stejne razeni nejde ovlivnit |
20.7.2012 | Článek | dotaz na redakci, dalo by se informovat predem o tehle akcich, uz tu ctu nekolikatou reportaz z akce, na kterou bych se i zajel podivat, jen se o ni nikde nedozvim, diky |
2.7.2012 | Článek | stale nechapu 2 veci na techto obrich skutrech, proc to ma otackomer, kdyz razeni nemohu ovlivnit, proc tam cpou retez, kdyz takovy remen by byl vhodnejsi ale i tak rikat 300 kilovemu shluku zeleza skutr je docela zabavne jen ta cena, kdyz vezmu, kolik stoji dnesni 600 nahace, ze jsou lehci, maji uz 100koniku a vice... |
14.6.2012 | Článek | mimo misu, ale kzdy jsem to nekde videl i s cenovkou na nejakem mistnim moto vystave a vedle toho jawku a nani tu silenou cenu, tak jsem nevedel, jestli se mam u jawy smat nebo brecet |
5.6.2012 | Článek | Cova: lepsi spotreba, skoro stejna maximalka, vetsi kola, variator s remenem, zadny retez nebo neco podobneho, to vse mluvi pro beverly a pak ta cena, tento tmax se mi libi, uz tam neni retez ale remen (snad lepsi udrzba) ale ta cena je opravdu mimo realitu |
4.6.2012 | Článek | jean192 - abych pod to nemusel lehat a kazdou chvili ten retez mazat, kdyz skutr, tak variator a remen |
23.5.2012 | Článek | mam stare beverly 500 a neni problem padit 150, tacho ukazovalo i 170, takze tohle tech 150 asi taky da, rozhodne udrzi u nas povolenou dalnicni rychlost |
30.3.2012 | Článek | a kde je výroba? mozna to ma italskeho designera, ale tusim, ze se to montovalo v cine |
14.3.2012 | Článek | byl jsem v sobotu po poledni v brne, na listek jsem cekal cca 2 minuty a nebyl problem si sednout na vse, co jsem chtel, srovnavat s milanem nema vyznam, ono jde i o to, kolik se toho asi proda v italii a kolik u nas letos na podzim to milano opet navstivim, ale pokud nebude pristi rok jen jedna vystava, tak v cechach uz nejdu |
5.1.2012 | Článek | Op-zajimave fotky v profilu, ale neda mi to, neni teda pak na takove jezdeni lepsi 4kolka, nahon na 4, dost mista na zavazadla, cestovni rychlost cca stejna a sirka v provozu taky a kdyz vezmu cenu 300.000 za vybaveny Ural, tak mam kolku taky |
3.1.2012 | Článek | Machacek tam ma predelany motor TDM, jelikoz cista seriovka co je v kolce z vyroby by to pry nevydrzela, jenze to ma na ceskych papirech, takze by dle reguli mel podminku splnovat, ale asi se ho mistni "zavodnici" boji a tak po protestu neprosel prejimkou |
21.12.2011 | Článek | katalog ale ta zenstina na obalu je teda |
20.12.2011 | Článek | chtelo by to vylepsit predek, to mi tam moc nesedi, vcetne riditek ze sjezdoveho kola, kdyz uz retro, tak nejlepe cele, ale jinak |