PROFIL UŽIVATELE

tommy58

Offline: 31.10.2018 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Nymburk
Lokalita: Nymburk Střed...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 13x
Body komentářů: 5 / 13
ID uživatele: 50259
Registrace: 16.2.2008

Adresa profilu:http://tommy58.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 39 záznamů

24.8.2015 Článek RATBIKER: Kawasaki uvádí pro tento model homologovaný pro běžné užití v silničním provozu 95+. Verze H2R vyžaduje benzin s vyšším oktanovým číslem.

Petta: To co píšeš vlastně nemá ani logiku, kdyby motocykl jezdil za 17L/100km, tak by s tím jezdec musel jezdit do poslední kapičky a to asi reálně moc nejde. Ber ještě v úvahu cca 3L jako nutnou rezervu. A v článku také uvádím, že osm litrů na sto si H2ka brala při dálniční konstantní jízdě 130/km. A kdyby sis ještě přečetl o jeden či dva řádky navíc, tak zjistíš, že palubka ukazovala 11,2L/100km a to při středně svižné jízdě. Z toho vyplývá, že se dá snadno jezdit ještě za víc, ale to je snad každému jasné, že když je motor přeplňován kompresorem, spotřebuje i více paliva. Těch osm litrů byla jen ukázka toho, kolik ten stroj papá při předpisové jízdě.
+2 
1.10.2014 Článek Petře, příště mi to ale musíš říct, že těch 8000 najetých kilometrů jste natočili výhradně na okruhu. není brzdění jako brzdění. Jinak ty vyhoblované kotouče myslím měly víc než 0,1mm. Ostatně eRRko mělo s předními brzdami vždycky problém s životností (výdrží) co se týče používání stroje na okruhu.
3.3.2014 Článek Normálně se neponižuji zveřejňováním tělesných údajů, ale v rámci dobré věci tuto zásadu poruším

Technické parametry jezdce:
Výška: uvedená v článku
Obvod airbagu: 75 cm
Obvod hrudníku: 99 cm
Obvod stehna: 54 cm
Obvod lýtka: 35 cm
Biceps: 32 cm
Obvod krku: 35 cm
Váha: 67 kg

Technické parametry jezdce jsou variabilní v závislosti na ročním období

Jinak pokud by můj airbag měl větší obvod klidně o 40cm, stále by nebyl problém v dostatečně sensitivním ovládání stroje, protože tvar nádrže je hodně zkosený směrem k řídítkům, což má také pozitivní vliv na zatížení předního kola při plné nádrži. Jak by se na to napasoval jezdec, co má okolo 190cm si netroufnu odhadovat, já jsem byl s ergonomií nadmíru spokojen.

Tak snad jsem to trochu objasnil...
+3 
25.10.2013 Článek Floo: K mému překvapení byly vibrace, u takovéto konstrukce motoru, minimální. Je docela logické, že se drobné vibrace objeví v nízkých otáčkách a za použití cca 2-5% plynu čili při konstantní rychlosti. Ale jinak je to skutečně dobře vyvážené a jak jsem již psal v článku, na čistší odezvě se podílel kompletní soubor kroků a vylepšení pro dokonalejší spalování. Co se týká zrcátek, tak s nimi jsem byl během jízdy spokojen, žádné uhýbání loktů a vibrace se do nich přenášely v té nejmenší možné míře - žádný rozmazaný pohled vzad...
11.6.2012 Článek Rád bych to uvedl na pravou míru, nejedná se o h...o , ale o podobně tvářící se nabalený písek, který je vidět i v pozadí fotografie.
16.5.2012 Článek to matuS: v článku to bylo myšleno trochu jinak, než sis to vyložil. Tento způsob jízdy umožňuje konstrukce motoru. V tomto případě nejde o žádné kubíky…
Příkladem může být motocykl, který má stejnou konstrukci, stejný zdvihový objem, ale disponuje odlišným časováním zapalování jednotlivých válců. A u takového typu motoru by se na 100% projevilo cukání a o plynulé jízdě by nemohla být řeč. O dvouválcích a jednoválcích ani nemluvě...
27.4.2012 Článek Zde rovněž jeden link, kde se to dá sledovat live:

http://www.firstrowsports.eu/watch/121195/2/watch-grand-prix-spain,-jerez,-motogp---practice-2.html
18.7.2011 Článek Zdravím všechny, jen takový dodatek... ta samotná váha loňského modelu byla už alarmující, takže proto ta redukce na současných 190kg pohotovostní hmotnosti. Zkrátka bylo už načase s tím něco dělat a teď se může nová suzuki měřit se svými konkurenty, protože +/- všechny váží stejně, 8kg byl propastný rozdíl... Nicméně, ze zkušenosti můžu říci, že se jedná o nejprostornější supersport, takže si na své přijdou i ti vyšší, alespoň to tak vnímám z mého pohledu já...
29.6.2011 Článek To enusim2: Jasný, jednalo se spíše o drobné rady, respektive připomínky typu: Tohle je superbike , převodovka je nastavená jako pětikvalt, vyzkoušej brzdy a až ti ukážeme oranžovou ceduli a na ní "BOX", tak zajedeš do boxů.
Tam to moc neřešili, jelikož bylo podmínkou vlastnit závodní licenci, tak nějak předpokládali, že asi budeme trochu umět jezdit a že se s tím popasujeme sami

Jinak díky za reakce, opět musím říci, že to za těch pár kol opravdu stálo...
20.6.2011 Článek To Alda-sbk: Jo, to máš pravdu... spíš jsem myslel, jakou zvolila konfrontaci předku a zadku, z té 240 vzadu jsem měl obavy a nakonec to bylo fajn a člověk si na malou změnu zvykl poměrně okamžitě...
11.5.2011 Článek To SABATH: omlouvám se, že jsem se dotkl vaší pneumatiky , ale takový rozměr, jak říkáte 280, se u vašeho křesla dá předpokládat, ale u sportovnějšího motocyklu, je to více než neobvyklé... Tak to bylo myšleno tímto způsobem...
16.12.2010 Článek Posílám do redakce a hlavně Mírovi...
2.10.2010 Článek přeji rychlé připojení
2.10.2010 Článek zkuste tento odkaz:
http://www.everythingon.tv/viewChannel.php?channelId=21
23.9.2010 Článek Mockrát Vám všem děkuji za vyjádření gratulace...
moc to pro mě znamená... Pokud máte zájem juknout na více fotek z celého víkendu nebo na video PIT STOPU přejděte na mé webovky a tam to všechno najdete...

Díky Všem!!!
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist