Komentáře
Nalezeno 42 záznamů
10.11.2013 | Článek | Benelli podle mého propadla na celé čáře |
21.10.2013 | Článek | Tak to je liga!!! Klekám a klaním se. Začínám šetřit +1 |
15.7.2013 | Článek | SuperSic58: Nevím proč by tahle Aprilia Tuono neměla fungovat za 5 až 10 let? Pokud se o ní majitel bude řádně starat tak nevidím jediný problém. 170 koní je nádherná porce, kterou ti Aprilia nabízí. Je jen na tobě, kdy a kde je využiješ. Je spousta lidí co má ráda naked styl a rádi si zablbnou na okruhu. Hlavu vzhůru SuperSic58!! Nebuď takový pesimista +1 |
13.7.2013 | Článek | La bomba. Kdybych neměl Corsaro tak je Tuono bez diskuze v garaži +1 -1 |
13.7.2013 | Článek | Nádhera. I ti ostřílení borci k těm motorkám ladí. Moc pěknej srazík |
29.6.2013 | Článek | Krásná stavba, ale to přední světlo??? Tím to trochu zazdili |
25.6.2013 | Článek | Ano, taky jsem si tím prošel Dnes už na to nemám nervy. Když chci motorku prodat, tak jí dám do bazaru, kde se o to profesionálně postarají. Samozřejmě že za to zaplatím, ale ušetřím tak spoustu cenného času a nemusím se dohadovat s kdejakým trotlem co se nudí u kompu a čumí na mašinu za kilo ale smolí v pazourách 50litrů To že se někdo po prohlídce motorky zeptá na slevu a to na přiměřenou slevu, mě nevadí. SMS s žádostí jestli bych nešel o 20 litrů níž mě vždy nadzvedla ze židle |
22.1.2012 | Článek | Líbí, ale souhlas s Jeff-em, chybí mě delší zadní blatník. Jinak super |
5.10.2011 | Článek | Obojí je pecka!!! Italové uměj to se musí nechat. Ten zvuk Tuona je brutálně dobrej Dacati je ale taky super. Obě bych je bral teď hned |
27.9.2011 | Článek | Marex: Mě osobně by nafta v nějaký třeba i cestovní motorce nebo skutru vůbec nevadila. Na naftu mám náklaďák a to dva a i osobák. Jen ta motorka pořád né a né. Pokud by někdo vyřešil vyšší hmotnost dieselu a dokázal by jí znížit na únosnou mez tak já osobně beru. Vůbec neřeším nějaký zažitý pravidla a předsudky co se kam leje. Prostě mě by se to líbilo a ostatní ať jezdí klidně na benzin, je mě to fuk |
27.9.2011 | Článek | Když už takhle laborujou s motory a řešej převodovky kvůli spotřebě paliva tak proč třeba nezkusej vyvinout malej diesel . Taky by to šlo a možna by se se spotřebou hlo dolů. Ve své podstatě je jedno jestli je ve skutru benzin nebo diesel. Než se do mě někdo pustí že nafta patří do kamen tak bych chtěl jen říct že naftovej motor je opravdu efektivnější oproti benzinu |
20.9.2011 | Článek | 2stroke: Ducati je každopádně cool, ale tohle je trošku jiná liga!! Ač se mě dusot Ducatek moc líbí tak šestiválec bude mít exlukzivní sound a vzhled je na Horexu taky luxusní. Cena je daná určitě i tím že je to malá serie. Kdyby to byla větší masovka tak bude za 350-390 papírů |
20.9.2011 | Článek | Ještě dodám, že bych radši bez turba. Koukal jsem na YouTube na pár videí a ten motor je zajímavě postaven. Válce jsou velice zajímavě a myslím že dobře ne v řadě ale tvoří dvě řady. Snižuje to šířku motoru. Jen aby to uchladili Video ukáže víc http://www.youtube.com/watch?v=B_33hCkr8zY&feature=related |
20.9.2011 | Článek | Tak tohle je pánové brko!! Jak vzhledově tak i koncepcí super!! To bych chtěl mít v garáži |
18.9.2011 | Článek | Mě se to obojí celkem líbí. Ale dvě věci: dělat naháče se 185 koní výkonem mě přijde jako absolutní zbytečnost a jen honba za výkonem který u naháčů není tak podstatnej. Ono jet na naháči kolem 300 km/h je už opravdu nadlidskej výkon. Už při poloviční rychlosti na nakedu fičí jako prase. A ten V-Strom mě přijde až moc přeplácanej až pouťovej. Kdyby měl polovinu z tuningu tak by to asi stačilo |