Komentáře
Nalezeno 7 záznamů
3.7.2023 | Článek | Super mašina pro začátečníky, dvě věci které mi u ní vadí: pouze pětirychlostní převodovka a vodní chlazení. Tahle motorka by měla být docela jednoduchá a zároveň jít s dobou. I ten Royal Enfield má šest kvaltu a to má o dvacet koní méně. Mám dvě Brambory chlazené vzduchem a olejem obě 110 koní a super spolehlivost. |
28.6.2023 | Článek | Rozhodně Triumph 1200 Scrambler nemá sílu 110 koní jako BMW ale pouhých 90 a to ještě možná. |
24.6.2023 | Článek | Pokud má někdo zkušenost jak dostat tuhle motorku z JAR do České republiky tak bych měl zájem o její koupi. Děkuji za radu a odpovědi. Petr Bubeníček +1 |
13.6.2023 | Článek | Barvy a podvozek super, motor ovšem podstatně slabší než konkurence a proto nekupovat jako první moto. |
30.9.2022 | Článek | Můj Desert Sled má stejný zdvihy pérování jako V4 Rally, oba válce jsou chlazeny vzduchem a olejem, taky poloviční váhu, třetinovou cenu a čtvrtinové množství elektroniky - to jsou pozitiva malé opravdové Ducati. Bohužel taky třetinovou nádrž, poloviční výkon a nevypínatelné ABS na obou kolech jsou negativa proti V4 PS 2 200 km Africkou Ghanou jsem absolvoval na jaře v Akkře nově zakoupené čínské dvoustovce které sice občas něco upadlo / řadička, páka zadní brzdy, zrcátko, zástěrka, aj./, motor ale se statečně točil i po výměně 1,1litru oleje čištěného pouze sítkem. Dojelo nás všech deset, bagáž jsme si vezli na nosičích - bez doprovodného auta, ale s mechanikem na stejné motorce Royal 200ccm koupené na místě za 30 000CZK! Po této zkušenosti bych si do Afriky Multistradu V4 Rally určitě nevzal - proti je kvalita cest, benzínu, váha a cena motorky, na venkově neopravitelná elektronika a nedostupnost náhradních dílů v servisech, kterých mají kupodivu dost. Pokud si ale někdo věří, že nespadne a nic se mu nepokazí, tak hurá do toho! +2 |
7.2.2022 | Článek | Máš pravdu předsedo, když se posadim na Indiana se svými 190cm a 120kg tak si připadám jak na dětském odrazedle. |
28.9.2021 | Článek | Mám Cagivu Elefant 750 v 1A stavu s 60ti tis. km i Scramblera DS se 16ti tis. a tak doufam že Xko mi přistane v gararazi taky. Jenom ten kapalinou chlazený motor mě trochu děsí, i když změna je život. |