renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

kadantonina

Offline: 19.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 23
Město: Aach
Lokalita: Trier-Saarbur...
ID uživatele: 456135
Registrace: 19.3.2024

Adresa profilu:http://kadantonina.motorkari.cz (Sdílet)


Ohlasy po testech týmů WSBK v Barceloně

Nejrychlejším jezdcem testu v Barceloně byl Nicolo Bulega (Ducati), jemuž po úvodním kole v Austrálii patří v průběžném hodnocení druhá pozice. Druhý v pořadí skončil s minimální ztrátou necelé desetiny Toprak Razgatlioglu (BMW), který chce o nadcházející

Ital Nicolo Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) k testu uvedl: „Jdeme správným směrem. Společně s týmem jsme jako vždy odvedli velmi efektivní práci. Tvrdě jsme pracovali na volbě pneumatik a nastavení a myslím, že indicie, které jsme získali, budou před nadcházejícím víkendem přínosné. Pocit z motorky byl velmi dobrý, což potvrzuje jak závodní tempo, tak i jednotlivé časy na jedno rychlé kolo. Je jasné, že nás ještě čeká práce na doladění detailů, které by nás mohly posunout o krok vpřed, ale výsledek těchto testů je nepochybně pozitivní.

 

„Z jedné strany jsem skutečně moc rád, protože cítím, že se moje fyzická kondice vrací na nejvyšší úroveň,“ řekl Álvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) a pokračoval: „Zároveň však dnes nešlo všechno tak, jak jsem doufal, protože jsem nemohl udělat zlepšení co se týče citu s motorkou. Měl jsem trochu potíže s nalezením správné přilnavosti, která by mi umožnila tlačit na maximum svých možností. Nyní prostudujeme data, abychom zjistili, k čemu došlo, a jsem si jistý, že příští pátek se do Barcelony vrátíme s řešením.“

 

Turecký závodník Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) ztratil na nejrychlejšího Bulegu jen necelou desetinu a po skončení testu řekl: „Byl jsem hodně blízko první pozice, ale i tak jsem velmi spokojený. Dnes jsme se soustředili na závodní tempo, a nakonec mám z přilnavosti velmi dobrý pocit. Provedl jsem krátkou simulaci závodu na jedenáct kol, přičemž všechna kola jsem zajel v čase 1'41s. Jakmile jsem cítil, že je motorka připravena na závod, nasadil jsem v závěru testu dvě pneumatiky Q a na druhé jsem zajel o něco lépe. Poslední jízdu jsem jel na tři kola a zajel jsem 1'40,1s, 1,40,4 a 1,40,8, což je dobré. Celkově jsem spokojený a tým také. Podařilo se nám získat dobrou přilnavost a jsme připraveni závodit. Poslední jízda byla se starou kyvnou vidlicí, ale s jiným tlumičem, novou přední vidlicí, ale jiným odpružením, takže jsem vyzkoušel spoustu dílů. Stará a nová kyvná vidlice jsou si podobné, ale se starou jsem spokojenější. Je to malá změna, možná psychologická, ale i tak jsem spokojený. Je to můj sen tady vyhrát, protože jsem tady nikdy nevyhrál, a pneumatika je tu hodně důležitá. Budu se snažit ze sebe dostat to nejlepší!“

 

„Podařilo se nám začít pracovat bez větších problémů,“ komentoval test Jonathan Rea (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK). „Testovali jsme některé věci zpětně a našli jsme jasná pozitiva i negativa, ale většinu věcí na seznamu jsme byli schopni odškrtnout, stejně jako některé varianty pneumatik pro závodní víkend, včetně přední pneumatiky od Pirelli. Mohl jsem také provést simulaci závodu jak pro závod Superpole, tak pro dlouhý závod. Je velmi těžké to porovnávat, ale bylo to konkurenceschopné a mohlo by to být rychlé závodní tempo ve srovnání s loňským rokem. Díky získaným informacím a také tomu, jaké dnes byly traťové podmínky, máme alespoň slušná data, abychom se mohli pokusit o zlepšení. S výsledkem můžeme být spokojeni a nyní se můžeme pustit do "skutečné práce" na další přípravě. Tým po celou dobu testu pracoval opravdu dobře, dalo by se říci, že nám docházel čas, protože vždy máte víc políček, která by se dala zaškrtnout, ale začal jsem se s R1 cítit opravdu jistěji. Yamaha a kluci v Miláně odvedli spoustu pozitivní práce a já mám pocit, že se můžu do motorky pustit, jezdit na ní a bavit se. Většinu testu jsem měl úsměv na tváři a pokaždé chtěl víc! Můžeme být spokojeni s prací, kterou jsme zde odvedli, a s pokrokem, jakého jsme od Austrálie dosáhli. To mi přidává hodně na sebevědomí.“

 

Lídr průběžného hodnocení Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) byl s časem 1’40,985 sekundy devátý nejrychlejší v kombinaci časů. „Dnes to tu žilo a myslím, že jsem snad najel osmdesát kol,“ uvedl tovární jezdec Kawasaki. „Hodně jsem pracoval. Prováděl jsem simulaci závodu a zároveň jsem se snažil starat o pneumatiky, zejména o přední, protože se zdá, že tato trať má poměrně nízkou přilnavost, což je pro předek kritické. Byl jsem spokojený s konzistencí v závodní jízdě a rozhodně to bylo mnohem lepší než loni, kdy jsme měli podobné podmínky na trati. Zlepšujeme se, ale stejně tak se zlepšují i všichni ostatní. Dokud neuděláme analýzu dat, je těžké skutečně vědět, jak na tom jste. Nemyslím si, že dnešní deváté místo bylo naší skutečnou pozicí. Nyní máme všechny informace pro nadcházející závod a já se cítím dobře.“

Více na: https://www.motorkari.cz/motosport/silnicni/wsbk/ohlasy-po-testech-tymu-wsbk-v-barcelone-50974.html Copyright © Motorkari.cz

Jak se Vám líbil tento článek?

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

TOPlist