Komentáře
Nalezeno 123 záznamů
11.9.2015 | Článek | Nj opet uspory, komplet digitalni palubka a tech 6 koni navic spolehlive pobiji jiste inovovane "eurostandardy" ekologie :D |
8.9.2015 | Článek | Na masine takoveho kalibru bych porad radsi videl analogovy otackomer. Moda displeju, beztak zpusobena jen setrenim a skudlenim je udesna. Na enduru se to da pochopit, ale k silnicni masine patri otackomer s ruckou jako k velbloudovi hrby. +2 |
7.9.2015 | Článek | Enduro paket na tuhle masinu mi prijde jako blbej vtip :). Tohle neni motorka do terenu, to mi nikdo nevymluvi. +1 |
26.7.2015 | Článek | Akorát se nemůžu zbavit dojmu "kopie XTZ 1200". Samo je to jiná moto, ale vzhledově bych řekl, že tyto dvě si jsou dost podobné. +1 -1 |
26.7.2015 | Článek | Ač nejsem ani fanoušek Hondy ani tohoto typu moto, tak to vypadá vcelku dobře. Ale kde je V-éčkovej motor? Řaďák má holt konstrukční výhody. Znalci Hondy: ten motor je zde použit poprvé? |
8.7.2015 | Článek | Varianta endura 300 cc a SM 500 cc se mi velmi zamlouva. Hlavne pokud se prodlouzi servisni intervaly pro civilni provoz. Bezva jsou hlavne nizke hmotnosti. +1 |
1.7.2015 | Článek | TRIBES: DR 400 možná, ale pořád je tam suchá ke 150 kg. A v případě toho endurka (AJP má 115 kg) je každé kg znát. Mám Gas EC125. To má odhadem do 110 kg a vodí se to jako kolo. |
1.7.2015 | Článek | Já bych si ten motor dokázal představit v nějakém lehkém SM nebo enduru. Se 44 kobylkama se už dá něco dělat a kdyby provozní hmotnost stlačili pod 140 ideálně 130 kg, už by to bylo slušné. Malé enduro/SM, které nezničí majitele servisními intervaly a zároveň to není líná 125 tu chybí jako sůl. Jediná volba je v podstatě AJP PR5, potažmo možná Freeride od KTM. Zahodit zbytečnosti (jako ABS které má klidně 10 kg možná i více) a redukovat hmotnost co to jde. Přitom jednobuch 400 s 33 kW si o enduro/SM úplně říká :). +1 |
12.5.2015 | Článek | Nahradit osvědčenou trojici je podle mě téměř nereálné (jistě ne v zaběhnuté kvalitě). Nováčci navíc vždy budou propíráni s předchůdci, což jim situaci neusnadní. Nemůžu se zdržet komentáře k užití slov v článku. Spojení epické pejzy mi fakt hlava nebere. To už se tady u nás nikdo neumí odpoutat od přetažených cizích slov a internetového slangu? Navíc často zcela mylně použitých. Pokud se mýlím, tak si rád nechám ten význam vysvětlit. +1 -1 |
12.5.2015 | Článek | No, originál je jen jeden a vzhledem k tomu, jaký Honda v posledních letech chrlí sterilky, si z toho na prdel nesednu, dokud to nebude vyrobené, prodané, otestované :). Osobně bych radši uvítal motor menší, V2 750 ideál. +2 |
22.4.2015 | Článek | Dobré pneu jsou základ. Není to sice levná záležitost, ale pokud si chce člověk jízdu užít a přežít, je to nutnost. Z vlastních zkušeností moc dobře vím, jak guma ovlivňuje jízdu. Kdysi na MZ251 jsem měl vzadu totální placku sjetou - moto se chovala hrozně - každé koleje a podélné nerovnosti motorkou házely sem a tam. Náklon = problém. Na Dorsu pro změnu byly gumy snad ztvrdlé či co. Vzorek ok, ale neskutečně klouzaly, že jsem se bál většího náklonu. Po výměně za nové změna o 300 %. Vliv gumy v náklonu si může každý snadno spočíst a ověřit matikou základky max sš. U krajů samozřejmě menší průměr = při stejné rychlosti moto více otáček kola. A pokud tvar pneu není oblý, dochází v podstatě ke skokové změně rychlosti = nečekané zpomalení v náklonu apod. Na gumách rozhodně nešetřím a klidně je zahodím i se vzorkem, pokud už tvar není zdaleka ideální. |
24.3.2015 | Článek | S článkem nezbývá než souhlasit. Taky mě mrzí, že jsme často házeni do jednoho pytle a je mi smutno za individua, která se na dvou kolech v provozu pohybují. Ne že by člověk byl svátost sama (např rychlost), ale je dobré vědět, kde si lze překročení dovolit a kde ne. Smažit 70 v obci mezi auty a paneláky, to je možné pouze u choromyslného jedince. Co se off road jízdy týče, taky jsem v podstatě vinen. Ale rovněž se striktně snažím držet lesních a polních cest a neorat úrodu a lesní školky. A koleje vyjeté po mně jsou rozhodně menší než ty po traktorech :). Pokud jsou někde lidé, radši se jim vyhýbám velkým obloukem. Poslední poznámku bych uvedl zejména k hluku. Byl jsem kdysi na návštěvě u kamaráda co bydlí ve Velkých Petrovicích (okr. Náchod.). Tamní silnice do Police n. Metují a zpět je rovněž vyhlášenou motorkářskou trasou. A mohu říci, že po hodinovém sezení na zahradě v teplém nedělním dnu jsem motorkáře nenáviděl. Jezdí si tam kolečka tam a zpět a kravál je naprosto neúnosný. Ani se nedivím pověstem o písku a hřebících na okruhu 300 ZGH u Hořic. Zkuste se někdy vžít do kůže "protistrany". +3 |
18.3.2015 | Článek | Taky bych tleskal podobnému typu moto. Cestovnějších motorek pod 600 ccm je pramálo. A osobně v poslední době po zkušenostech s ostrým endurkem (110 kg) upřednostňuji nízkou hmotnost nad výkonem. Taková, řekněme 400 - 500 ccm, do 50 kobylek, V1/V2 do 160 kg hmotnosti by byla přesně moje káva. Aby to v klidu zvládlo tempo do 120-130 km/h a nevážilo to 300 kg jako ty obludy typu GS, Adventure apod, které mi absolutně nic neříkají. +3 |
16.3.2015 | Článek | Mašina pěkná, ač faceliftem bohužel vypadá jako mnoho konkurenčních. Pořád ale převažují kladné pocity. Produkci Kawy v posledních letech považuji za vůbec jednu z nejlepších na moto trhu. Například Honda dle mě sklouzla k výrobě totálně nudných tuctovek na jedno brdo a to napříč jejich portfoliem. Na ER-6 2006 stále rád vzpomínám, občas lituji, že jsem ji prodal. Každopádně návrat ER-6 nebo Versyse do mé garáže je stále reálný . |
16.1.2015 | Článek | Také žasnu nad demencí zákonodárců. Původní systém byl geniální v tom, že svoje si provedl prodávající u sebe a kupující u sebe po získání TP. Teď aby člověk jezdil jako kokot ze západních čech do Ostravy a naopak. Navíc metody "plné moci" po osobní zkušenosti zavrhuji. Prodal jsem moto a po půl roce se jen tak zeptal na MěÚ, co je na mě psáno. A ejhle, původní mašina pořád na mě a kupec neřekl ani píp. Pak jsem z něj horkotěžko doloval papíry, abych to odhlásil. Samozřejmě jsem mu to při poslání zpět pěkně napálil s dobírkou, za ty obstrukce. Ke stávajícímu stavu stačilo přidat postihy za nepřihlášení v termínu a vše by bylo OK. Člověk navíc často jezdí okukovat nová vozidla o víkendu a zkuste si něco v sobotu/neděli zařizovat po úřadech a STK. Za mě jednoznačně změna k horšímu pro prodeje a převody v rámci vozidel registrovaných v ČR. +1 |