Komentáře
Nalezeno 170 záznamů
10.8.2021 | Článek | Tohle doslova křižácké tažení proti bikerům a svobodě je zapotřebí osekat jak přerostlý živý plot. Přesně takhle začínali bolševici v ČR po r. 1948 - naslibovali hory,doly a když se dostali k moci tak nám to na 40 roků osladili až běda. +1 -1 |
26.7.2021 | Článek | Pokrok nezastavíš a už vůbec ne ten z Číny. Svého času mě na základce učili , že se jedná o zaostalý zemědělsko-průmyslový stát, kde jsou lidi vůbec rádi, že se jednou denně nají. Dnes si tihle pidloocí kupují vše co se jim po světě namane, prostě našetřili si . Čínskou motorku si koupím až přijdou s nějakým technickým nápadem na úrovni, kterým strčí konkurenci do kapsy. Zatím je to plagiát ,snad i levný , takový moto-Kaufland,který mě absolutně nebere. A těším se, jak si vyjedu na svým bavasovi z r. 1978 nebo Zephyrovi 1100 z roku 1992 , což jsou naštěstí skutečný motorky. +6 |
17.7.2021 | Článek | Skvělý článek o skvělém muži. +6 |
7.6.2021 | Článek uživatele | Vážený L6L , vaše nadšení pro elektromobilitu mi nevadí , neboť definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky. / Albert Einstein/ |
7.6.2021 | Článek uživatele | Nevím proč se autor drží poněkud zpátky a nenazve věci pravým jménem. Hysterické výkřiky politiků o globálním oteplování a klimatické krizi jsou obyčejným žvaněním, aby se mezi lidmi vyvolala nálada strachu , obav a lidé pasivně přijímali omezování osobních svobod. Celá elektromobilita je pak jeden velký švindl, je doloženo a dokázáno, že je ve svém důsledku horší než stávající stav, kdy v dopravě využíváme fosilní paliva. Motorky zatím zůstávaly stranou, ale je pouze otázkou času, kdy se do nás začnou obouvat a zakazovat. Podívejte se na Brity, jenom vylezli z EU a motorkám se najednou na ostrovech blýská na lepší časy! |
6.6.2021 | Článek uživatele | Prosazovat elektromobilitu mezi motorkami je to samé jako prznit vlastní dceru. Elektro hejblata určitě mají své opodstatnění v zahuštěných aglomeracích , ale jinak jsou na dvě věci - na nic a na hovno. Je prokázáno, že nároky na těžbu rudy pro zajištění potřebného množství mědi,cobaltu,manganu, atd. ,aby se prosadila elektromobilita obecně, znamenají podstatně vyšší zatížení životního prostředí než stávající stav. Za druhé - nikdo neumí tržně recyklovat staré baterie , v ČR ani jinde v EU nebo USA nenajdete jedinou firmu,která by to nabízela. Ono je totiž levnější koupit novou. V praxi se to dělá tak, že se "obílí" papíry a tyhle elektroodpady se vyvezou černouškům do Afriky nebo pidlookým do Asie , praxe provázená obrovskou korupcí místních úřadů, aby zavřely oči. 85% elektroodpadů se likviduje touto cestou. To je ta "péče" o životní prostředí, sajrajt vyvezeme mimo svůj dvorek a nadšeně tleskáme , jak jsme bezva ! Každý slušný motorkář by tato fakta měl znát a elektrické motorky okázale bojkotovat !!! Elektrické mopedy,skútry apod. ať jezdí po velkoměstech , ale nikdy ne ve volné krajině. A úplně na závěr - boj proti emisím CO2 je boj proti větrným mlýnům. Změny klimatu na Zemi byly pravidelně ,od dob ledových po tropy a s různými úrovněmi koncentrací CO2. S podstatně vyššími i nižšími hodnotami než máme dnes. Jde vysloveně o snahu elit zbohatnout na změnách, které obyčejným lidem budou nařizovat. A aby to ti hlupáci lépe spolkli , navleče se na to zcela vylhané a smyšlené tvrzení o klimatické změně a další bláboly. Proto ještě jednou - elektromotorky jsou leda pro choromyslné ! |
6.6.2021 | Článek uživatele | Na odborné recenze se nesmíme dívat jako na absolutní pravdu, které podřídíme své rozhodování. Nejlepší je ,jak už píší jiní, kus o který mám zájem si sám vyzkoušet a rozhodnout se podle sebe. |
26.5.2021 | Článek | Na tom videu je nejlepší motorka, ta rádoby ženská to jenom kazí, navíc jí to nejde. Jinak, i když jsem věkem odepsanej, hluboká poklona italským designerům. Jeden slavný italský skladatel řekl." Nechám vám vesmír, když mi necháte Itálii." Tady to platí naprosto stejně ! |
13.5.2021 | Článek | A to bez diskuze ! |
13.5.2021 | Článek uživatele | Traduje se, když v Itálii probíhal kongres matematiků, vyšel si jeden z nich na procházku do centra starého města. V jedné úzké uličce se stal svědkem prudké hádky dvou žen, které na sebe ječely z oken protilehlých domů.¨ Matematik je chvíli poslouchal a potom poznamenal, že tyto dvě ženy se nikdy nemohou domluvit, protože vycházejí z argumentačně jiných základů , a šel dál. Patřím k lidem, které nezajímá KDO co říká, ale pravdivostní hodnota jejich tvrzení. K tomu se lze dobrat pouze tak, že výroky porovnáte s objektivní realitou. Bez dotací by celá elektromobilita spadla jako domeček z karet a v soutěži skutečně svobodného trhu by neobstála ani náhodou. Dotace se tam rvou v tzv. veřejném zájmu na odvrácení údajné klimatické změny způsobené navyšováním antropogenních emisí CO2. Zde skromně připomínám, že nikdo tohle neprokázal a jde pouze o hypotézu, ke které se přiklonila většina odborné obce a nadšeně všichni politici, aby si u voličů zajistili kladné body do voleb. Z tohoto pohledu lze elektromobilitu označit za švindl na druhou. Vychází z hysterické ideologie o konci světa (Greta Thunberg) a jde pouze o mazaný trik elit jak urvat z veřejných rozpočtů pořádný kus koláče pouze pro sebe, česky řečeno zbohatnout na oškubání kavek. Aby to bylo úplně jasné -- elektromobilita své místo má v některých případech, zcela určitě NE jako prostředek spásy lidstva. Jak doloženo v tomto případě klasické spalovací motory jasně vítězí i z pohledu zachování životního prostředí. Howgh ! |
12.5.2021 | Článek uživatele | Elektromobilita je jeden obrovský švindl Všechna zařízení na výrobu energie musí být vyrobena z materiálů extrahovaných ze Země. Žádný energetický systém není ve skutečnosti „obnovitelný“, protože všechny stroje vyžadují nepřetržitou těžbu a zpracování milionů tun primárních materiálů a likvidaci soustrojí, které se nevyhnutelně opotřebují. Ve srovnání s uhlovodíky znamenají „zelené stroje“ (VE, FVE) v průměru desetinásobné zvýšení množství extrahovaných a zpracovaných materiálů za účelem výroby stejného množství energie. To znamená, že jakékoli významné rozšíření dnešní skromné úrovně zelené energie - v současnosti méně než 4 % celkové spotřeby např. USA (oproti 56 % z ropy a zemního plynu) - vytvoří bezprecedentní nárůst celosvětové těžby potřebných minerálů a radikálně zhorší stávající environmentální a pracovní podmínky zejména v rozvojových zemích. Například jedna baterie pro elektromobily o hmotnosti 450 kg vyžaduje extrahování a zpracování přibližně 225.000 kg materiálů. Průměrně po dobu životnosti baterie každý kilometr řízení elektrického automobilu „spotřebuje“ 2,4 kg Země. Při použití spalovacího motoru se spotřebuje asi 0,05 kg paliva na km. Mark P. Mills Mines, Minerals, and "Green" Energy: A Reality Check |
11.5.2021 | Článek uživatele | odp. L6L Elektromobilita ano , ale tam kde má smysl - např. aglomerace s velkou hustotou osídlení , kde lze síť snadno dotáhnout. Za posledních 20 let donutili nesmyslnými normami a daněmi výrobce spalovacích motorů doslova švindlovat (Dieselgate) , aby vyhověli idiotům v Bruselu. Těch eko - udělátek k hovnu je doslova přehršel a paradoxně přispívají k horšímu životnímu prostředí než kdyby nechali evolučně vyladit spalovací motory. A je jen otázkou času, kdy tihle komunisté ze Západu začnou omezovat motorkáře. |
10.5.2021 | Článek uživatele | Nechci se autora dotknout, ale jsou to bláboly. Pokud bychom nahradili stávající dopravu elektro dopravou ,znamenalo by to podstatně vyšší zátěž pro životní prostředí. Jde zejména o akumulátory vyžadující obrovská množství různých kovů, které je nutno vytěžit, zpracovat a po provozní době taky recyklovat. Dnes je daleko levnější koupit novou baterku/akumulátor , než starou recyklovat a vyrobit z ní novou. K nákupu elektro vozů přispívají dotace a starý věci se vyvezou do Afriky nebo Asie ,podle hesla sejde z očí sejde z mysli. A vysloveně dotace deformují tržní prostředí. Kdo nevěří ať se podívá na ceny elektro ojetin - a porovná s cenami běžných ojetých vozů nebo motorek. Prostě je to jeden obrovský švindl ,který se lidem rve do hlavy jak světlé zítřky za bolševika. Prostě elektrosračka s ideovou visačkou boje proti klimatické změně nebo proti tzv. globálnímu oteplování, což je zase opět chujovina na n-tou . |
6.5.2021 | Článek | Elektrický motocykl Arc Vector / USA Hmotnost (hmotnost) 220 kg Zrychlení 0-100 km / h za 3,2 s Dojezd 436 km Maximální rychlost 200 km / h Doba nabíjení 40 minut Všechno je super , ale teď přijde kouzelník - cena 111 000 USD. Nekup to ! https://www.arcvehicle.com/the-vector.html |
29.4.2021 | Článek | Jsem na straně Obycejny_clovek , ale bylo by to celé na delší vykládání. Motorka má být kamarád a ne služka. |