Komentáře
Nalezeno 51 záznamů
9.2.2024 | Článek | Oba měli stejnou výhodu. Mohli cestovat 80 dnů. Měli čas. O vzdálenost vůbec nejde. |
4.12.2023 | Článek | Co se ti na ni kazilo? |
28.11.2023 | Článek | Pristi rok se ukaze skutecna hodnota Bagnaia, a taky se ukaze co zbylo z nejlepsiho pilota desetileti. +4 |
22.10.2023 | Článek | Nestačilo by prostě jen reagovat. Dodalo by to vašim informacím váhu. Proč hned ostře? |
7.9.2023 | Článek | To je tak, kdyz odhad posunes do urovne faktu. A sam sebe pak presvedcis, ze mas pravdu. |
29.4.2023 | Článek | A oba mate v teto chvili pravdu. |
15.4.2023 | Článek | Rád jsem si přečetl tvůj cestopis. Připomněl mi Maroko, kde jsem byl dvakrát na motorce. Je to krásná země. Chápu, že jsi spokojený s GSem. V dnešní době to je etalon na takové cestování. V 2006 jsem tam byl taky na GSA1150. Byl jsem s ní maximálně spokojený a myslel jsem si, že na ničem jiném bych tam nemohl jet. Až do jedné chvíle, která mi ukázala, že jezdit se dá na všem. I do Maroka. Jeli jsme si to tak pistou, ve stupačkách, nádherný pocit "dobrodruha". Když v tom začal kolem mě sílit bzučivý zvuk. Ohlédnu se a kolem proletěl Marokánec na fichtlu a už jsem viděl jen to jeho vlající prostěradlo kolem hlavy a bosé nohy na stupačkách. Tam jsem si uvědomil, že to vše co mám za plno peněz pod sebou, není vůbec potřeba. Pak jsme tam chtěli jet na Jawách, ale z toho sešlo, až za pár let se uskutečnila druhá cesta a tu jsem jel na FZS1000. Ta motorka to dala úplně stejně jako Afriky a Vstrom, které s námi jely. A byly to stovky kilometrů také po pistách a šotolinách. Základ je vhodné pneu. Jinak tam nejsou vysoké zdvihy potřeba. BMW je skvělé, ale nebojte se jet na čemkoliv co máte doma a máte to rádi. +2 |
25.3.2023 | Článek | Až Ducati koupí JAWU, tak to tak v rámci propagace značky klidně může udělat. |
7.3.2023 | Článek | Pises o vymene baterie jako o samozrejmosti, ale podle vseho to je zcela nerentabilni krok. |
17.2.2023 | Článek | Oni moc dobre vi, proc. To jen ty nevis. A tak mas myslne zavery. |
7.2.2023 | Článek | Takove porovnani by me take zajimalo. A verim, ze V2 by vysla lepe. Ale proc ma byt teren alfou a omegou techto motorek, to nechapu. Copak se nejezdi prevazne po asfaltu? A kolik pilotu to opravdu umi v terenu? Z terenu se stala jakasi mantra a nikdo uz asi ani nevi proc. |
6.2.2023 | Článek | Tdicko...tak to muzeme nekdy vyzkouset v realu |
6.2.2023 | Článek | Tdicko...tak to muzeme nekdy vyzkouset v realu |
6.2.2023 | Článek | 170k vypadá velmi lákavě. A taky to dobře zní, když na to dojde v diskuzi. Multistrada 1200 z 2010 jich měla "jen" 150. Ovšem také vážila o 26 kg méně. Přepočet výkonu k váze tak vychází u obou motorek stejně. Kroutící moment je ovšem už při přepočtu k váze u V4 horší. Dokonce je nejhorší proti všem ročníkům MTS1200/1260. Navíc V4 ty výkony dosahuje až ve vyšších otáčkách. Z toho papírové vychází, že V4 není rychlejší než starší MTS. A mám to i ověřeno z cest, že V4 neujíždí. Při výjezdu z vracáku stará MTS1200 nové V4 ujede. Zajímal by mě srovnávací test těchto dvou generací Multistrad, byť se jedna už nevyrábí. Většina motorkářů si ale stále kupuje spíše jeté stroje, tak by bylo zajímavé vidět, jak moc se fakticky posunul vývoj. |
24.11.2022 | Článek | Taky jsem tam byl a uplne mrtvo. |