renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

_Kibo

Offline: Včera v 08:04 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Znojmo
Lokalita: Znojmo Jihomo...
Poděkoval: 2x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 8x
Body komentářů: 40 / 2
ID uživatele: 377394
Registrace: 20.11.2019

Adresa profilu:http://_kibo.motorkari.cz (Sdílet)


Triumph Tiger 900 - verze 2024

Detailní recenze Tiger 900 GT Pro a Tiger 900 Rallye Pro. Novinky a aktualizace pro rok 2024.

Když se Tiger objevil na scéně v roce 2020, vypadalo to, že Triumph hraje na jistotu. Ale v roce 2024 přichází model, který je tak vzrušující, že byste ho skoro chtěli pozvat na večeři.S vylepšeným motorem nabízejícím 106,5 koní a o 9% nižší spotřebou, je to jako dostat turbo, ale s méně častými zastávkami na benzínce. 

Nový Tiger 900 přináší i v oblasti pohodlí několik klíčových aktualizací, které zlepšují celkový zážitek z jízdy.  Jedná se o úpravy sedla a řídítek.

Můžete si vybrat mezi cestovnější GT a GT Pro a více offroadovou Rallye Pro verzí. Je to jako stát před vitrínou plnou zmrzliny v horký letní den a muset se rozhodnout mezi klasickou vanilkou a exotickým mango.

 

Verze modelu

Triumph Tiger 900 GT Pro je více zaměřený na pohodlnou silniční jízdu. Nabízí luxusní prvky, jako je elektronicky nastavitelné zadní odpružení, které se přizpůsobí vašim potřebám rychleji než vaše lepší polovička, když řeknete, že máte hlad. A sedlo, které si snadno spletete s obývacím pokojem na kolech. 19 palcové přední kolo a sofistikovanější design naznačují, že je to spíše silniční král než terénní dobrodruh.

Na druhou stranu, Tiger 900 Rally Pro je připraven vyrazit do terénu jako Indiana Jones na expedici. S větším 21 palcovým předním kolem a vyšším zdvihem odpružení je připraven do terénu. Rally Pro má manuálně nastavitelné zadní odpružení Showa, což zajišťuje větší adaptabilitu v náročných terénních podmínkách. Jeho design a konfigurace jsou optimalizovány pro dobrodružství mimo zpevněné cesty.

A i když oba modely sdílejí stejný výkonný trojválcový motor, každý z nich má svůj vlastní styl.

Motor

Motor Triumph Tiger 900 je technickým klenotem, který v sobě ukrývá 888cc trojválcové srdce, plné energie a vitality. Tento motor je schopen dosáhnout až 106.5 koní při 9 500 otáčkách. Je to výkon, který zajišťuje, že při každém stisku plynu cítíte vzrušující sílu pod sebou.

Co dělá tento motor jedinečným, je jeho schopnost nabídnout výrazný točivý moment už od nízkých otáček (87 Nm při 6 850 otáčkách), což z něj činí skvělého společníka pro různorodé jízdní podmínky , od městských ulic až po horské serpentiny.

Triumph přišel s inovacemi, jako jsou nové písty, zvýšený kompresní poměr, nová hlava válců, nové vačky, delší sání a nový výfukový systém. To je jako když si vaše babička při pečení koláčů vzpomene na tajný rodinný recept – a výsledek? Neskutečně dobrý! Tyto změny znamenají, že motor je nejen výkonnější, ale také efektivnější a poskytuje hladší jízdu.

Tiger 900 si zachovává charakteristický zvuk trojválce, který je melodický a přitom dostatečně drsný, aby upoutal pozornost každého milovníka motorek. Je to jako mít vlastního rockového bubeníka, který vám zahraje na dobrou noc, kdykoliv se rozhodnete pro jízdu.

Na modelu GT Pro je quickshifter, který umožňuje obousměrné řazení bez použití spojky standardně nainstalován??.  Pro ostatní verze modelu Tiger 900 je quickshifter k dispozici jako volitelné příslušenství.

Podvozek

Přední část motorky je vybavena Marzocchi vidlicemi poskytujícími 180 mm zdvihu pro model GT. U modelu Rally Pro to je rovných 240 mm, což vám umožní překonávat terén s grácií horské kozy.Tyto vidlice nabízejí manuální nastavení předpětí, odskoku a komprese. 

Co se týká zadního odpružení, model GT Pro se chlubí Marzocchi s elektronicky nastavitelným předpětím a odskokem. Představte si, že máte dálkový ovladač, kterým můžete upravit pohodlí vaší jízdy. Rally Pro jde tradiční cestou s manuálním nastavením od Showy, nabízející 230 mm zdvihu, což je ideální pro ty, kteří mají raději věci pod kontrolou.

Model GT má přední kolo o velikosti 19 palců, což zajišťuje plynulou a stabilní jízdu. Naproti tomu, Rally Pro přichází s 21 palcovým předním kolem, což vám umožní lépe se vypořádat s nástrahami terénu.

Motorka je obutá do pneumatik b. Díky pokročilé směsi gumy a inovativnímu dezénu, který má více vzorů než babiččin svetr, zaručují tyto pneumatiky skvělou trakci a stabilitu.

Brzdy

Na Tiger 900 najdete brzdy, které by si zasloužily místo ve výkladní skříni každého motocyklového nadšence. Máme zde Brembo Stylema třmeny, jakoby unesené přímo z okruhů MotoGP, přizpůsobené pro jízdu v terénu i na asfaltu. A k tomu vylepšený ABS systém Continental s propojenými brzdami. To znamená, že při brzdění na silnici se aktivuje i zadní brzda, ale bez obav, zadní kolo vás nesemele jako espresso v kavárně.

K bezpečnostním prvkům patří také rozšířené blinkry, které při silném brzdění blikají, aby upozornily řidiče za vámi, že se děje něco vzrušujícího. 

Elektronika a Technologie

Triumph Tiger 900 v roce 2024 je jako když si váš chytrý telefon nasadí kůži a helmu a vyrazí s vámi na dobrodružství. Jeho 7-palcový TFT displej je tak jasný a ostrý, že byste na něm mohli klidně sledovat YouTube videa nebo streamovat poslední epizodu vašeho oblíbeného seriálu. A to není všechno! Díky Bluetooth konektivitě ho snadno propojíte se svým telefonem, což vám umožní streamovat hudbu, zobrazovat navigaci, nebo telefonovat přes headset v přilbě, čímž se vaše cestování stane ještě příjemnějším.

Ergonomie a design

Tiger 900 pro rok 2024 přináší i v oblasti pohodlí několik klíčových aktualizací, které zlepšují celkový zážitek z jízdy. Všechny varianty řídítek jsou nyní montovány na gumových úchytech, což pomáhá snižovat vibrace motoru, jež by se jinak přenášely do rukou jezdce. To je významné vylepšení, které zvyšuje pohodlí, zejména při delších jízdách.

Sedadlo jezce bylo navrženo s plošším profilem, nabízí více prostoru pro pohyb a je vybaveno silnější pěnou. Toto řešení zajišťuje větší pohodlí při celodenním ježdění, aniž by bylo nutné obětovat nízkou výšku sedla, která byla charakteristická pro předchozí modely. Díky těmto aktualizacím se Triumph Tiger 900 jeví jako jeden z nejkomfortnějších motocyklů ve své třídě, což je ideální pro dlouhé jízdy na silnici??.

Jedním z klíčových prvků designu je nově přepracovaná přední část, která zahrnuje agresivnější a ostřejší linie světlometů, což motorce dodává modernější a dravější vzhled. LED osvětlení je nyní standardem, což nejenže zlepšuje viditelnost, ale také přispívá k modernímu vzhledu motocyklu.

Kromě estetických aktualizací byla pozornost věnována také praktickým aspektům designu. Aerodynamika byla optimalizována s ohledem na zlepšení ochrany před větrem a snížení únavy jezdce při dlouhých cestách. Navíc, s větší palivovou nádrží máte dojezd delší než monolog vašeho šéfa o důležitosti týmové práce.

Závěr

V roce 2024 Triumph Tiger 900 opět dokazuje, že je možné posunout hranice v oblasti cestovních endur. S vylepšením na každém kroku, od motoru přes podvozek až po technologie a design, je tento model více než jen aktualizace; je to revoluce v komfortu, výkonu a stylu.

S vylepšeným motorem má tento stroj více síly než stádo divokých mustangů na Red Bullu, a přitom je úspornější než můj děda, když jde o topení v zimě. Ať už si vyberete GT Pro pro jízdu po silnici, nebo Rally Pro pro terénní dobrodružství, kde budete skákat přes překážky jako klokan na dovolené v Austrálii, Tiger 900 je připraven vám vykouzlit úsměv na tváři.

Tiger 900 definuje nový standard pro cestovní endura, kde se výkon, komfort a styl mísí do jedinečného koktejlu, který je tak dobrý, že byste ho chtěli pít brčkem. Je to motorka, který vás bude spolehlivě doprovázet na každém dobrodružství, ať už na asfaltu nebo mimo něj, a to s výkonem, komfortem a stylem, které očekáváte od značky Triumph.

Jak se Vám líbil tento článek?

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

TOPlist