PROFIL UŽIVATELE

Jopeeeno

Offline: 28.5.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Karviná-Nové Město
Lokalita: Karviná Morav...
Body komentářů: 4 / -1
ID uživatele: 347677
Registrace: 10.9.2018

Adresa profilu:http://jopeeeno.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 16 záznamů

3.10.2019 Článek Pro kluky, kteří vyrostli na Transformers, nebo na Marwelovkách, jak dělané. Na mě to je moc "fjůčr", ale čtyřicet mi už bylo, takže k designu motorky pro mladé se budou muset vyjádřit oni Z boku se mi to ale vcelku líbí, proč ne.
Je ale pravda, že předchozí model už na konkurenci designově ztrácel, toho jsem si všiml taky.
23.8.2019 Článek Libí se mi to, pěkná motorka. Citové a ani jiné vazby, na kývačku nemám. Jsem ročník 72, přesto jsem nikdy na ní nejel.
Kdybych chtěl klasiku z exotické země, spíše bych si "malinko" připlatil a koupil RE Interceptor 650. Za ty peníze, dle mého skromného názoru, nabídne "víc motorky". Servis, sice tuším, že je zatím jen jeden (Praha), ale tomuhle zázemí bych asi věřil víc, než ehm, bez urážky, jawáckému.
Díky za článek, pánové.
+1 
17.6.2019 Článek Názor advokáta (zdroj autoweb.cz):
Některé druhy motorek lze řídit i s řidičským oprávněním pro auta. Řidičské oprávnění kategorie B tak dnes opravňuje k řízení vozidel zařazených do skupiny A1, pokud mají automatickou převodovku.

Na řidičský průkaz na osobní auto tedy můžete řídit skútra (má variátor jako formu automatické převodovky) výše uvedených parametrů, resp. za automat je považována taková motorka, která nemá SPOJKU. Dále je možné s Béčkem řídit od 21 let tříkolky zařazené do skupiny A.
Babo raď
-1
7.6.2019 Článek Taky se přikláním k tomu, že by malá Africa klidně mohla vzniknout. Tak, jak jsou v oblibě SUV a crossovery, prodeje cendur "souběžně" k tomu také nezahálejí. Tak proč by nemohla Honda něco z prodejního koláče uzmout malou Africou? Jsem dlouhodobý fanda Hondy (automobilů) a chtěl jsem mít i motorku od stejného výrobce. Když jsem se vloni poohlížel po salónu Hondy s tím, že bych si pořídil nějaké cenduro ve střední třídě (do 250.000 Kč), moc jsem nepochodil. NC750X, 500X, X-ADV... Hm, nic z toho mým potřebám nedávalo smysl. Malá Africa, to by bylo jiné kafe Tak snad, jednou...
13.5.2019 Článek Byl jsem se tam kouknout v sobotu, to bylo počasí ještě v pohod?. Neděle už byla marná.
Jinak to tam mají udělané fakt dobře, takové slezské unikum. Místa k parkování habaděj, strojů k půjčení taky a plocha na půjčení motorky rovněž. Skvělý počin.
+1 
10.5.2019 Článek Baldric:
Je to individuální, bez debat Vnímám to, co jsem viděl na sobě a zbytku našeho kurzu. Tam měla část strach z jízd v provozu, to mě zase nechávalo klidným, jezdil jsem před tím na velkém skůtru. Co jsem zprvu nečekal, že se budu tráput zrovna na té osmě. Vypadá to jak prkotina, ale potrápil jsem se. No vidíš, Ty jsi dal v poho osmu, já zase slalom. Každý to máme jinak. Tak teď hlavně, ať nebudeme muset v reálu zkoušet nějakou krizovku "na hraně"
10.5.2019 Článek Osmička... Asi nejhorší z části zkoušky na cvičišti, kdo tvrdí, že je to pohoda na "levou zadní", buď neví, co píše, nebo m? fakt talent
Teď vážně. K řidičáku na velkou motku jsem se odhodlal asi po tříletém zvažování ve svých 45 letech. Cena na ostravsku necelých 11.000 Kč, a to za základních 13 hodin. Nejdříve 2 hodky na cvičišti, pak 6 v provozu, instruktor za mnou na sólo motorce (oba Kawa ER6N). Zbytek hodin drill na cvičišti. Nejvíce jsem se fakt natrápil na osmičce, trénování správného pohledu do zatáčky mi dalo dost zabrat, to přiznávám na rovinu. Víkend před zkouškou jsem osmu a pohled ještě trénoval na kole od ženy, koupil kužely, rozmístil a piloval. Vypad? to jako blbost, ale dost mi to pomohlo.
V den zkoušek dvě holky spadly z motorky na osmičce, jedna z nich nedala taky krizové brždění. V podstatě v každém kurzu 1-2 neprošli a dokupovali jízdy...
Nakonec se povedlo, dal jsem to. Když jsem jel pro motorku, cestou zpět jsem si tu gymkhanu na parkingu ještě radši několikrát znova zopákl, přeci jen ER6 a cenduro zatáčí a jezdí v krizi kapánek jinak.
9.5.2019 Článek nevo7:
cesťák tu hmotnost prostě nasbírá, malinká MT07 to nikdy nebude, no :) Tedy krom nové Ténéré 700, ale to už je jiná kapitola.
goes:
270kg? Tak to už je kus skůtra. Jo no, Versys 650 = 220 kg. Není to žádný děs, sílu mám, jen se mi s tím hůř manipuluje - tlačí na místě, když mám řídítka v úrovní prsou No a když se to nakloní na opačnou stranu, než stojím, je o "zábavu" postaráno. Holt, je to daň za vzpřímený posez, bez toho, aniž by šla jakákoli váha těla na ramena a zápěstí. S Versysem 1000 mám zatím statickou zkušenost na salonu, odtlačit to nešlo. Vyzkouším ka Green days.
Jinak, dobrý příměr
9.5.2019 Článek goes:
mám spíše na mysli situaci, když tuhle motorku musíš vymanipulovat z garáže, kde je míň místa, prostě vytlačit. Jestli se to dá s tou váhou ubalancovat. U Versysu 650 mám se svou výškou trošku problém, protože řídítka jsou docela vysoko a v omezených prostorech se s tím hůř manipuluje, což jsem třeba u Ninji, nebo ER6N vůbec nemusel řešit, tam jsou řídítka i těžiště podstatně níže.
Po rozjetí nad rychlost chůze nemám obavu, že tohle nebude v pohodě. Jsou težší motorky a chlapi je zvládají.
Jinak věřím, že tohle bude komfortní křižník na hltání spousty kilometrů, ať slouží
9.5.2019 Článek Design je subjektivní věc, jak už padlo v článku, buď se Versys líbí, nebo jeho vzhled nenadchne, za mě, proč ne. Co mě spíše zajímá, je váha. Spousta motorkářů tvrdí, že 250 kg není i při pomalé jízdě znát. Nedokážu si však představit s tím manipulovat v úzkých prostorách (nemám zkušenost), když je biker menšího vzrůstu, mám 178 cm a 100 kg. Je to fakt v pohodě?
Chápu, že současné normy a s tím spojená nutnost zavádění bezpečnostních systémů, u motorek, i přes "lehčí" materiály na rámu i motoru, hmotnost navyšuje, ale 250 kg je podle mě už fakt "strop". Na druhou stranu, tohle je fakt docela "plně naložená motorka", se všemi systémy, co snad existují. Otázkou zůstává, zda je těch 11 kg navíc opravdu znát.
30.3.2019 Článek Fajn počin, tenhle článek tu určitě chyběl. Doplnit o videa s detailním popisem nácviku jednotlivých disciplín na cvičišti a bude to pěkně ucelené.
Nad pořízením "velké" motorky jsem uvažoval tři roky a vloni se konečně odhodlal. Cena 12.000 Kč za základ (13 hodin jízd) v Ostravě. Samotné cvičiště není vůbec jednoduché, jak se na první pohled zdá, mě osobně dělaly problém "pomalé jízdy", zejména osmička, která vyřadila na závěrečných zkouškách docela dost žadatelů. Ale je to samozřejmě individuální. Radši jsem si přikoupil 2 hodiny cvičiště navíc a piloval. Docela mi i pomohlo "suché trénování" nácviku pohledu do zatáčky na kole. Rozložil jsem kužely na parkovišti (identicky s cvičištěm v autoškole) a trénoval celé odpoledne před zkouškou. Vypadá to jak blbina, ale v zatáčení je pohled alfou a omegou, a tohle mi fakt pomohlo.
Za mě, jízda v provozu u zkoušek je procházka růžovou zahradou s tím, co udělá stres na disciplínách na cvičišti. Celkově mě "A" vyšlo na cca 15.000 Kč i s následnými poplatky.
+3 
7.6.2019 Deník Sonicek:
Vidíš a jde to líp, takže bych vytáhl tu finišovací pastu Někde jsem i četl, že jejím použitím se prodlouží i výsledný efekt, ale to poznám až za "pár" kilometrů...

Mara 8993:
Není zač Snad jsem trochu rozbil pochybnosti. Najeto 130 km od aplikace a svody stále lesklé, jen malinko, ale fakt malinko zlatavé.
6.6.2019 Deník 31081
Jj, funguje, oproti očekávání, docela snadno. Peklo to bude, když to někdo nechá úplně "zajít". To už pak jedině strojně (leštičkou), nebo větším drhnutím
9.5.2019 Video goes:
berry111:
Díky za odpovědi, chlapi. Z fotek už jsem "vyčetl", že SE by mělo mít plexi trochu jinak konstruované. Já zatím "pokukuji" po základní verzi, má relativně vše potřebné, 400.000+ Kč za Versyse bych si asi vnitřně (i doma) neobhájil
Zatím lítám na Versysovi 650 (MY 2019) a tam je to plexi fakt o ničem. A to nejsem žádný obr, pouhých 178 cm). Nechápu, že tohle trochu víc neošetří. Se zbytkem "krytí" problém nemám, pokud nebyl sníh, jezdím pořád a nijak zvlášt vymrzlý jsem nebyl.
Každopádně, tenhle strojek bude zajímavý.
6.5.2019 Video Super Měl bych dotaz k větrnému štítku. Odvádí svou práci, vůči xxx cm vysokému jezdci, dobře?
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist