Komentáře
Nalezeno 143 záznamů
26.4.2024 | Článek | Suzuki to zjevně vzalo za správný konec Za mě už jen nabídnout VStrom 800 DE s možností bezdusovych pneu, které má dnes už i RE na novém Himlu. |
15.4.2024 | Článek | Aby nezapadlo to nejdůležitější při tomto jazykovědném vláknu:) Test i motorka byly obojí super. |
15.4.2024 | Článek | Super komentář, to samé napadlo i mě:) Je to takový český nešvar, bohužel to lidi vzájemně od sebe přebírají a guzi nebo guzina slyším v ČR všude. Ale pizzu vysloví každý naštěstí správně:) |
20.3.2024 | Článek | Otázka je,jestli se ti vyplatí ušetřit při koupi a pak hodně tratit při následném prodeji, protože zatím stále platí, že čínské motorky jsou sice o trochu levnější než japonky (a je to už jen tak o cca 10 až 15%),ale starsi výrazně klesají na ceně díky nejisté spolehlivosti a tomu, zda na ně za 10 či 20 let seženeš díly. |
3.3.2024 | Článek | Codo, čas prostě nezastavis, ale jak píše K167 nabídka je prostě nejširší v historií a ještě bych dodal, že pokud se podíváš na poměr cen a tvého platu, tak jsou i nejdostupnější. Současně, pokud jsi milovník např. motorek z devadesátých let, tak dneska koupíš za 50 tis. dobre kousky, o kterých jsme na výstavách tenkrát jen snili, takže vlastně žiješ v nejlepší době, jakou sis mohl přát |
19.2.2024 | Článek | Nebo třeba Jawa, bez těch limitů už by byl dávno ten litr |
16.2.2024 | Článek | Naprosto logický krok Hondo, spousta lidí chce adventure motorku nebo přímo velmi oblibenou "Afriku",ale tráví 99% na silnici + mohou být třeba nižší postavy. I když se dalo na něčem ještě zamakat, např. několikrát zmíněný display, tak tohle si zákazníky určitě najde. +1 |
13.2.2024 | Článek | Dobrý článek a jsem rád, že zmiňuje zustatkovou hodnotu, protože jedna věc je ušetřit při nákupu nové a pak plakat pri jejim prodeji U japonské motorky klesá cena pomaleji a určité modely už cenu téměř neztrácí +3 |
7.2.2024 | Článek | Za mě to byl hodně dobrý a vyvážený test, diky za něj, koupit si to nepůjdu, ale nijak mě neurazí, že tato motorka existuje. Každopádně testovat elektro je podobné jako běhat s červeným hadrem v aréně plné býků, některým to zvedá adrenalin úplně stejně. |
5.2.2024 | Článek | Skvělý a výstižný test. Elektromotor je v terénu dobrá věc, díky krouťáku servírovanému plnou porcí kdykoliv, se vám to nikdy nezastaví uprostřed výjezdu , další skvělá věc je tichý motor, sice působí sterilně, ale nikoho nerušíte oproti např. ostrému dvoutaktu, který dělá v přírodě neskutečný hluk. Samozřejmě nadšení hned chladí dojezd a hlavně ta cena, asi málokdo si tuhle drahou "hračku" dovolí +2 |
21.1.2024 | Článek | Nádhera bohužel tu pořád dost lidí nedocenuje, že jsme konečně součástí toho prohnileho západu a můžeme jezdit na poradnych motorkách, které naši takové měli, pokud měli štěstí, tak maximálně na plakátu +2 -1 |
5.1.2024 | Článek | Chápu Sedlssona v tom a musím s ním i souhlasit, že zdejší diskuze je často nostalgické vzpomínání chlapů středního věku na jejích mladí, což každý subjektivně vnímá jako dobu, kdy byl svět ještě v pořádku. Nechci říkat, že je to dobře nebo špatně, je to jen konstatování |
2.1.2024 | Článek | Skvělý článek co do obsahu i formy, díky +2 |
24.12.2023 | Článek | Díky za skvělý článek doplněny spoustou tiskových materiálů Dneska už jede MM trochu jinou ligu +2 |
6.12.2023 | Článek | Díky motorkáři za pěkné zhodnocení , napadly mě k tomu 3 postřehy: 1) Bude zajímavé srovnání se silniční verzí V-Strom 800, jako nejbližším konkurentem 2) Ten výsledek power kitu je opravdu působivý, hlavně těch 20 Nm, ale mám trochu pochybnosti, jestli to dává smysl i prakticko-ekonomicky, stejně jako nikdo netuní Dacii a nic proti nim , tak CF Moto je hodně o relativně nízké pořizovací ceně 3) Obecně mám u čínských motorek trochu obavu (a tady sorry, že už se dotýkám politiky), že se jednou Čína přestane s námi kamarádit a pak veškeré náhradní díly a podpora mohou skončit |