PROFIL UŽIVATELE

ony11

Offline: 17.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Lelekovice
Lokalita: Brno-venkov J...
Body komentářů: 1 / 1
ID uživatele: 325846
Registrace: 23.11.2017

Adresa profilu:http://ony11.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 8 záznamů

17.4.2024 Článek Francouzským autům neříkámé pežó a renó kvůli tomu, že by to nešlo v češtíne skloňovat (jel jsem renóem?). U výslovnosti guzy/gucy se ale na skloňování nic nemění.
15.4.2024 Článek Sorry, ale 95 % lidí to určitě nevyslovuje "moto guzy". Z mého okolí je to tak 50 na 50. Ale hlavně těch 50 % lidí, co to vyslovuje takhle blbě to tak říká proto, že to slyšeli na "někde na webu". Neměli by motorkáři.cz jít taky trochu příkladem a vzdělávat motorkáře, místo aby je utvrzovali ve špatných návycích?
9.11.2021 Článek Při sledování videa jsem si vzpomněl na Babicovy dobroty. Ony to možná nejsou špatné recepty, ale úplně to celé zabije kuchař, když pizze [pice] říká piza [piza].
+2 
24.7.2019 Článek Metric> Pokud výkon roste lineárně, tak to znamená, že moment je taky lineární (ne ovšem nutně konstantní). U toho Zera ten krouťák taky klesá: https://www.cycleworld.com/resizer/FhbNUS0FXujEIjN3MNQkOWX2Nwc=/1007x755/arc-anglerfish-arc2-prod-bonnier.s3.amazonaws.com/public/4PS46PXRO5BINZOG5PXHM3QDQA.jpg

Ale to už se bavíme o krouťáku na kole, ne na motoru.
24.7.2019 Článek Trochu se musím opravit. Je možné, že krouťák toho motoru bude daleko větší (v tisících Nm) a bude elektronicky omezený na těch 116, aby to jednotlivé komponenty přežily. Pak by mohl být skutečně k dispozici úplně všude. A výkon bude při 15 tis. otáčkách tisíckrát větší, než při patnácti otáčkách. Ať tak, či tak, hodnota krouťáku u elektromotorek (a elektroaut) nemá moc význam.
+1 
24.7.2019 Článek Jéžišmarjá! Pan redaktor by si měl trochu zopakovat základy fyziky (a nejenom v tomto článku). Věta "Točivý moment 116 Nm je k dispozici úplně všude" je naprosté nepochopení pojmu točivý moment. Těch 116 Nm bude nejspíš právě u 0 ot/min a pak bude více méně lineárně klesat až na 0 Nm. Co je k dispozici úplně všude (do max rpm) je výkon.
-2
17.4.2019 Článek Heki: Větší a těžší vůz neznamená bezpečnější. Při čelním nárazu při dané rychlosti ano. Ale pokud před nárazem budu brzdit, tak už ten argument neplatí jednoznačně, protože malé auto rychleji brzdí a tak může být paradoxně bezpečnější narazit do těžkého auta lehkým autem.

Další problém s SUV je jejich vysoké těžiště a nedobrá přilnavost v zatáčkách. Ale vůbec největší problém s bezpečností SUV je to, že jejich majitelům dává pocit bezpečí a ti pak jezdí odvážněji, než s lehčím autem.
30.1.2019 Článek Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom ultimativné?

Aneb když za tebe z angličtiny překládá google...

TOPlist