Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
17.4.2024 | Článek | Francouzským autům neříkámé pežó a renó kvůli tomu, že by to nešlo v češtíne skloňovat (jel jsem renóem?). U výslovnosti guzy/gucy se ale na skloňování nic nemění. |
15.4.2024 | Článek | Sorry, ale 95 % lidí to určitě nevyslovuje "moto guzy". Z mého okolí je to tak 50 na 50. Ale hlavně těch 50 % lidí, co to vyslovuje takhle blbě to tak říká proto, že to slyšeli na "někde na webu". Neměli by motorkáři.cz jít taky trochu příkladem a vzdělávat motorkáře, místo aby je utvrzovali ve špatných návycích? |
9.11.2021 | Článek | Při sledování videa jsem si vzpomněl na Babicovy dobroty. Ony to možná nejsou špatné recepty, ale úplně to celé zabije kuchař, když pizze [pice] říká piza [piza]. +2 |
24.7.2019 | Článek | Metric> Pokud výkon roste lineárně, tak to znamená, že moment je taky lineární (ne ovšem nutně konstantní). U toho Zera ten krouťák taky klesá: https://www.cycleworld.com/resizer/FhbNUS0FXujEIjN3MNQkOWX2Nwc=/1007x755/arc-anglerfish-arc2-prod-bonnier.s3.amazonaws.com/public/4PS46PXRO5BINZOG5PXHM3QDQA.jpg Ale to už se bavíme o krouťáku na kole, ne na motoru. |
24.7.2019 | Článek | Trochu se musím opravit. Je možné, že krouťák toho motoru bude daleko větší (v tisících Nm) a bude elektronicky omezený na těch 116, aby to jednotlivé komponenty přežily. Pak by mohl být skutečně k dispozici úplně všude. A výkon bude při 15 tis. otáčkách tisíckrát větší, než při patnácti otáčkách. Ať tak, či tak, hodnota krouťáku u elektromotorek (a elektroaut) nemá moc význam. +1 |
24.7.2019 | Článek | Jéžišmarjá! Pan redaktor by si měl trochu zopakovat základy fyziky (a nejenom v tomto článku). Věta "Točivý moment 116 Nm je k dispozici úplně všude" je naprosté nepochopení pojmu točivý moment. Těch 116 Nm bude nejspíš právě u 0 ot/min a pak bude více méně lineárně klesat až na 0 Nm. Co je k dispozici úplně všude (do max rpm) je výkon. -2 |
17.4.2019 | Článek | Heki: Větší a těžší vůz neznamená bezpečnější. Při čelním nárazu při dané rychlosti ano. Ale pokud před nárazem budu brzdit, tak už ten argument neplatí jednoznačně, protože malé auto rychleji brzdí a tak může být paradoxně bezpečnější narazit do těžkého auta lehkým autem. Další problém s SUV je jejich vysoké těžiště a nedobrá přilnavost v zatáčkách. Ale vůbec největší problém s bezpečností SUV je to, že jejich majitelům dává pocit bezpečí a ti pak jezdí odvážněji, než s lehčím autem. |
30.1.2019 | Článek | Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom ultimativné? Aneb když za tebe z angličtiny překládá google... |