Komentáře
Nalezeno 7 záznamů
5.4.2024 | Článek | Super. Konečně jsem pochopil, že když se chci od nezávislých recenzentů dozvědět něco o problémech DCT, musím si přečíst jejich článek o E-Clutch. +2 |
21.11.2019 | Článek | On sice airbag možná trochu posouvá tu hranici živej/mrtvej ale hlavně, podle mého názoru, významně snižuje tu variantu "živej ale dalších 30 let leží na posteli, čumí do stropu a rodina má koho krmit a utírat mu prdel". S airbagem je to více o tom "buď se dříve nebo později vrátím v pohodě, nebo vůbec". To je pro mě důležité. |
21.11.2019 | Článek | U mojí Heelite píšou sílu pro aktivaci 25kg. Už jsem párkrát zapomněl, vždycky mě to akorát "vrátilo" zpátky k motorce, nikdy se neaktivovalo. Na špatném terénu si dovedu představit, že škubnutí povalí motorku a padající motorka škubne znovu, silněji a to airbag aktivuje. Ale jinak bych se toho fakt nebál. |
13.8.2019 | Článek | Dělal jsem před 3 lety to samé (B na A, v Praze) za skoro polovinu, 8500. Pravda, jen předepsaný rozsah, nic navíc. Ale řekl bych, že stejně žádná autoškola nenaučí člověka jezdit. Ani to není cílem. Autoškola maximálně tak připraví na úspěšné složení zkoušky. Tedy např. držet se úzkostlivě 30cm od pravé krajnice, nebo brzdit před každým přechodem, v jehož 5m okolí zrovna náhodou někdo stojí. |
20.3.2019 | Článek | No nevím, s tím dýcháním, profíci to dnes vidí jinak než nás to kdysi učili: https://video.aktualne.cz/dvtv/zachranka-vyjizdi-k-blbostem-jde-o-penize-lidi-to-nici-je-to/r~6671f32a45c011e9ae850cc47ab5f122/ http://www.prvni-pomoc.com/nova-doporuceni-pro-neodkladnou-resuscitaci |
20.3.2019 | Článek | Ty vytrhávací lícnice - mám Schuberth C4, to není ani noname ani žádný pravěk a ničeho takového jsem si ani na přilbě ani v návodu nevšiml. To špatně koukám? A k tomu umělému dýchání - pro prvních cca. 20 minut se tím fakt nemusíte zdržovat, podstatná je masáž srdce. Pokud do té doby nedorazí profíci s ambulancí, ani srdce nenaskočí, tak už je to skoro jedno. |
1.9.2019 | Deník | Hunyady> Tak u mě se čínské a japonské výrobní tolerance sešly příznivěji, blatník je normálně, v ose kola. Na fotkách je to snad i trochu vidět. |