Komentáře
Nalezeno 12 záznamů
4.4.2024 | Článek | Tak já budu asi výjimka, mám na svým tracerovi oboustranný QS a téměř jej nepoužívám, jednou za jízdu jen zkusím, zda funguje, jinak klasika spojka a baví mě to, moc tomu taky nerozumím, proč hanit klasické řazení. Pro někoho, kdo má karpály atd. může být e-clutch spása :) |
9.3.2024 | Článek | přesně kokoti, mám Skylink a dají tam NS 5 a formule...kurwa já chci motogp...a teď nemám kde koukat na TV :( |
1.3.2024 | Článek | Taky jsem se před 2ma hodinama vrátilm příjezd v 9.30. Lidí jak sraček, motorky samá Čína (překvapila mě kvalita plastů CF Moto ve srovnání s Yamahou, BMW atd.). Motorky na jedno brďo, nějak mě skoro nic neuchvátilo, maximálně Indian FTR 1200, Duke 1390.a Triumpf Street triple ve žluté barvě. Odjezd trval přes půl hodiny, ucpaný Brno jako prase díky nové výstavbě. Po pravdě, kdybych tam nejel, tak bych asi ani o moc nepřišel. |
8.11.2023 | Článek | Je to pěkný, světlo sice na údržbu na hovno, designově dle videa nevypadá špatně, bral bych jí také v černé, ale díky již nechci, se svým dukem 790 jsem měl spousty lehčích problémů. Prostě spolehlivost strojů této značky je celosvětově špatná a motor L8C má problémů spousty. Kdyby mě někdo nutil KTM, jedině 1290 R, tam bych byl co se týká spolehlivosti více v klidu. |
24.10.2023 | Článek | Tak ta se vážně povedla, luxus. +3 |
12.9.2023 | Článek | Jako velmi spokojený majitel tracera9 GT 22 musím plně souhlasit s Macem. Motorka parádní, asistenty mám na co nejmenší zásah (na hodnotách 1), takže mi do jízdy moc nekecají. Motor CP3 špica, fakt pocitově silnější než papírově. Radiální nissiny brzdí překvapivě velmi dobře, podvozek má velkou škálu nastavení, použitelný jak na sportovní jízdu, tak rozbité silnice. Ve verzi + bych tracera nechtěl, adaptivní tempomat mi na motorce připadá jako zbytečnost. Klasika tempomat funguje dobře a kdokoliv, kdo hodně cestuje je to pro uvolnění a protažení rukou použitelná vychytávka. Já si spíše mojí motku doplňky upravil na sportovnější jízdu včetně laďáku a používám jí hlavně kolem komína (50-200km). Jinak jezdím poměrně hodně svižně a průměrnou spotřebu mám 4,9L. Mít průměr 8L bych asi očekával na okruhu, kde by otáčky lítaly pořád mezi 8-11 000, jinak mi ta spotřeba připadá jako blbost. Pohodlný, všestranný, v každém aspektu solidní stroj a vyšším postavám doporučuju. |
25.7.2023 | Článek | Jakožto bývalý majitel Hornet 600 2010 jsem novým modelem znechucen, jak vzhledem naživo, tak parametry, ještě ta 160 zadní guma, no hrůza... to už bych asi šel v této cenové kategorii do MT-07. Fakt zklamání a CB650R je mnohem povedenější. +2 |
30.4.2023 | Článek | Nádhera, KTM go i dneska na bednu :) Pedrosa je fakt borec! +1 |
29.10.2022 | Článek | přesně tak, múj 790 Duke 2018 nežere ani dcl oleje za rok, prostě nic. |
4.10.2022 | Článek | Kámo ,duka 790 mám a tohle je dle mě o mnoho ošklivější ze všech stran...Horneta 2010 jsem měl a tohle je opravdu velké zklamání a cena skoro 190k s DPH by mě vzhledem k 160 gumě ke koupi nepřesvědčila. To už MT-07 bych i vzhledem k méně výkonemu motoru bral radší a to jsem měl kdysi Hondu tak rád. CB650 i 1000R pěkný, toto hnus :( |
13.5.2022 | Článek | Byť sůzu nemám, ale tohle je fakt šok, Rinse s Mirem mám moc rád, mašiny jsou to obecně parádní, i jsem měl v hledáčku GSX-S 750 před KTM a najít nějakou pěknou, tak bych jí teď měl. Fakt škoda ... nechce se mi tomu věřit :( +1 |
26.7.2021 | Článek | Přesně tak, je to ubohost, samej fotbal, šipky, cyklistika a motokros ani ťuk...taky mě to dost nasralo, nenaděláme nic :( |