PROFIL UŽIVATELE

MZb

Offline: 15.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Kolovraty
Lokalita: Hlavní město ...
Body komentářů: 34
ID uživatele: 231138
Registrace: 23.8.2014

Adresa profilu:http://mzb.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 28 záznamů

14.2.2022 Článek > Mig_35 - tohle ale nebude pro vetsinu motorka na jezdeni ... tim mene pro nejakeho sejka ... tohle pro ne bude motorka do 'garaze' nebo obecne 'na vystavku' ...
Jinak souhlas s WadeGYTR ... reklama se urcite netocila podle toho, kde je zrovna pocasi ... vybirali ji podle sveho 'trhu' a zamereni na urcity zakaznicky segment.
13.2.2022 Článek Docela vtipne a vystizne je, kde a jak Brabus natocil reklamni spot ... vybrali si Dubai ... kde se neda na motorce prakticky 1/2 roku vubec jezdit (kvuli teplote) a kde jsou tak zajimave cca dve silnice (v horach). Zbytek jsou prevazne rovne silnice - presne jako v reklamnim spotu ... to musi byt opravdu velka zabava tam jezdit na motorce Pridejte si nebezpeci nafoukaneho prachu z pisku ...

Mimo to - jsou tam tak vysoke pokuty za rychlost, ze tomu mistni rikaji 'zdaneni' ...

Takze bravo Brabus ... vytvorili jste motorku, kterou propagujete jako perfektni stroj pro jizdu na rovne silnici. Jsem si ale jisty, ze si ji nekdo koupi a vystavi v obyvaku a bude se chlubit, jaky je rebel.

+1 
30.4.2021 Článek Musel jsem pri sledovani tohoto rozhovoru skoro zamacknout slzu v oku. Moji prvni DUCATI jsem si poridil jeste na Sokolovske. Obchudek byl fakt malicky, ale o to uzasnejsi byla atmosfera, kdykoli jsem tam prisel "okopavat pneumatiky' a ten pristup ... co vam mam povidat, to se tezko zazije.

Veronika 'Papezikova' (sorry, porad ji mam zapsanout pod puvodnim prijmenim), Petr Portuzak - uzasne. Tak osobni pristup - to se jen tak nezazije. Kdykoli jsem prisel do Ducati v Praze, vzdy jsem byl osobne privitan, kafe, posezeni a pokecani vic nez na 'zakaznicke' urovni - proste opravdova Ducati rodina. Mobilni cislo na Petra, ktery byl vzdy pripraven poradit a pomoc, pokud se objevil problem, byt treba o vikendu a mimo pracovni dobu. To je neco, co buduje vas vztah k Ducati.
Ok - ted zrovna jezdim motorku od jineho vyrobce, jsem spokojeny, ale stejne vim, ze jednou opet vstoupim do Ducati dealerstvi v Praze ... Where Everybody Knows Your Name ... a razem bude vse pri starem ... a odjedu na nove Ducati Kdo nezazil, nepochopi ...

... zatim se tam u Ducati drzte ... I'll be back.
25.4.2021 Video Super ... klidne bych zkouknul i neco delsiho ... techto cca 15 min stoji za to zhlednout i opakovane ... pripadne si v hlave predstatovat, jak to opravdu delam, aby se to cloveku pak vybavilo.
27.1.2021 Článek Indian jde dobrym smerem ... na rozdil od zvlastne se motajiciho H-D, ktere se spise ve spiralovitem pohybu potapi ...

+5 
26.1.2021 Článek Mel jsem moznost jezdit rok Speed Triple RS - rocnik 2019 a mohu rict - hrozny "fracek" v tom nejlepsim smyslu slova. Peklo-stroj na cirou radost z jizdy ... jen mi byl pocitove trosku "maly" (mam cca 190cm) a byl jsem z nej na delsich cestach unaveny.

Strasne moc ale Triumphu fandim - je to znacka, ktera trosku vztala z popela a koukejte na ni ... naprosta nadhera - technologicky i co se tyka portfolia motorek. Takhle to ma vypadat. Novy Speed Triple 1200 RS je obrovsky posun vpred. Osobne se mi porad vzhledove vic libi 19 a 20ka (svetla), ale to je podruzne. Technicky ... velky skok kupredu ... GO, Triumph, GO ...!!!
+3 
1.11.2020 Video At uz mel kdo jake reci na Karla, me v MotoGP chybi. Byl jsem strasne rad, ze nase mala zemicka ma v takove soutezi sveho zastupce. Kolik Polaku, Slovaku, Rakusaku, Madaru, atd tam jezdi ... ?

Jasne, mozna nebojoval primo o stupne vitezu, ale vzdy jsem byl rad, kdyz se mu zavod povedl, kdyz udelal dobry vysledek. My Cesi jsme u piva vzdy nejchytrejsi, my "vime" jak na to, jen kdybych na te motorce sedel zrovna "ja", to by Rossi videl moje zada.

Karle, moc diky za kazdy tvuj odjety zavod.
25.6.2020 Článek > JendaZacharias - souhlasím - ani Arrow není žádná designová paráda. Dokonce to zmiňuji ve svém popisu motorky. Bohužel moc jiných voleb zatím není. Akrapovic (doplněk montovaný přímo od Kawasaki) stojí cca 27 tisíc a nevypadá nijak úžasně. SC Project, LeoVince, apod zatím ještě na Ninja 1000SX nic nenabízí. Časem se to ale určitě zlepší.
25.6.2020 Článek Super recenze. Jsem čerstvým majitelem Ninja 1000SX a naprostá spokojenost. Výborná kombinace možnosti cestovat a "zasportovat" si (tím myslím zablbnout) na motorce.
Moje pocity z motorky najdete tady:
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=126099
a v mnohém se shodují s tím, co je tady napsáno (ten lauf jsem nerozdýchal a šel dolů).
+2 
14.4.2020 Článek Tyhle body jsem mel taky v hledacku. Slysel jsem na ne docela chvalu. Jenze jsou docela nizke pres nart - alespon tedy pres ten muj. At jsem delal co jsem delal, obouvani a vyzouvani byl hrozny porod. V podstate jsem tam tu nohu rval jak starsi sestra Pepelky do maleho strevicku ... takze nic
1.4.2020 Článek Duranga - vubec nerozporuji, ze by bylo zajimave tyto dve motorky porovnat. Shodou okolnosti - mel jsem ja na svem seznamu z ceho vybirat svoji motorku.
Souhlasim ale s - zmulin - ze u BMW muze nekdo brat jako primeho konkurenta pro Ninja 1000SX take R1250RS. To se ale zase muzeme dostat do diskuze boxer 2V vs. radovy 4V. Ty kategorie motorek se proste (nastesti) ruzne prekryvaji.
Co se tyka ceny, psal to tady - Jacob82 - BMW je vuci Kawasaki jinde, ale zaslouzene (vzhledem k vybaveni motorky). Kdyz se podivate na cenu Ducati Multistrada 1260S, nebo KTM 1290 Super Adventure S - zjistite, ze bavorak neni cenove jinde, protoze tyhle dva stroje jsou spise prima konkurence pro XRko, nikoli Ninja 1000SX.
V kazdem pripade, jak Ninja 1000SX, tak BMW S1000XR nebo Ducati Multistrada 1260S a KTM 1290 SA - jsou naprosto super stroje. Jen kazda akcentuje neco jineho a vymete penezenku trosku jinak
31.3.2020 Článek Osobne - rekl bych ze XR je oproti Ninja 1000SX vyrazne vice propracovane (pokud budu ignorovat ten cigaretak na predni "palubce" - je tam naplacnuty, jako by si na nej nekdo vzpomel tesne pred zahajenim vyroby).
Proste - plne elektronicky podvozek, vyrazne vyssi vykon, TFT display snad 2x tak velky, moznost naproste individualizace nastaveni motorky na stisknuti tlacitka nebo volby v menu, apod.
Japonske motorky jsou stavene - zda se mi - trosku jinak. Hodne s ohledem na mozna prodejni cisla cilovych trhu - napr. US. Tedy - za rozumne penize - hoooodne muziky. To neni kritika - to je proste jiny pristup, ktery umozni vice jezdcum sedlat super motorku, aniz by museli sahat po starych ojetych kusech s nejistou historii. Na Kawasaki si muzete taky neco nastavit v menu TFT display-e ... ale je to vyrazne "osekanejsi" a zadni kyvku ... sup, sup ... otocit manualne koleckem.
Ignoruji ted fakt, ze kazda ta motorka ma uplne jinou ergonomii pro jezdce, apod. Mam za to, ze tam jste svoji recnickou otazkou nemiril.
30.3.2020 Článek Kouzlo tkvi asi v tom, ze mate k ruce velky vykon ve velmi zvladatelne podobe. Zaroven vas asistencni systemy podrzi, kdyz se dostanete do nesnazi, coz nemusi byt jen kvuli velkemu vykonu motorky.
Je to stejne asi jako ptat se, proc nekdo jezdi v BMW 3 s sestivalcem a ne ve Skoda Octavia 1.5, kdyz ho z bodu A do bodu B dovezou obe dve a diky slabsimu motoru apod. Skodovka nepotrebuje tolik asistentu. Pravda je, ze obe auta cloveka dovezou, ale trosku jinak.
30.3.2020 Článek Na tuhle motorku jsem byl docela zvedavy. Posadil jsem se na ni v Brne na vystave. Budu ignorovat fakt, ze podle meho nazoru, zrovna vystaveny kousek v "sede" barve vypadal tak nejak lacine, plastove a az skoro dojmem "prosim, nevsimejte si mne, ze kolem vas jedu".
Co je dulezitejsi bylo zjisteni, ze asi jednoznacne patrim do kategorie pan "veleprdel". Bud jsem musel sedet namackly citlivou muzskou casti na nadrzi, coz by se pri jizde po ceskych silnicich plnych vymolu nemuselo vubec vyplatit a mohla by z toho byt docela bolestiva zalezitost nebo jsem se posunul dozadu - a ejhle - boky sedacky me pekne tlacily. Bylo to az neprijemne a nedokazal bych si predstavit na te motorce jezdit. Sice mi rekli, ze tam maji nainstalovane snizene sedlo, ktere ma snad ponekud mene vyplne - a tedy je i vic profilovane, ale nejsem si vubec jisty, zda by byl rozdil oproti standardnimu sedlu tak velky.
Zamrzi to predevsim pri srovnani s mensi variantou - F 900 XR, ktera ma sedlo naprosto v pohode a sedelo se mi na ni pohodlne. Moc tomu nerozumim, ale mozna museli pouzit jiny tvar sedla kvuli rozdilne sirce motorek - radovy 2v vs 4v.
V kazdem pripade - rozhodne bych doporucil se na motorku posadit a pripadne pobavit, jake jsou moznosti uzpusobeni sedla.
Taktez - jelikoz u BMW chteli omezit vybrace - "podlozili" riditka, coz ma za nasledek jejich urcitou flexiblitu - a me osobne by to mozna vadilo ... takze, bych jeste doporucil si to vyzkouset, zabrat za riditka a zkusit si s nima zakyvat ze strany nahoru a dolu. Mozna to ale pri jizde tak poznat nepujde a nebudou gumove. Mechanismus by ale nemel mit zadny negativni vliv na otaceni riditek.
11.9.2017 Článek > Nagash > Naprosty souhlas - MM neni muj salek kavy, ale v zavode predvedl, ze je nejen excelentni jezdec, ale i dobry taktik ... Co se tyka JL - taky jsem byl prekvapeny, jak mu to na morku jede. Predtim, kdykoli zaprselo, tak vlal spise nekde na chvostu.
Na druhou stranu - na rozdil od AD a MM, jemu nejde az tak o sampionat, takze si mohl dovolit riskovat stejne jako Danilo. Toho je mi nejvic lito - celou dobu to odtahal a jeho prvni vitezstvi v kralovske kubature mu zase uteklo.
+1 
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist